Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 01 Mei 2017 19:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van zieke collega's in de vakantieperiode.. zitten steeds met een zware onderbezetting plus collega's die net ingwerkt zijn en dus nog verl vragen hebben.
Ik kom steeds zo overprikkeld thuis.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 01 Mei 2017 20:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat ik in een impulsieve actie even een koprol dacht voor te doen aan mijn oudste dochter. Nu heb ik last van m'n nek/schouder, heeft vriend me uitgelachen en voel ik me oud. Over een paar weken word ik 30, blijkbaar ben ik daarmee officieel te oud voor dit soort dingen geworden :laughcry:
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mei 2017 21:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ik wilde die laatste niet in dit topic, want die is voor Kees. Maar ik probeer iets positiefs ter zien en te doen in de klote periode waar ik in zit. Ik hou mij groot voor de omgeving en dan komt dit nu even verkeerd op mijn blad. Misschien voor jullie een slachtofferrol, voor mij een keer een breuk in mijn masker.

Daarnaast wordt ik irritant van iedereen om mij heen die alles goed bedoelen, maar wel klote opmerkingen maken. Alsof ik kies voor een relatie waarin ik uiteindelijk onderdrukt wordt. Ja ik ben etui gestapt, maar ben nu bijna 33 en heb een grote kinder wens. Studie gaat kut, werk gaat hierdoor ook niet zoals het moet. Ik ga door want dat verwacht iedereen van mij.

Ik moet iedere keer zo hard voor alles knokken om iets voor elkaar te krijgen, maar dat gevecht heeft niet oog voor. Ik knok al jaren, voor mij gevoel alleen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Mei 2017 21:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Goed dat je het hier ff heen verplaatst SO :) Het klinkt alsof je echt heel verdrietig bent, en dat er net even op het verkeerde moment even iets tegen je gezegd werd, waardoor je even anders dan normaal reageerde. Kan gebeuren :)

Ik heb helemaal niet meegekregen dat je je zo kut voelt. Wat verdrietig. Ik vind je juist altijd overkomen alsof je heel krachtig en stoer voor jezelf hebt gekozen en daar je best goed over voelt. Maar misschien doe je je ook wat sterker voor dan je je voelt. Het is ook niet niks allemaal, niet gek dat je even goed van slag bent denk ik hoor! Kun je er wel met iemand een beetje over praten?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Mei 2017 21:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

; (
Laatst gewijzigd door rapa nui op 03 Mei 2017 22:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mei 2017 21:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora schreef:Goed dat je het hier ff heen verplaatst SO :) Het klinkt alsof je echt heel verdrietig bent, en dat er net even op het verkeerde moment even iets tegen je gezegd werd, waardoor je even anders dan normaal reageerde. Kan gebeuren :)

Ik heb helemaal niet meegekregen dat je je zo kut voelt. Wat verdrietig. Ik vind je juist altijd overkomen alsof je heel krachtig en stoer voor jezelf hebt gekozen en daar je best goed over voelt. Maar misschien doe je je ook wat sterker voor dan je je voelt. Het is ook niet niks allemaal, niet gek dat je even goed van slag bent denk ik hoor! Kun je er wel met iemand een beetje over praten?


Dank je Zora.
Praten tja, afgelopen zondag met mijn broer het er een beetje over gehad. Mijn ouders snappen mij gevoel en kunnen niks anders bieden dan een luisterd oor en advies. Mijn ene zus vind dat ik qua mannen minder kieskeurig moet zijn, mijn andere zus snapt mij ook wel.
Vriendinnen zie ik weinig vanwege werk en studie. Plus ik wil mensen niet belasten met mijn problemen. Nooit graag gedaan en weinig gedaan altijd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mei 2017 21:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:
Lejow schreef:Worden ze ook niet uitbetaald aan de hand van het aantal afgeleverde pakketten?

Ja!

Daarom heeft onze pakketbezorger ook gevraagd of hij pakjes zonder handtekening ook gewoon in de garage mag leggen. Hij blij, ik blij.


Precies dat bedoelde ik.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 02 Mei 2017 18:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Silly one :hug: voor jou.

Ik baal heel erg van het tijdsverschil met mijn vriend op het moment. (12 uur) door onze werktijden kunnen we elkaar amper spreken, hooguit een mailtje zo nu en dan. Gelukkig zit ie niet zo lang in deze hoek.
<<

Anoniem278

Bericht 02 Mei 2017 19:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

De situatie in ons gezin v vroeger. Net m'n broer gesproken en het is zó pijnlijk dat hij er ook zo onder lijdt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Mei 2017 20:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat m'n chocoladereep karamel zeezout helemaal niet zo lekker is. :(
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2017 20:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Geen Tony dan zeker Burn?


Ik baal van die ontzettend leuke jongen die ik 2 maanden terug heb ontmoet. Hij heeft toen gelijk eerlijk aangegeven dat hij denkt dat het voor hem te vroeg is om iets van een relatie te beginnen. Heel eerlijk van hem, maar ik vind hem zo leuk!
Voel me er bij vlagen gewoon verdrietig door dat hij niet eens de kans wil wagen, want ik denk dat we zo leuk zouden zijn samen :(
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Mei 2017 20:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Neee, van de Markant gewoon..
Ga maar aan de Bugles, die liggen er ook nog! Haha!

Aaaah neee, wat stom! Zie je 'm nog wel eens?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Mei 2017 20:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:De situatie in ons gezin v vroeger. Net m'n broer gesproken en het is zó pijnlijk dat hij er ook zo onder lijdt.


Zo verdrietig dat dat zulke diepe sporen nalaat. Knuffel!
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2017 20:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Burn schreef:Neee, van de Markant gewoon..
Ga maar aan de Bugles, die liggen er ook nog! Haha!

Aaaah neee, wat stom! Zie je 'm nog wel eens?



Nope, houd ie allemaal af. Heb hem vorige week getrakteerd op een biertje via mijn broertje, (zijn collega's) en dat vond hij wel heel lief. En dan ben ik weer zo in de war. Het ligt niet aan mij, meer aan zijn staat van leven momenteel. En dat kan en mag, dat had ik ook toen ik een jaar was gescheiden. Voelt nu alleen zo rot dat ik voor de verandering eens verder ben, en er wel aan toe lijk te zijn. Maar in dit geval de ander dus niet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Mei 2017 20:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zonde, je verdient het zo!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2017 20:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ahh nee Popcorn wat jammer. Het is je idd zo gegund en je bent zo leuk!
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2017 20:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Klinkt misschien wat stom, maar ik gun het mezelf inmiddels ook zo.

Heb hem nu verder ook gewoon een paar weken met rust gelaten, in de hoop ook dat ik er anders over zou gaan denken. Maar dat lukt helaas nog steeds niet.
In al die jaren heb ik er nooit over nagedacht hoe het ook zou kunnen zijn. Maar door hem voelt mijn bed zelfs leeg, voel ik me alleen als we met de hele familie samen zijn. Blugh, soms zou je je gevoel gewoon uit moeten kunnen zetten he.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2017 20:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Aaah, Haha wat lief van jullie weer!

Soms denk ik; stom dat ie mij laat lopen. ;)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Mei 2017 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat zou soms zo fijn zijn, maar helaas..
Potverdikkie! :(

Hij is ook een ezel! Ik ken nog wel een schatje, alleen die is wat jonger dan dat jij bent!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2017 20:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha vertel...!
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2017 20:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben jong van geest he. Scheelt zoveel :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Mei 2017 21:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Silly-One schreef:
Zora schreef:Goed dat je het hier ff heen verplaatst SO :) Het klinkt alsof je echt heel verdrietig bent, en dat er net even op het verkeerde moment even iets tegen je gezegd werd, waardoor je even anders dan normaal reageerde. Kan gebeuren :)

Ik heb helemaal niet meegekregen dat je je zo kut voelt. Wat verdrietig. Ik vind je juist altijd overkomen alsof je heel krachtig en stoer voor jezelf hebt gekozen en daar je best goed over voelt. Maar misschien doe je je ook wat sterker voor dan je je voelt. Het is ook niet niks allemaal, niet gek dat je even goed van slag bent denk ik hoor! Kun je er wel met iemand een beetje over praten?


Dank je Zora.
Praten tja, afgelopen zondag met mijn broer het er een beetje over gehad. Mijn ouders snappen mij gevoel en kunnen niks anders bieden dan een luisterd oor en advies. Mijn ene zus vind dat ik qua mannen minder kieskeurig moet zijn, mijn andere zus snapt mij ook wel.
Vriendinnen zie ik weinig vanwege werk en studie. Plus ik wil mensen niet belasten met mijn problemen. Nooit graag gedaan en weinig gedaan altijd.


Wat zou je nog meer van je ouders willen behalve een luisterend oor? Wel fijn iig dat ze je dat kunnen bieden :) En je broer ook nog. Ik herken het wel hoor, dat je je vriendinnen niet wil 'belasten'. Maar als het andersom was zou jij natuurlijk ook gewoon tegen hen zeggen dat ze niet zo gek moeten doen en gewoon hun hart moeten uitstorten bij je toch?! Zou je niet via de app of via een telefoontje toch wat met ze kunnen delen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mei 2017 19:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora schreef:e"]

Wat zou je nog meer van je ouders willen behalve een luisterend oor? Wel fijn iig dat ze je dat kunnen bieden :) En je broer ook nog. Ik herken het wel hoor, dat je je vriendinnen niet wil 'belasten'. Maar als het andersom was zou jij natuurlijk ook gewoon tegen hen zeggen dat ze niet zo gek moeten doen en gewoon hun hart moeten uitstorten bij je toch?! Zou je niet via de app of via een telefoontje toch wat met ze kunnen delen?


Mijn ouders denken ook heel lief mee. Net belde mijn moeder over het financiële deel wat we nog moeten afwikkelen. Aangezien mijn ex een zakenman is weet hij alles goed te verkopen zodat hij minimaal hoeft te betalen. Daar ga ik deze keer niet mee akkoord. Dus morgen avond gaan we het eea op papier zetten, maar ook heeft mijn broer aangeboden erbij te komen zitten. Want het gaat ome en een bedrag van bijna 5.000 wat ik nog van hem moet krijgen. Dus niet dat ik daarin ga schuiven. Super lief dat ze zo meedenken en mee helpen.
Vervolgens gooit mijn ex mij ook ineens uit office 365, zonder even een mededeling. Natuurlijk hij betaald er voor via de zaak en er mag op een x aantal pc/laptops gebruik van worden gemaakt. Dus ik snap het wel, maar laat het even weten. Gelukkig kan ik vanuit mijn werk wel goedkoop office kopen ( lang leven het onderwijs).
Een aantal vriendinnen weten het, maar ik heb er geen zin in om het in de vriendengroep te gooien. Ze weten dat we uit elkaar zijn, maar ik hou contact nog op afstand. Emotionele trut dat ik nu ben en dat wil ik niet laten zien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem190

Bericht 03 Mei 2017 21:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als eerste dat mijn bloeduitslagen binnen waren bij de huisarts maar de assistente eerst wilde overleggen met de huisarts en ik dus nu nog niets weet. Ze vroeg wel een paar vragen waarvan ik het gevoel kreeg dat het niet echt goed is. (geprikt op schildklier, ik word daar elk half jaar ongeveer op getest. Schildklier problemen zitten flink in de familie; mijn zus herkent heel veel van mijn klachten uit haar problemen, maar tot nu toe is het bloed nog goed) Ik kan morgen gelukkig bellen.
Als tweede dat ik vanavond weer een moment had dat ik mijn emoties niet kwijt kon en het weer ik een woede aanval ben geschoten.
Als derde dat mn beste vriend vanavond een afspraak plotseling afgezegd heeft, we zien elkaar al zo weinig en zo zonder reden zegt ie t af. Ik keek er zo naar uit.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Mei 2017 21:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van de stomme kermis 200 meter van mijn huis af. De muziek staat zo luid niet normaal huis dreunt helemaal nog nooit meegemaakt in de 13 jaar dat we hier wonen dat het zo luid staat. Zo sneu voor mijn man zijn wekker gaat morgen om 4 uur alweer word een korte nacht
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers