Ise schreef:Meneer de Uil schreef:Het wisselde bij mij dus echt terwijl ik van het ene maar het andere topic ging. Dus echt met een paar seconden verschil. Lijkt me dus niet met de tijd waarop ik keek te maken te hebben.
Het ziet er nu dus ook gewoon nog zo uit als eerst.
Zie niet hoeveel pagina's en die er als laatst gereageerd heeft (terwijl ik het dus heeeeeel even wel heb gezien) en mijn geschiedenis heb ik al gewist.
Bij mij is dit nog steeds. Heb de forum cookies verwijderd, maakt niks uit.
Taeda schreef:Ik kan via mijn telefoon tabellen niet zien. Is dat een bekend probleem?
Burgemeester Nicky schreef:Flo schreef:Ja dat bedoel ik inderdaad, dat zou ik echt fijner vinden!
Dit zal zeer waarschijnlijk volgende week/weekend geprobeerd worden om toe te passen. Bedankt voor de tip.
Dora schreef:Ooh, ik liep van de week nog wel tegen iets ‘aan’.
Ik wilde een lid/forummer zoeken bij leden, maar er gebeurde niks op de pagina. Zag alleen maar alle letters van het alfabet, maar er kwamen geen namen in een lijst.
Burgemeester Nicky schreef:Dora schreef:Ooh, ik liep van de week nog wel tegen iets ‘aan’.
Ik wilde een lid/forummer zoeken bij leden, maar er gebeurde niks op de pagina. Zag alleen maar alle letters van het alfabet, maar er kwamen geen namen in een lijst.
Maar was dit iets eenmaligs denk je? Want bij mij doet ie het gewoon en heb er in het verleden volgens mij ook nooit last van gehad.
June schreef:Bij mij (iPhone, Safari) staan gewoon namen bij leden.
Dora schreef:Burgemeester Nicky schreef:Maar was dit iets eenmaligs denk je? Want bij mij doet ie het gewoon en heb er in het verleden volgens mij ook nooit last van gehad.
Ik kan het nog steeds niet (meteen even uitgeprobeerd)
Burgemeester Nicky schreef:Dora schreef:
Ik kan het nog steeds niet (meteen even uitgeprobeerd)
Dat is gek! Kun je voor mij een screenshot maken en die hier plaatsen of per PM/mail sturen?
Gebruikers in dit forum: Tom