Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schema baby 6 maanden

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Mei 2017 09:41

Re: Schema baby 6 maanden

Salome schreef:Is het een beetje gelukt afgelopen dagen Elliot?

Nou het lijkt wel beter te gaan! Ik heb alleen nog een beetje moeite met dat laatste slaapje. D. is echt heel erg moe als hij tussen 17.00 uur en 19.00 uur niet slaapt. 20.00 uur laatste fles is echt niet te doen, die geef ik nu om 19.30 uur maar dan valt hij ook tijdens de fles al in slaap. Gister deed hij er 45 minuten over om zijn fles te drinken omdat hij steeds wegdommelde. Nou had hij ook lange middagtuk gedaan tot 15.15 uur, dus slapen tussen half 5 en 5 uur lukte niet omdat hij niet moe was. Ik loop daar dus nog een beetje mee te klooien.

Maar verder gaat 't een stuk beter en de nachten lijken ook weer wat beter te gaan, de afgelopen twee nachten sliep hij in één ruk tot 3-4 uur, terwijl dat eerder deze week steeds slaapjes waren van twee uur en dan weer wakker voor een speentje/knuffel/kusje etc.
Ik zag in de Oei ik groei-app dat de sprong ook op zijn einde loopt (of eigenlijk vandaag zou het voorbij moeten zijn, maar goed dat gaat vast niet helemaal gelijk met de app), dus hopelijk komen de goede nachten er weer aan :)

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Mei 2017 09:45

Re: Schema baby 6 maanden

Fijn! Ja die sprongetjes, ik weet het allemaal niet. Bij T lijkt het wel enigszins te kloppen. Hij heeft de 11 maandensprong iig wel achter de rug weer.
2016
<<

Anoniem328

Bericht 01 Mei 2017 10:05

Re: Schema baby 6 maanden

Elliot en die laatste fles wat vervroegen is geen optie? Dat je die om een uur of 19 geeft? Dan kan hij ook wat eerder naar bed! Ik zou het gewoon eens proberen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Mei 2017 10:11

Re: Schema baby 6 maanden

Ja dat ga ik denk ik nu proberen. Ik ben altijd zo bang dat hij dan 's morgens weer heel vroeg honger heeft, maar hij zou nu wel een nacht van 12 uur moeten kunnen maken toch?

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 01 Mei 2017 10:48

Re: Schema baby 6 maanden

Dat denk ik wel! Onze D kreeg vanaf 4 maanden geen late fles meer en de laatste fles dus ook rond 19 uur. En dan ging hij tegen half 8 naar bed. Kon hij het prima op redden tot de volgende ochtend!
Probeer het gewoon eens!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Mei 2017 11:55

Re: Schema baby 6 maanden

Ohh bij 4 maanden al? Ik geef ook sinds die tijd al geen late fles meer, maar dan krijgt hij zijn laatste fles wel rond 20.00 uur. Vanavond ga ik 19.00 uur proberen, ben benieuwd!

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 01 Mei 2017 12:18

Re: Schema baby 6 maanden

Ja hij kreeg altijd de avondfles om 19 uur en dan de late fles (tot 4 maanden) om 22 uur. Toen die laatste fles verviel hebben de avondfles gewoon om 19 uur gelaten. Ging prima!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Mei 2017 13:57

Re: Schema baby 6 maanden

Argh ik zit me nu dus alweer op te winden over de crèche, zie in de app dat hij vandaag om 10.45 uur al een fles heeft gehad terwijl ik telkens zeg dat hij die fles altijd om 11.30 uur krijgt. Ik snap niet waarom ze daar altijd die fles zo vroeg geven. Het is ook niet dat ik thuis enorm moet rekken ofzo, hij huilt nog niet eens als ik hem geef.

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Mei 2017 15:08

Re: Schema baby 6 maanden

Ze geven daar rond 11 en 15u een fles? Geven ze hem ook groente 's middags?
2016
<<

Anoniem316

Bericht 01 Mei 2017 15:29

Re: Schema baby 6 maanden

Wat stom Elliot. Als jij smorgens ook fruithapje geeft dan komt die fles toch echt heel vroeg? Hier krijgt L hem ook pas eind half 12 en veel trek heeft ze dan nog niet eens. Mijn moeder heeft ook wel eens een handje van zulke fratsen. Vet irritant.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Mei 2017 16:06

Re: Schema baby 6 maanden

Salome schreef:Ze geven daar rond 11 en 15u een fles? Geven ze hem ook groente 's middags?

Ja ik geef altijd om 7 uur een fles en dan krijgt hij daar rond 8.30 uur een fruithapje en om 11 uur een fles. Vandaag dus al om 10.45 uur. Groente geven ze niet, ik geef hem groente rond de tijd dat wij ons avondeten krijgen, 18.00 uur ongeveer.

Hij was vanmiddag bij mijn moeder (maandag heeft hij maar een halve crèchedag) en hij had 's middags ook echt nog geen trek om 15.00 uur, hij heeft zijn fles pas rond 15.45 uur gekregen van haar.

♥♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers