Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buffetkast

<<

Anoniem236

Bericht 30 Apr 2017 12:58

Buffetkast

Wij hebben een mooie nieuwe buffetkast, beetje grijs/groenig van kleur.
Maar hoe deze te vullen? Wat hebben jullie in de buffetkast staan?

Ik wil liever geen servies erin zetten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Apr 2017 13:04

Re: Buffetkast

Glazen (of valt dat onder servies voor jou?), drank, fotolijstjes. Verder ben ik niet van de decoratie dingen maar dat kan natuurlijk ook.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 30 Apr 2017 13:16

Re: Buffetkast

Onze buffetkast staat vol modelauto's van mijn man. Op één plank staan spullen van mij. Oude camera's van mijn oma en mijn moeders opa, mijn oude schoentjes, spaarpotten van de kinderen. Prullaria die voor mij waardevol is dus.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 30 Apr 2017 13:41

Re: Buffetkast

Iets van decoratie. Foto's of bv 1 stuk met de tijd van het jaar. Kinderen in het bos laten zoeken naar kastanjes en eikels enzo.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Apr 2017 13:53

Re: Buffetkast

Ik heb geen buffetkast maar als ik er 1 zou hebben zou ik denk ik onderin spelletjes, vazen, kaarsen, tijdschriften etc bewaren/opslaan. Bovenin zou ik denk ik van alles en nog wat qua decoratie bewaren, maar ook wel mooie glazen/kannen/karaffen ofzo. En misschien mooie flessen alcohol.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem252

Bericht 30 Apr 2017 14:59

Re: Buffetkast

Er staat servies in bovenin, onderin spelletjes en in de laden rotzooi.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Apr 2017 16:02

Re: Buffetkast

Wij hebben wel een buffetkast maar ben nog niet helemaal blij met hoe het is in gedeeld. Je kunt het bij ons zien als 6 vakken boven in. Aan de linkerkant van boven naar beneden hebben we: belangrijke spulletjes van L, 2 foto's en een plantje en op de 3e plank 2 kunstwerken.
Aan de rechterkant staan bovenaan twee foto's, dan wat dingetjes uit m'n blond verzameling en daaronder wat bierglazen van m'n man.
Het is meer een kast om onze bijzondere dingetjes tentoon te stellen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 30 Apr 2017 18:24

Re: Buffetkast

Ik heb bovenin mijn Blond Amsterdam servies staan. Onderin staat de rest van het servies en spelletjes.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 30 Apr 2017 18:53

Re: Buffetkast

Linksonderin servies, rechtsonderin decoratie-meuk.
Linksbovenin wat losse glazen en bekers, rechtsbovenin bak- en kookspullen.

In de twee open vakken de whiskeyflessen van mijn vriend, kookboeken, spaarpot, theepot en soms kaarten, bijv met kerst.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 30 Apr 2017 19:11

Re: Buffetkast

Onderin liggen de boekjes van F., mijn laptop, spelletjes en wat rommel dingen. Bovenin staan mooie schalen, wijnglazen, glazen vazen (ter decoratie) en een foto van mijn opa.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem209

Bericht 30 Apr 2017 19:36

Re: Buffetkast

Achter het glas zou ik leuke decoratie neerzetten en fotolijstjes. Zelf heb ik er servies in staan. In de lades en dichte kasten kan je natuurlijk vanalles stoppen. Hier ligt er o.a. papierwerk, de snoepjes en koekjes trommels, wat keukenspullen en andere troepjes.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers