Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yepp maxi vraag

<<

Anoniem236

Bericht 27 Apr 2017 13:43

Yepp maxi vraag

Hopelijk heeft iemand het antwoord;

In 2013 of 2014 hebben wij een yepp maxi gekocht. We waren altijd al aan het hanessen om de gordels strakker of losser te maken. Vorig jaar op vakantie huurden we een fiets met ook het yepp zitje. Deze was veel makkelijker te stellen doordat de uiteinden van de gordel los hangen.

Door het weer en wisseling van zomer en winterjas, lopen we ons nu weer te ergeren. Nu waren we net bij sportvelden waar heel veel fietsen een yepp zitje hebben en de meeste hebben de gordels zoals we op vakantie hebben.

Weet iemand wat ik bedoel en of dat een verschil is in de zitjes, of dat wij hem misschien verkeerd gemonteerd hebben?

Bij ons hangen de uiteinden dus niet los, wij moeten aan de achterkant iets doen om het te verstellen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 27 Apr 2017 22:29

Re: Yepp maxi vraag

Heb je een foto?
M:21072011
J :08012014
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 28 Apr 2017 06:28

Re: Yepp maxi vraag

Hoe het bij onze yepp zit weet ik niet precies, maar het is wel een gedoe. Makkelijk alles behalve!
Wij moeten ook aan de achterkant verstellen.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Apr 2017 07:29

Re: Yepp maxi vraag

Wij hebben de mini en dat verstellen is ook niet te doen. Het zit bij T nu ook altijd te los omdat ik er te chagrijnig van word het aan te passen :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 28 Apr 2017 09:16

Re: Yepp maxi vraag

Zora schreef:Wij hebben de mini en dat verstellen is ook niet te doen. Het zit bij T nu ook altijd te los omdat ik er te chagrijnig van word het aan te passen :laughcry:


Dit dus. En ik heb drie miljoen manieren geprobeerd om een klantenservice te bereiken over dat scherm en daar wordt niet op gereageerd :eyes: Heb uit protest :nerd: voor achterop een Qibbel gekocht.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem236

Bericht 28 Apr 2017 09:56

Re: Yepp maxi vraag

Jullie ook dus aan de achterkant.

Ik kan geen foto s plaatsen, maar op onderstaande site zie je zo n rij fietsen op het strand staan. Die hebben naar mijn idee de fijne versie. Aan de voorkant verstellen door aan dat gordeltje te trekken.

http://www.yepp.nl/nl/product/maxi

Maar andere voorbeelden op de site, hebben het weer zoals die van mij (en jullie dus waarschijnlijk)
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 28 Apr 2017 10:47

Re: Yepp maxi vraag

Die van mij is uit 2013 volgens mij en ik heb inderdaad die dingen aan de voorkant. wel een andere dan van de site die jij laat zien. Bij mij zit aan de achterkan alleen een dingetje om hem achter te houden. Maar volgens mij hoefde we niks te monteren toen ik het kocht.
M:21072011
J :08012014
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 28 Apr 2017 13:12

Re: Yepp maxi vraag

Volgens mij hangen ze bij ons gewoon los en hoef ik er alleen maar aan te trekken om hem strakker te krijgen of bedoel je dat niet? Wij hebben hem afgelopen december gekregen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Apr 2017 13:32

Re: Yepp maxi vraag

Spencer schreef:
Zora schreef:Wij hebben de mini en dat verstellen is ook niet te doen. Het zit bij T nu ook altijd te los omdat ik er te chagrijnig van word het aan te passen :laughcry:


Dit dus. En ik heb drie miljoen manieren geprobeerd om een klantenservice te bereiken over dat scherm en daar wordt niet op gereageerd :eyes: Heb uit protest :nerd: voor achterop een Qibbel gekocht.


Ik doe uit protest T vaak niet eens vast. Haha vet erg :palm:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 28 Apr 2017 13:38

Re: Yepp maxi vraag

Spencer schreef:
Zora schreef:Wij hebben de mini en dat verstellen is ook niet te doen. Het zit bij T nu ook altijd te los omdat ik er te chagrijnig van word het aan te passen :laughcry:


Dit dus. En ik heb drie miljoen manieren geprobeerd om een klantenservice te bereiken over dat scherm en daar wordt niet op gereageerd :eyes: Heb uit protest :nerd: voor achterop een Qibbel gekocht.


Was dat scherm bij jullie ook zo wazig?? Wij hebben een nieuwe gekregen via CoolBlue. Het was dat die niet moeilijk doen, Yepp zelf wel namelijk!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem243

Bericht 28 Apr 2017 13:47

Re: Yepp maxi vraag

Ik kan de riempjes aan de voorkant verstellen inderdaad, door aan de uiteindes te trekken. Niet dat dat heel soepel gaat overigens... Stoeltje gekocht in mei vorig jaar.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 28 Apr 2017 14:27

Re: Yepp maxi vraag

Wij hebben beide versies gehad!
De eerste was met bevestiging op bagagedrager denk rond 2012 gekocht.
Tweede was met zadelhuisbevesting in 2015 gekocht.
De eerste had die lastige sluiting aan de achterkant, de tweede aan de voorkant.
Ik had er wel een handig foefje voor. Ga het proberen uit te leggen :)
Je heb 2 gaten boven elkaar. Je moet dan zorgen dat het bandje door de bovenste zit. Deze op de winterjasstand instellen.
Als ze dan een zomerjas aan hebben dan haalde ik dan plastic clipje via de achterkant nog een keer door het onderste gat.

Tenminste volgens mij was dat bij het eerste stoeltje!
Zal straks eens kijken bij mijn fiets en evt foto's maken
December 2009
juli 2012
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 28 Apr 2017 19:53

Re: Yepp maxi vraag

Ons stoeltje heeft het gesprek om de gordels te verzetten aan de voorkant zitten, tpv de schouderbandjes.

Ik wilde toevallig een zelfde topic openen, maar dan met een andere vraag over de yepp maxi, mag ik die hier ook stellen?
Ik heb een tweedehands moederfiets gekocht met een stoeltje voor achterop. Ik heb twee sleuteltjes hievoor mee gekregen, maar ik krijg het slot niet open. Het lukt niet om het sleuteltje te draaien. Nu staat er op de sleutels nummer 10 en op het slot 06 of 90. Klopt het dat dit verschillende nummers zijn of hebben we de verkeerde sleutels mee gekregen?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 18:52

Bericht 29 Apr 2017 18:59

Re: Yepp maxi vraag

Ster, ik ben bang dat je dan de verkeerde sleutels hebt gekregen, want bij ons komen de nummers wel overeen.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 29 Apr 2017 21:10

Re: Yepp maxi vraag

Dan heb je inderdaad de verkeerde sleutels. Je kan ze online wel bijkopen op nummer.
https://www.fiets-stoeltje.nl/search/Sl ... ervanging/
Via Google zijn meer sites te vinden!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem236

Bericht 30 Apr 2017 09:50

Re: Yepp maxi vraag

Zou het aan het type liggen zadelbuis of niet? Dat zou ook nog kunnen, ik ga er eens op letten.

Ben wel benieuwd naar de truc voor zomer winter jas, of straks wel jas geen jas?

Met die sleutel klinkt logisch, al was ik in de veronderstelling dat iedere stoel zijn eigen sleutel had :palm:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron