Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2014 mama's

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Feb 2015 10:40

Re: Zomer 2014 mama's

Hier ook even een up date van mijn kant.
Ik vergeet het forum helemaal nu wij op facebook zitten.

Hier gaat het heel goed. R. is een heel tevreden meisje. Ze is nu 7 maanden en rolt de hele kamer door.
Sinds afgelopen maandag is haar eerste tand door! Gelukkig heeft ze hier geen last van. Alleen wat meer poepluiers :smile:
2014 2016
<<

Anoniem135

Bericht 26 Feb 2015 10:55

Re: Zomer 2014 mama's

Hier gaat het ook goed. Alweer 7 maanden, in het bezit van een mooie tand en 3 onderweg. Ze kan nu zitten,probeert te kruipen en is een ondernemend ondeugend meisje.
ze is dol op dr grote zus en gilt het uit van plezier als ze samen spelen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Mrt 2015 11:07

Re: Zomer 2014 mama's

Van mijn kant ook even een update. Kleine meid is alweer 8 maanden oud en alles gaat goed. Ze begint nu langzaamaan te kruipen en qua tanden heeft ze er onder al 2 en boven eentje, de volgende 2 zijn aan de bovenkant ook al aan het doorkomen. Tandenpoetsen vind ze echt heel leuk.
Wat ik zelf heel leuk vind is dat gebrabbel als ze lekker ligt te spelen maar ook tijdens het eten kan ze er wat van, dan moet ze blijkbaar even laten weten dat het toch wel heel lekker is :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Aug 2015 13:12

Re: Zomer 2014 mama's

Iedereen is volgens mij nu al 1!

Hoe is het met iedereen?

Hier gaat het goed. R. probeert nu overal bij te gaan staan. Ze heeft nog altijd maar 2 tandjes. R. tijgert veel soms kruipt ze even maar gaat dan weer verder tijgeren.
Ze heeft een mooie verjaardag gehad en is goed verwend. Ze heeft ook een driewieler gekregen. Dat vind ze heel leuk om daar op te zitten.
2014 2016
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 12 Aug 2015 13:22

Re: Zomer 2014 mama's

Wat leuk bosjesvrouw (had de neiging om je naam te tikken, Facebook gewoonte) dat je hier weer een update hebt geplaatst. Ben ook wel benieuwd hoe het met de mama's gaat die niet op Facebook komen.

L. is nu alweer bijna 13 maanden en druk bezig met zijn eerste stapjes los, het lukt hem nu om 4-5 stappen achter elkaar los te doen en dan vooral dat trotste koppie van hem erbij is echt geweldig. Hij is nog steeds supervrolijk, ondernemend maar ook ontzettend boevig, hij klimt bijvoorbeeld al op de bank en is echt niet tegen te houden. Kruipend is hij supersnel en daarom kiest hij vaak toch nog voor kruipen in plaats van lopen.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 12 Aug 2015 13:53

Re: Zomer 2014 mama's

Inderdaad leuk!
Ik ben ook benieuwd met name naar de mama's die niet op Facebook komen.

Met Nora gaat het heel goed! Alweer bijna 13 maanden oud. Het is een lief ondeugend meisje! Wat overal gaat staan en langsloopt. Ook loopt ze aan 1 hand mee.
Sinds een paar nachten slaapt ze eindelijk door :banaan: Hopelijk blijft dit zo. Na 3 jaar gebroken nachten waren we hier wel aan toe.
Tussen Luuk en Nora gaat het ook heel goed. Echt mooi om te zien goed gek ze op elkaar zijn!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Aug 2015 18:29

Re: Zomer 2014 mama's

En ook hier gaat het goed! Onze N. is een ondeugende luiwammes, tijgert en staat en daar houdt het mee op. Gister begon hij ineens te kruipen want zijn t-shirt was nat, dus hij kan het wel! Verder slaapt, eet en drinkt hij goed, wat dat betreft geen klagen.

Ook met grote broer en zus gaat het goed. Hij laat zich de kaas niet van het brood eten en is wat dat betreft echt de jongste, ze vinden alles goed.

Ik ben ook benieuwd naar de andere moeders! Ik had laatst een PB van Mardie, maar misschien vindt je het leuk om zelf een update te geven?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 13 Aug 2015 13:44

Re: Zomer 2014 mama's

Wat leuk om te lezen!

Mats krijgt op het moment zijn laatste tanden (hoektanden onder) en daar heeft hij flink last van. De nachten zijn dan ook weer heerlijk gebroken. Maar als deze ellende voorbij is dan gaat hij het vast allemaal inhalen ;)
Verder is het een pittig mannetje die flink van zich kan laten horen, maar ook heel goed weet wanneer andere om hem lachen en flink de clown uit kan hangen.
Hij staat los, kan dan ook dansen, maar lopen durft hij nog niet. Tot hij op de trampoline bij opa en oma staat, dan loopt hij zo van de ene naar de andere kant. Held!
Verder gaat eten momenteel niet zo denderend, maar dat is de leeftijd.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem135

Bericht 13 Aug 2015 14:59

Re: Zomer 2014 mama's

Hier gaat ook alles prima. Een grote meid al ondertussen met nu 9 tanden!
Ze kruipt, staat, trekt zich op en heeft nu haar eerste stappen los gezet!
Qua slapen gaat het goed, alleen in de ochtend is ze elke dag tussen 05:00 en 05:45 wakker, Hoelaat ze ook naar bed gaat.
Eten gaat ook super, een echt vuilnisbakkie ;-)

M. is een meisje met een driftig karakter merken we nu, ze word snel boos en gilt het dan uit als iets niet lukt haha. ze is dol op haar grote zus en andersom, leuk om te zien hoe ze op elkaar reageren en hoe M dingen na probeert te doen van C
Dat word wat als ze dadelijk lopen kan!
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 14 Aug 2015 17:03

Re: Zomer 2014 mama's

Leuk, ben ook erg benieuwd naar een update van de mama's die niet op facebook zitten.

Gijs, herkenbaar over het eten. Teun eet vooral zijn avondeten slecht. Als hij 2 dagen geleden iets met smaak opat, kan hij dat vandaag zomaar weigeren. Ik gooide het ook op de leeftijd haha.

Hier gaat het goed, we wonen inmiddels al een tijdje bij mijn schoonouders in huis. De bouw van ons nieuwe huis is eindelijk begonnen, na de bouwvak zal het hopelijk snel gaan. Ze verwachten april/mei 2016 klaar te zijn.

Teun is een lolbroek en een boef. Hij klimt overal op en haalt fratsen uit om ons aan het lachen te krijgen. En hij loopt sinds vorige week! Hij sjeest door het huis en de tuin, met zijn handjes in de lucht haha. De drempel bij de tuindeur is zijn enige wankelpunt, dan moet hij even een handje vasthouden.
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 15 Aug 2015 16:47

Re: Zomer 2014 mama's

Hier gaat ook alles goed! Inmiddels 5 boventanden, 2 ondertanden en 2 kiezen. De eerste stapjes rond de tafel zijn een feit en we zien steeds vaker dat ze maar aan 1 hand steun nodig heeft of dat ze steeds op 1 knietje zit. Zal niet lang meer duren voordat ze echt zelfstandig gaat staan denk ik.

Eten gaat hier heel goed, zowat alles gaat er in en als ze vol zit gooit ze haar brood op de grond dus dan weten we dat ook weer haha. Drinken gaat hier met vlagen wel oké.

We hebben echt een meisje met een eigen willetje maar dat kan ook niet anders met zo'n moeder :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Aug 2015 14:07

Re: Zomer 2014 mama's

Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat.

Jammer dat sommige kindjes zo slecht eten. Ik ken dat niet R. eet alles.
2014 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jan 2016 15:25

Re: Zomer 2014 mama's

Hallo dames,

Ik dacht het is wel weer tijd voor een update.

Hoe is het met jullie en jullie kinderen?

Hier gaat het goed. R. loopt nog altijd niet los. Ze loop wel kleine stukjes los. Maar het kruipen bevalt haar volgens mij veel beter. Achter haar loop wagentje loopt ze de hele kamer wel door.
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van onze 2e. Afgelopen vrijdag een echo gehad en dat zag er goed uit.
2014 2016
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 10 Jan 2016 15:44

Re: Zomer 2014 mama's

He leuk bosjesvrouw. Jij hier? :wink:

Hier ook alles goed.
Nora is een ondernemende dreumes die vanaf 13 maanden los loopt. Het is een meisje wat heel goed weet wat ze wil. Maar het is ook een heel lief en knuffelig meisje.
Overdag slaapt ze goed. 'S nachts is het heel wisselend. Ze beland elke nacht in de loop van de nacht bij ons in de co sleeper. Maar de afgelopen nachten gelukkig wel goede nachten.

Ook met Luuk gaat het goed. Een lieve ondernemende peuter. Hij slaapt goed. De laatste week word zijn middagslaapje wat korter.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 10 Jan 2016 21:00

Re: Zomer 2014 mama's

Ook een update van mijn kant!

Na 19 maanden was het moment daar, ook onze Noud ging lopen :banaan: Hij nam er de tijd voor om het te leren maar gaat nu wel als een speer! Verder begint hij redelijk te praten en is het over het algemeen een erg makkelijke jongen, maar wel met een sterke eigen mening. Hij is prima opgewassen tegen de andere twee, hij doet niet voor ze onder! Verder eet hij wisselend, de ene dag heel goed, de andere dag heel slecht maar gezien zijn postuur kan hij dat prima hebben :) Slapen gaat heel goed. Hij is echt de benjamin van ons gezin, staat graag in het middelpunt van de belangstelling en is een echte clown. Kortom een heerlijk ventje!

Ik ben benieuwd hoe het met de kinderen van Gijs, Mardie en Romie is. En uiteraard hoe het met de andere kindjes gaat maar van de meesten weet ik het wel :P
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 10 Jan 2016 21:04

Re: Zomer 2014 mama's

Nog even een fotootje om te spammen!

Afbeelding
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 10 Jan 2016 21:17

Re: Zomer 2014 mama's

Ohhhhhhhhh, wat een boevenkop die jongste zoon van jou Knillis! Zo grappig, het ondeugende straalt er vanaf.
Je andere kindjes zijn natuurlijk ook plaatjes, maar hij springt er wel echt bovenuit met zijn pretoogjes.

Oh, en bosjesvrouw, gefeliciteerd!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Jan 2016 00:06

Re: Zomer 2014 mama's

Haha Parel je zegt het precies goed, hij is een verschrikkelijke boef en weet alles voor elkaar te krijgen en iedereen om zijn vinger te winden! Respect voor hoe hij dat doet :hulde:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Jan 2016 16:29

Re: Zomer 2014 mama's

Wat leuk dat dit topic een upje heeft gekregen!
Wat fijn dat de echo goed was bosjesvrouw. Gaat het verder goed met je?
Ieder kindje heeft toch zijn eigen tempo qua lopen zie je wel, het komt allemaal goed :)

Mijn dochter loopt vanaf haar 15 maanden en kwebbelt er af en toe lekker op los. Meestal wel onverstaanbaar haha.
Ze is een tevreden meisje en ik hoop dat ze komende zomer nog net zo tevreden is als haar broertje/zusje geboren wordt. Wij hoeven er 's nachts eigenlijk zelden uit dus de keus voor een tweede kindje was zo gemaakt.
Ik voel me tijdens deze zwangerschap weer erg beroerd en ben op tijd met de medicijnen begonnen (die ik nog had liggen). Soms even een paar dagen niet want ik voel me de hele dag verdoofd als ik ze gebruik. A.s. maandag hebben we de termijnecho en aan het eind van de maand de nekplooimeting.
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2016 22:17

Re: Zomer 2014 mama's

Wat leuk om even weer te lezen van jullie kindjes,
Met K. gaat het ook goed. Het is een heerlijk vrolijk knuffelmannetje.
Sinds eind oktober stapt hij vrolijk het huis rond en kwebbelt er flink op los (meestal nog niet zo verstaanbaar).
Het is een gemakkelijk mannetje die zichzelf erg goed kan vermaken.
Af en toe is hij boos en krijgt dan een dramatische woede aanval. Haha ik kan daar altijd zo om lachen.
De afgelopen maanden heeft hij vaak oorontstekingen gehad. Hij krijgt nu begin februari buisjes in zijn oren.
Verder zal ook K. als alles goed mag gaan grote broer worden. We verwachten een derde kindje.

Ik heb je foto nog gezien Knillis. Wat is N. een heerlijk mannetje on te zien!
Alle zwangere meiden gefeliciteerd. Leuk een broertje od zusje erbij.
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 16 Jan 2016 17:26

Re: Zomer 2014 mama's

Wat leuk om een update van jullie te lezen en wat zijn er weer veel zwanger! Gefeliciteerd!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2016 11:25

Re: Zomer 2014 mama's

Zo weer tijd voor een up!

Hoe is het met iedereen?
Volgens mij zijn er ook veel mama's die hier niet meer komen. Dat is wel jammer.

Kikou ik las dat jullie ook voor een 2e gaan. Wat leuk zeg!

Hier gaat het goed. R. loopt nu ook.
R. was van de week ziek. Ze had hoge koorts dat zijn wij niet gewend van haar. Ze gaat sinds kort naar een gastouder. Daar heeft ze het wel naar haar zin.
Ik zit alweer op de helft van mijn zwangerschap gaat echt zoveel sneller dan bij R. Vanavond de 20 weken echo.
2014 2016
<<

Anoniem239

Bericht 03 Mei 2017 15:36

Re: Zomer 2014 mama's

Na 14 maanden is het wel weer tijd voor een update toch?

Hoe gaat het met de zomer 2014 kindjes?

Sieb is nu bijna 3 en het gaat erg goed met hem. Hij heeft altijd veel gehuild en nu sinds bijna een jaar gaat het echt stukken beter. Hij kan goed praten en zich duidelijk maken dus dat scheelt al een stuk denk ik.
Verder is hij echt een doerak. Zijn ogen stralen gewoon ondeugendheid uit. Zijn grote broer heeft soms heel wat met hem te stellen. Ze stoeien nu ook best vaak samen, zo leuk (en soms ook eng) om te zien. Verder is Sieb ook gek op muziek en zingen. Hij kijkt graag kinderen voor kinderen en gaat dan de dansjes na doen :palm: :smile: Ook op zijn speelgoed keyboard kan hij zich tijden vermaken. Ties had dit nooit, nog steeds niet zo, dus erg leuk om te zien. We zingen en dansen wat af samen.

Deze week hebben wij hem ook ingeschreven voor de basisschool. De juf vroeg hoe oud hij was en herinnerende ons eraan dat hij volgende schooljaar dus al gaat instromen! :shock: dat hadden we ons nog niet gerealiseerd. De tijd gaat snel!

Hier een foto
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers