Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem236

Bericht 29 Apr 2017 13:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik per ongeluk op mijn oude adres een tv heb laten bezorgen. Meteen nadat ik op bestel gedrukt had de winkel gebeld, ze konden niets doen. Pakje zou tussen 9.00 en 13.00 bezorgd worden en vanaf 9.00 zou ik het moeten kunnen annuleren. Maar dat gaat dus nu nog steeds niet, staat nog steeds bij distributie centrum.
Op het goede adres zouden ze hem ook tussen 9.00 en 13.00 bezorgen, hele dagplanning loopt in de soep....
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 29 Apr 2017 14:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh, dat is ook vervelend, Lotus!

Slordig, Guat. Ik heb dat ook eens gehad. Gelukkig lag in mijn geval het pakketje er ook nog gewoon.

Ik heb tot 14.00 uur gewacht en ben nu net weer thuis (heb me nog erg gehaast ook).
Er ligt geen briefje in de bus, dus ik neem aan dat de bezorger niet geweest is.
Heb maar een bericht naar DHL gestuurd nu.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 29 Apr 2017 14:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Daarom vind ik iets bestellen dus echt niet fijn. Of je zit te wachten en ze komen op een heel ander tijdstip en vorig jaar was er een pareltje die het gewoon op de stoep had gezet. Zou tussen 18:00-21:00 worden bezorgd en kom ik thuis na werk om 17:15 en lag het voor de deur. Heb toen wel een klacht ingediend en was erg verbaasd dat het er nog gewoon lag.


Wij bestellen vaak wel wat, maar kunnen het gelukkig bij mijn vriend op zn werk laten komen. Ik heb ook een keer gehad dat het bezorgd zou zijn, maar dat we het niet konden vinden. Bleek hij achter het hek te liggen...
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem282

Bericht 29 Apr 2017 14:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bizar dat een pakketje bezorgen toch voor zo'n verstoorde planning van je dag kan zorgen en dat zo vaak niet klopt qua bezorgtijden. Als ik het dan eenmaal heb, ben ik wel meteen blij!
<<

Anoniem221

Bericht 29 Apr 2017 14:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn vriend kocht elk kwartaal Nikes voor 50 euro. Gezien de prijs wist ik dat het geen echten zijn, maar dat ze ook nog binnen drie maanden compleet uit elkaar scheuren? Ik was het zat. Dan maar even een keertje extra in de buidel tasten, maar dan heeft hij in ieder geval schoenen die het langer gaan volhouden. Dus donderdag besteld en vandaag bezorgd. Blijk ik de verkeerde maat te hebben aangeklikt. Schoenen terug en de maat die hij moet hebben? Uitverkocht. :nopompom:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 30 Apr 2017 06:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh de frustratie om bezorgtijden herken ik! Ik zorg dat ik er een half uur voor en na aanwezig ben en dan komt het niet. Laatst had een bezorger autopech gehad en kwam rond 20:00 in plaats van tussen 15 en 16, maar goed dan is het overmacht.
L2014 & H2017
<<

Anoniem191

Bericht 30 Apr 2017 06:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik bestel niet zo vaak iets online, maar ik vind het wel handig wanneer je ervoor kunt kiezen om iets af te laten leveren op een servicepunt (DHL bijvoorbeeld) of het postkantoor.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Apr 2017 07:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als de kans groot is dat ik niet thuis ben, dan doe ik dat inderdaad ook. Echter bleek laatst dat dat ook niet een garantie is dat het pakketje er dan is. Kom ik daar bij zo'n DHL punt zegt dat mens (ja mens, ze was zo onredelijk) dat er inderdaad pakketjes lagen maar dat ze nu opeens allemaal weg zijn. 'Ja er kan niemand bij hoor', terwijl het open en bloot in de winkel lag.. Zij zou DHL bellen en mij terugbellen dezelfde dag maar uiteraard niks meer gehoord. Heb maar contact gezocht met de webwinkel en die hebben het gelukkig goed opgelost maar waar het pakketje nu is; geen idee. Mijn pakketjes laat ik er niet meer bezorgen.

Die van DHL zet pakketjes tegenwoordig achter het huis. Weet niet of ik daar zo blij mee ben maar dan heb ik ze wel :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Apr 2017 11:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Blugh... je betaalt de hoofdprijs en de service is om te janken.
En dat terwijl ik half China per boot of vliegtuig gratis hier naar toe kan laten komen, inc nog vriendelijke service ook...

Ik heb het ook aan de stok met post NL.
Ik heb donderdag een envelop gepost voor een klant, maak de labels altijd met myparcel, waar links mijn adres staat en rechts in een kader, in grotere en dikkere letters het adres van de klant.
Zaterdag ligt prompt diezelfde envelop weer bij MIJ in de brievenbus!
Ik heb PostNL daarop een berichtje gestuurd, met wat we daaraan gaan doen, want nu moet de klant tot dinsdag wachten eer ze het heeft en ik ben mijn postzegels kwijt.

Waarop PostNL met het volgende antwoord:

Hee Leonie! Ik heb even naar de postzegel en de adressering gekeken, maar deze kan je niet zo opnieuw versturen. De postzegel is namelijk ongeldig, dus als je hem zo verstuurt zul je een zogeheten strafport krijgen. Wat mij daarnaast opviel is de manier waarop je jouw adres (van de afzender) op de envelop hebt gezet. Ik ga er vanuit dat de machine jouw adres als het adres van de geadresseerde heeft gelezen. Via de volgende link: https://www.postnl.nl/.../hoe-verstuur. ... dresseren/ kun je vinden hoe je een brief juist adresseert en ook hoe en waar je het afzender adres plaatst. Op deze manier voorkom je dat dit in het vervolg nogmaals gebeurt! Voor nu een fijn weekend gewenst



Ik weet nou niet of ik moet lachen om huilen om dit bericht...
Heb maar geantwoord dat het wellicht tijd is om tijdens een goed diner met Myparcel te bespreken waar het mis gaat.
(Die link die ze gepost hebben is ook echt serieus hilarisch..)

Vervolgens zeiden ze dat ik dit gewoon kon posten, dan strafporto zou ontvangen en dan me kon melden.
Ik wil me niet melden achteraf, wil het gewoon nu opgelost hebben, en zou graag zien dat zij de schuld op zich nemen ipv te doen alsof ik dom ben :nopompom:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Apr 2017 11:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik kan er ook erg slecht tegen als ik de hele dag moet wachten op een pakketje. Nu bestel ik weinig online, maar als ik het doe laat ik het tegenwoordig op mijn werk bezorgen. Daar ben ik toch de hele dag.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 30 Apr 2017 11:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Stom he, hoe slecht sommige klantenservices zijn? Ik probeer er op mijn werk zo op te letten dat ik mails begrijp voor ik antwoord.

Ik basl van mn arm, kon er weer helemaal niks mee met sporten vanmorgen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Apr 2017 11:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja dat is al t minste wat je kunt doen toch Stanley?
Balen van je arm trouwens :( :( Hopelijk is t snel over!!


Het begon vanmorgen trouwens al met een klant, ik had een sleutelhanger gestuurd en deze is helaas kapot aangekomen. Kreeg een heel snauwend berichtje, dat het kapot was aangekomen en dat het kleine stukje er niet bij zat, dus dat het al kapot was toen ik het er in deed.
Heb gezegd dat ik het zeer jammer vind dat ze suggereert dat ik kapotte dingen stuur, en dat het stukje (een klein stukje populierenhout) er vast uit gevallen is toen ze hem open maakte.
Kreeg een nog lelijker berichtje terug, dat ze niets suggereert, maar dat ze toch ziet dat het kapot is? En dat ze het nog niet uit het zakje gehaald heeft, maar het kleine stukje er echt niet bij zit.

Nou durf ik op mn blote knieeën te wedden dat het er wel in zit, maar ok :P
Gaf ook gelijk als reactie dat ik natuurlijk een nieuwe toestuur (risico van het vak.. wel bijzonder trouwens, post NL gaat behoorlijk onvoorzichtig om met pakjes en ik mag t op lossen, maar dat terzijde).4

Er kon geen ''dank je wel', of 'wat een fijne service' vanaf... :palm:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Apr 2017 15:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Daarom bestel ik niet graag online, zo'n gezeik altijd met die bezorging. Ik laat het altijd bij een bezorgpunt of in de winkel afleveren als dat kan. En anders bestel ik het liever niet maar koop ik het in een winkel. Ik ben sowieso meer van het shoppen in echte winkels. Er is in ieder geval no way dat ik de hele dag thuis op een pakketje ga zitten wachten, ik heb wel betere dingen te doen. En sowieso, ik moet ook gewoon werken, sporten, heb afspraken, dus ik ben dan ook gewoon niet thuis.

Ik baal dat mijn oren nog steeds dichtzitten van het vliegen (zo'n naar gevoel) en dat ik ontzettend verkouden ben.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Mei 2017 08:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn baby zag een snipperje op de grond liggen vanochtend en stopte dit in zijn mond. Ik even kijken. Nouja doorgeslikt dus. Til ik hem op om de deur uit te gaan. Begint hij ineens te hoesten en kokhalzen en spuugt zo zijn ontbijt over mij heen, incl dat snippertje.
Nu was ik te laat en heb ik een blouse aan die niet lekker zit want ik moest improviseren en geloof ik dat ik beter ook mijn hemd had kunnen verwisselen. Bah
2016
<<

Anoniem288

Bericht 01 Mei 2017 09:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Eind van de middag een sollicitatie gesprek waar ik nog best een stukje voor moet reizen (wel via OV), en nu werd ik wakker met een enorm zere nek en kan ik mijn hoofd amper bewegen zonder een flinke pijnscheut. Kijk nog even hoe het gaat met pijnstilling, maar als het niet gaat moet ik maar afzeggen. Of er nog een andere afspraak te maken is, dat is nog maar afwachten dan. Het was in ieder geval niet echt mijn droombaan, dus ik vind het ook niet nodig om er koste wat kost heen te gaan. Al voelt het wel lullig om zoiets af te zeggen. Maar zie het ook niet zo zitten om toch te gaan en dan misschien een mindere indruk achter te laten, terwijl het ook best wat geld kost om er heen te gaan. Wel een slechte timing weer :(

Nou staat er ook nog eens geen telefoonnummer in de mails, en het is een vrij grote winkelketen die ook het nummer van de betreffende vestiging niet openbaar ergens heeft staan. Afzeggen via de mail heeft niet echt mijn voorkeur, maar daar kan ik dan zo ook niets aan doen. Wil dus dan wel zo snel mogelijk die mail eruit doen, zodat ze in ieder geval nog ruim de tijd heeft om die te lezen.
<<

Anoniem282

Bericht 01 Mei 2017 13:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn gemiste consult niet in rekening wordt gebracht. :) Ik kwam middenin een demonstratie terecht en daardoor vielen trams achter elkaar uit. Dit was echter niet gecommuniceerd op de site van GVB en ook op 9292ov leek alles normaal te rijden volgens de dienstregeling, dus ik had niets door. Heb pas een kwartier van tevoren afgezegd en ben blij dat ze begrip ervoor had. Ze had me de kosten gewoon in rekening mogen brengen, ook al kon ik er zelf ook niets aan doen.
<<

Anoniem278

Bericht 01 Mei 2017 13:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Waarom baal je daarvan, Guattari? Dat is toch fijn?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Mei 2017 13:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Verkeerde topic Guattari? ;-)
Wel fijn dat het niet in rekening gebracht is
<<

Anoniem282

Bericht 01 Mei 2017 14:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha, ja verkeerde topic. :smile: Deze moest in waar je vandaag blij van wordt! Oeps!
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mei 2017 15:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een goede Lejow. Balen.
PostNL heeft momenteel echt geen service meer.
Een tijdje geleden ontvingen wij de afvalkalender in 100 stukjes. Hij was wel opnieuw verpakt in plastic en met een paperclip was hier een briefje aan vastgemaakt met de tekst. Helaas is uw zending beschadigd. Onze excuses voor het ongemak. :palm:
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 01 Mei 2017 16:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb echt leuke schoenen en kleding gezien bij Wehkamp. Nu ook veel korting. Alleen ik ben pas over een maand thuis, dus als ik nu zou bestellen en het past niet etc dan kan ik niet meer retourneren omdat de zichttermijn verstreken is tegen die tijd :nopompom:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Mei 2017 17:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

JA echt he Lennox, en daar moet je het maar mee doen... Want dan roepen ze 'niet verzekerd verzonden'.

Post NL bleef moeilijk doen, ik moest contact opnemen met myparcel want had het label via hun gekocht. Nee losers, het is een ongefrankeerd label, zoals je op de foto kunt zien heb ik er ZELF POSTZEGELS OPGEPLAKT.
Uiteindelijk gister ook myparcel een berichtje gestuurd en die belde vanmorgen meteen 'Weet je wat, verzend het als brievenbuspakketje met t&t, mail de barcode even door, dan corrigeren wij het voor je en vechten wij het wel uit met post NL'
Kijk.. top!

En van Post NL ondertussen nog steeds geen 'sorry voor t ongemak'
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mei 2017 19:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lejow schreef:JA echt he Lennox, en daar moet je het maar mee doen... Want dan roepen ze 'niet verzekerd verzonden'.

Post NL bleef moeilijk doen, ik moest contact opnemen met myparcel want had het label via hun gekocht. Nee losers, het is een ongefrankeerd label, zoals je op de foto kunt zien heb ik er ZELF POSTZEGELS OPGEPLAKT.
Uiteindelijk gister ook myparcel een berichtje gestuurd en die belde vanmorgen meteen 'Weet je wat, verzend het als brievenbuspakketje met t&t, mail de barcode even door, dan corrigeren wij het voor je en vechten wij het wel uit met post NL'
Kijk.. top!

En van Post NL ondertussen nog steeds geen 'sorry voor t ongemak'


Wat een topservice van myparcel. Daar kan PostNL nog iets van leren.
Ik vind het ook verschrikkelijk hoe ze met hun personeel omgaan. Denk dat daardoor ook veel pakketjes foutief afgegeven worden of bij de deur worden geparkeerd. Al kun je dat natuurlijk niet goed praten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Mei 2017 19:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Worden ze ook niet uitbetaald aan de hand van het aantal afgeleverde pakketten?
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2017 19:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lejow schreef:Worden ze ook niet uitbetaald aan de hand van het aantal afgeleverde pakketten?

Ja!

Daarom heeft onze pakketbezorger ook gevraagd of hij pakjes zonder handtekening ook gewoon in de garage mag leggen. Hij blij, ik blij.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers