Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat past er bij deze meubels vind jij?

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 03 Mei 2017 10:12

Wat past er bij deze meubels vind jij?

Ik ben echt helemaal verliefd op deze meubels. Mijn man vindt ze ook mooi gelukkig, maar is wat gematigder dan ik, haha. We gaan ze waarschijnlijk wel aanschaffen voor ons nieuwbouwhuis :love: Maarrrr het is niet zo'n uitgebreide set. We willen de tv meubel en de salontafel kopen. Het ladekastje wat erbij hoort, vinden we overbodig.
Nu willen er nog een eetkamertafel bij en nog 1 of 2 andere kasten. Wie wil er mee helpen zoeken naar iets bijpassends?

Dit is de tv meubel:

Afbeelding

En dit de salontafel:

Afbeelding
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Mei 2017 10:21

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Oei dat is een best drukke set! Ik vind het slim dat je alleen de salontafel en het tv-meubel ervan neemt, want een hele set hiervan lijkt me heel overweldigend in huis.

Ik zou hier een vrij basic eettafel bij kiezen, misschien zoiets:
Afbeelding

Of gewoon een witte:
Afbeelding

Kasten zou ik ook redelijk basic houden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

♥♥
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 03 Mei 2017 10:30

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Ja inderdaad Elliot, dat leek mij ook erg druk worden inderdaad, dat is niet de bedoeling. Ik vind die eerste tafel erg mooi zeg! Wit is ook een goede optie, aangezien we (waarschijnlijk) antraciet tegels gaan nemen. Maar voor mijn gevoel moeten alle meubels in dezelfde kleur zijn, maar dat is natuurlijk onzin eigenlijk.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 03 Mei 2017 10:37

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Flore, ik vind juist alle meubels in dezelfde kleur minder mooi. Juist als je mooi combineert geeft het vaak veel meer sfeer.

@Elliot, waar zijn die hele gave witte kasten van, weet jij dat toevallig?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Mei 2017 10:50

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Pinterest leert mij dat ze van House of Mayflower zijn.

Flore, ik vind het juist mooier om niet alle meubels dezelfde kleur te hebben. Dat maakt het zo Leen Bakkerig ofzo, kan het niet goed uitleggen maar ik vind die complete sets nooit zo leuk.

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6713

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Mei 2017 11:00

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Als je antraciet kleurige tegels neemt zou ik zeker voor een tafel zoals die 2e van Elliot gaan.
Een slank en licht model in ieder geval.

De meubels die je laat zien zijn vrij grof en druk, daar kun je het beste iets lichts en rustigs tegenover zetten.

Probeer juist te combineren ipv alles van hetzelfde. Warme en koude materialen combineren werkt beter dan warm op warm en koud op koud (hout op hout (warm) of staal op tegels (koud))
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 03 Mei 2017 11:15

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Elliot schreef:Pinterest leert mij dat ze van House of Mayflower zijn.

Flore, ik vind het juist mooier om niet alle meubels dezelfde kleur te hebben. Dat maakt het zo Leen Bakkerig ofzo, kan het niet goed uitleggen maar ik vind die complete sets nooit zo leuk.

Dank je wel Elliot, vind ze echt super. Alleen is 3000 euro net iets boven budget, maar bedankt voor het opzoeken.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Mei 2017 11:16

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Ik vind het industriële stijltje wst je nu heel veel ziet daar goed bij passeb. Bijvoorbeeld de eerste tafel die Elliot laat zien. En dan qua kasten zoiets:

https://www.gigameubel.nl/p/boekenkast- ... n-big/1786

https://www.meubelpartner.nl/laforma-bo ... isset.html
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Mei 2017 11:27

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Elliot schreef:Pinterest leert mij dat ze van House of Mayflower zijn.

Flore, ik vind het juist mooier om niet alle meubels dezelfde kleur te hebben. Dat maakt het zo Leen Bakkerig ofzo, kan het niet goed uitleggen maar ik vind die complete sets nooit zo leuk.


Je zegt de laatste dagen wel echt precies wat ik wil zeggen.

Ik ben ook nooit van die complete sets, ik vind het zelfs beetje a-creatief ofzo.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Mei 2017 11:31

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Oh en ik zou het blauw uit die meubels dus wel pakken om dat terug te laten komen ergens anders. Bijvoorbeeld blauwe kussen, één blauwe wand, een witte tafel bijvoorbeeld en wat industriele elementen. Qua sfeer vind ik dit er dan wel bij passen:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 03 Mei 2017 11:39

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Net als Caro zou ik ook het blauw laten terug komen en de inrichting een beetje industrieel houden.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 03 Mei 2017 16:10

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Hahahaha ik moest lachen om het leen bakkerig. Ik ben destijds bij mijn man ingetrokken en tsja, ik zit nu opgescheept met een set van Leen Bakker. Goddank zijn ze echt aan vervanging toe, dus ze gaan absoluut niet mee naar het nieuwe huis.

Ik vind jullie tips superfijn! Ik krijg al allemaal leuke ideeën!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Mei 2017 19:47

Re: Wat past er bij deze meubels vind jij?

Ik sluit me aan bij de sfeer en tips van Caro. Ik kijk de laatste tijd regelmatig op de site van Gigameubel en zie daar zoveel leuks!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers