Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe lay-out forum. Vraag op blz 14

<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Nov 2019 20:41

Re: Nieuwe lay-out forum. Vraag op blz 14

Om te beginnen misschien weer een thema status voor Sinterklaas en/of Kerstmis?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Nov 2019 18:00

Skyler schreef:Om te beginnen misschien weer een thema status voor Sinterklaas en/of Kerstmis?

Wij hebben hem voor nu aangepast naar het Sinterklaasthema!

Ook hebben we een nieuwe banner in Sinterklaasthema, gemaakt door Jorja!
Op de oude banner bleek een kleine zwarte Piet zichtbaar te zijn (hier waren we ons helemaal niet van bewust!!).
De zwarte Pieten zijn er nu uitgehaald en hij is een beetje frisser gemaakt. Waarvoor hartelijk dank :thumbsup:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2019 20:53

Burgemeester Nicky schreef:
Skyler schreef:Om te beginnen misschien weer een thema status voor Sinterklaas en/of Kerstmis?

Wij hebben hem voor nu aangepast naar het Sinterklaasthema!

Ook hebben we een nieuwe banner in Sinterklaasthema, gemaakt door Jorja!
Op de oude banner bleek een kleine zwarte Piet zichtbaar te zijn (hier waren we ons helemaal niet van bewust!!).
De zwarte Pieten zijn er nu uitgehaald en hij is een beetje frisser gemaakt. Waarvoor hartelijk dank :thumbsup:

Jaa leuk!

♥♥
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Dec 2019 13:34

Hebben we misschien ook zo'n mooie header voor de feestdagen? :kerstboom:
<<

Anoniem277

Bericht 11 Dec 2019 16:42

Skyler schreef:Hebben we misschien ook zo'n mooie header voor de feestdagen? :kerstboom:

Ja en andere benamingen dan rijmpiet of ozosnel :smile:
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Dec 2019 13:25

Ook dat. Het heeft blijkbaar geen prioriteit, jammer.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Dec 2019 14:01

Skyler schreef:Ook dat. Het heeft blijkbaar geen prioriteit, jammer.

Doe het dan helemaal niet met Sinterklaas, dan zit je ook niet nog op 13 december met rijmpiet. :thumbdown:
29032018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2019 14:24

wil je je titel als Sinterklaas graag kwijt Savi? :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Dec 2019 14:55

Ja ik zit allang weer in Spanje :P
29032018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Dec 2019 15:21

Ik weet niet of ik er goed aan doe dit uit te spreken, maar ik begin me wel af te vragen hoe enthousiast het team van burgemeesters nog is. Nu met dit thema wat er al een week langer staat dan gebruikelijk is, maar bijvoorbeeld ook het skippen van de organisatie van de jaarlijkse verloting. Dat soort initiatieven maken het forum naar mijn idee juist aantrekkelijk, ook voor nieuwe aanwas.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Dec 2019 15:30

Skyler schreef:Ik weet niet of ik er goed aan doe dit uit te spreken, maar ik begin me wel af te vragen hoe enthousiast het team van burgemeesters nog is. Nu met dit thema wat er al een week langer staat dan gebruikelijk is, maar bijvoorbeeld ook het skippen van de organisatie van de jaarlijkse verloting. Dat soort initiatieven maken het forum naar mijn idee juist aantrekkelijk, ook voor nieuwe aanwas.

Maar toch ook het moderaten aan zich? Dat er al 2-3 dagen niet op deze vraag gereageerd is, geeft me het idee dat er helemaal geen BM aanwezig is. Anders is 'we zijn er mee bezig' namelijk een hele kleine moeite om te typen.
En mijn 'is er animo voor feestdagen lootjes' topic was wel binnen 3 sec verplaatst naar meet & greet (heb ik ook geen antwoord op gehad waarom dat was, vind het nog steeds flauw) maar goed, dat vergeet ik wel weer.

Het voelt een beetje als de verzend afdeling van m'n werk. Als ze iets op fucken, spreek ik ze er op aan, het gaat 4 dagen goed en dan neemt het weer langzaam af. Als je hier de BM's aanspreekt, zijn ze weer een tijdje heel actief en dan neemt het weer af.

Daarom blijf ik ook gewoon voor actieve forumsters als moderators onder hun eigen naam (als ze willen natuurlijk). Iedereen ziet dat je er bent. :thumbup:
29032018
<<

Burgemeester Puck

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 13 Dec 2019 15:57

Anelisan schreef:
Skyler schreef:Hebben we misschien ook zo'n mooie header voor de feestdagen? :kerstboom:

Ja en andere benamingen dan rijmpiet of ozosnel :smile:

We gaan dit zo snel mogelijk oppakken. Excuus voor de late reactie.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Dec 2019 16:24

Maar storen jullie je er echt zo aan dat het thema nog Sinterklaas is? Langzame antwoorden kan ik me voorstellen, maar het zoiets als een thema is toch niet zo storend?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Dec 2019 16:25

Ik vind het vooral een teken van desinteresse, dat stoort me.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Dec 2019 17:38

Ja dat snap ik ook wel inderdaad.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Dec 2019 14:41

Komt er nog een afbeelding bij de nieuwe pijler. Ik heb het idee dat daar minder in gekeken wordt omdat met de huidige lay-out er geen laatst gereageerd topic zichtbaar is.
08-08-2015

Afbeelding
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 17 Dec 2019 15:15

Het sneeuwt iig weer op het forum!
29032018
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 17 Dec 2019 21:27

Op de vorige pagina heeft Jorja aangeboden een logo te willen maken als er met anderen over gebrainstormd kan worden. Helaas is daar verder niet meer op gereageerd.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Jan 2020 11:46

Skyler schreef:Misschien een klein detail, maar ik zou het dus stiekem ook wel leuk vinden als de statussen een update kregen.

Inmiddels zitten we alweer in 2020 en hebben de rangen wat thema's gehad de afgelopen weken.
Ze zijn nu weer teruggeplaatst in de oude rangen.
Willen we nog hele nieuwe ' standaard' rangen? Dan kunnen we daar met z'n alle (al dan niet in een apart topic) nog over sparren
<<

Anoniem284

Bericht 17 Feb 2020 23:19

Minx schreef:Komt er nog een afbeelding bij de nieuwe pijler. Ik heb het idee dat daar minder in gekeken wordt omdat met de huidige lay-out er geen laatst gereageerd topic zichtbaar is.

Dit wilde ik gaan typen, maar jij hebt het al gevraagd in december zie ik. Ik zie ‘m regelmatig over het hoofd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Feb 2020 10:50

Gympie schreef:
Minx schreef:Komt er nog een afbeelding bij de nieuwe pijler. Ik heb het idee dat daar minder in gekeken wordt omdat met de huidige lay-out er geen laatst gereageerd topic zichtbaar is.

Dit wilde ik gaan typen, maar jij hebt het al gevraagd in december zie ik. Ik zie ‘m regelmatig over het hoofd.

Hier is toch al (misschien wat indirect) op geantwoord? De huidige afbeeldingen zijn gemaakt door iemand die hier niet meer (regelmatig) komt; Jorja heeft aangeboden om nieuwe te maken maar wil daarbij hulp van iemand die hierover kan brainstormen. Daar is het op gestrand, want niemand biedt zich aan.

Overigens wil ik met liefde van alles doen, maar ik heb echt totaal geen verstand van dit soort dingen en heb ook geen inspiratie voor nieuwe plaatjes. Dus ik kan feitelijk niet echt iets betekenen.

♥♥
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Feb 2020 13:26

Iets met een krant en/of wereldbol? Zo ingewikkeld hoeft het toch niet te zijn?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 18 Feb 2020 15:16

Nee hoor, hoeft zeker niet ingewikkeld te zijn. Maar is toch wel fijn als er meerdere mensen over na willen denken en Jorja dat niet in haar eentje hoeft te doen.
Ik denk dat Het aanbod van Jorja nog steeds staat. Misschien dat er per PM tussen een paar forumsters contact kan worden gelegd om wat ideeen te wisselen en dat er dan vast een leuk logo uit kan komen.
Wij vinden dat alleen maar leuk en prima.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Feb 2020 15:26

Maar jullie hadden niet zoiets, laten we met de groep burgemeesters eens gaan brainstormen? Iets meer initiatief van jullie kant zou ik nog steeds heel leuk en prima vinden, namelijk.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 18 Feb 2020 15:34

Het is toch het forum van ons allemaal? Ja, wij kunnen ook prima met Jorja gaan brainstormen, maar volgens mij was het juist de vraag vanuit jullie dat er wat meer ruimte voor input was en dat er wat minder door ons bepaald zou worden. Plus dat er dus wel degelijke behoefte is aan een pijlerlogo voor de nieuwe pijler (wat ik zeker begrijp!).
Wij hebben eerder gevraagd of er behoefte was aan een nieuwe invulling van de logo’s. Een frisse wind met een hele nieuwe banner/logo’s etc. Daar kwam eigenlijk geen reactie op dat dat wenselijk was.
Vandaar dat we het zo laten zoals het is.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken