Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe lay-out forum

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jul 2019 08:44

Re: Nieuwe lay-out forum

Ik snap 't ook niet meer op m'n mobiel. Zie niet wanneer er iemand voor het laatst op een topic gereageerd heeft. Merk dat ik het forum nu niet meer op m'n mobiel gebruik. Vond de oude lay-out een stuk prettiger!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 19 Jul 2019 09:22

Flo schreef:Nog een tipje, moet je wel goede ogen voor hebben: Je kunt inderdaad niet zien hoeveel pagina`s een topic heeft, maar je kunt in elk geval wel zien dat een topic meneer dan 1 pagina heeft: dit zie je aan het plusje in de hoek rechtsonder van het rechthoekje vóór het topic. Althans, als je inzoomt is het een plusje, anders lijkt het meer een stip.

Ik weet niet wat het plusje betekent maar dat iig niet, zie veel topics met meerdere pagina's waar het plusje niet staat
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Jul 2019 16:05

Feline schreef:Ik snap 't ook niet meer op m'n mobiel. Zie niet wanneer er iemand voor het laatst op een topic gereageerd heeft. Merk dat ik het forum nu niet meer op m'n mobiel gebruik. Vond de oude lay-out een stuk prettiger!

Dat vind ik dus ook, helemaal eens.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Jul 2019 09:08

Dat plusje geeft aan dat je een bijdrage hebt geleverd aan het topic.

Ik zit nog even terug te lezen over de cookies verwijderen. Op de laptop zie ik onderaan de forumpagina een optie "Alle forumcookies verwijderen". Daarmee worden enkel de cookies van het forum verwijderd en ben je niet alle cookies kwijt. Het zou handig zijn als dit linkje ook op de kleine schermen zichtbaar is of als tijdelijke optie de rechtstreekse link in de openingspost plaatsen. https://www.zegmaaryes.nl/ucp.php?mode=delete_cookies
Afbeelding
<<

Elja

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Jul 2019 11:55

De quotes lijken nu beter leesbaar te zijn. Wel mis ik nu de topictitel bij alle posts.

Als ik iets wil zoeken, zie ik ook geen topic titels meer. Dat vind ik echt wel storend. Ik zoek best vaak terug, en nu zie ik dus niet welke post bij welk topic hoort.
Laatst gewijzigd door Elja op 20 Jul 2019 13:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2019 12:39

Ik begin er aan te wennen nu. Enige wat ik echt mis is aantal blz, dat zou ik wel weer fijn vinden en of het pijltje íetsje groter mag zodat mijn worstenvingers er makkelijker op kunnen drukken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Jul 2019 06:44

Feline schreef:Ik snap 't ook niet meer op m'n mobiel. Zie niet wanneer er iemand voor het laatst op een topic gereageerd heeft. Merk dat ik het forum nu niet meer op m'n mobiel gebruik. Vond de oude lay-out een stuk prettiger!

Dit nog steeds. En dat je wanneer je in een pijler zit, geen pijltje ziet. Dus wanneer je op een topic klikt, kom je eerst op de eerste pagina en dan moet je vervolgens handmatig naar de laatste pagina en dan zie je pas of er nieuwe reacties bij zijn gekomen. Heel irritant.
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

June

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Jul 2019 06:46

Lady schreef:

Dit nog steeds. En dat je wanneer je in een pijler zit, geen pijltje ziet. Dus wanneer je op een topic klikt, kom je eerst op de eerste pagina en dan moet je vervolgens handmatig naar de laatste pagina en dan zie je pas of er nieuwe reacties bij zijn gekomen. Heel irritant.

Pijltje staat dan voor de titel van het topic, niet erachter.
Maple schreef:[...] dat begrijpt m’n kleine teen ook nog wel [...]
<<

Elja

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Jul 2019 06:49

Elja schreef:De quotes lijken nu beter leesbaar te zijn. Wel mis ik nu de topictitel bij alle posts.

Als ik iets wil zoeken, zie ik ook geen topic titels meer. Dat vind ik echt wel storend. Ik zoek best vaak terug, en nu zie ik dus niet welke post bij welk topic hoort.

Is er nog een voornemen om dit aan te passen, of blijft dit zo?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 22 Jul 2019 07:25

We zijn er mee bezig om te kijken hoe we het grootste gedeelte van jullie wensen kunnen optimaliseren.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 22 Jul 2019 08:11

Burgemeester Nicky schreef:We zijn er mee bezig om te kijken hoe we het grootste gedeelte van jullie wensen kunnen optimaliseren.

Fijn!
dit is mijn Instagram, die is best leuk.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Aug 2019 06:26

Ik ben benieuwd hoe het hier mee gaat?

Ik merk dat ik me meer en meer stoor aan de nieuwe lay-out. Het niet kunnen zien van laatste reacties, die enorme pagina’s quotes. Ik forum echt minder nu omdat ik het echt te onoverzichtelijk vind. En eigenlijk vind ik het wel lang duren ook. Als het zo veel of lastig te realiseren is, is het dan geen optie terug te gaan naar de oude lay-out? Of blijft dit zo?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 07 Aug 2019 06:40

I.v.m. de vakantieperiode duurt het allemaal wat langer. Ik hoop dat er binnen 1,5e week het e.e.a. is veranderd.
Er wordt in elk geval gewerkt aan het toevoegen van 'de laatste pagina' en een andere manier van de quotes zichtbaar maken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Aug 2019 07:07

Burgemeester Nicky schreef:I.v.m. de vakantieperiode duurt het allemaal wat langer. Ik hoop dat er binnen 1,5e week het e.e.a. is veranderd.
Er wordt in elk geval gewerkt aan het toevoegen van 'de laatste pagina' en een andere manier van de quotes zichtbaar maken.

Wat goed! Fijn hoor. Ben benieuwd naar de aanpassingen.
2016 ♥
2019 ♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Aug 2019 13:03

Oeh ik zie weer aanpassingen! Handig dat je nu het aantal pagina`s kunt zien. Wel is het nu erg breed en moet ik weer uit en inzoomen. Maar dat komt allemaal vast nog!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Flo

Kletskop

Bericht 10 Aug 2019 13:09

Ah ja ik ben echt héél blij met het pijltje direct naar de laatste post!

Iets heel anders, bestaat er trouwens geen optie dat je de emoticons direct vanaf je telefoon kan gebruiken? Zoals dat op social media ook kan?
<<

Ise

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2019 14:02

Oké ik vond dat andere tot nu toe fijner. Maar zo is er altijd wel iemand die iets niet fijn vindt denk ik.
<<

Ise

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2019 14:02

Ise schreef:Oké ik vond dat andere tot nu toe fijner. Maar zo is er altijd wel iemand die iets niet fijn vindt denk ik.

Oh nu zie ik weer gewoon als het was?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Aug 2019 14:40

Huh het wisselt nu steeds lijkt het wel.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Flo

Kletskop

Bericht 10 Aug 2019 15:14

Misschien worden er gewoon wat dingen uitgeprobeerd, en wisselt het daarom steeds?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 10 Aug 2019 15:25

In principe zijn we nu klaar voor vandaag. Maar wederom het probleem dat de aanpassingen dus voor iedereen op een andere tijd zichtbaar is. Dit heeft met je cache, je geschiedenis te maken. Helaas!!

Wat is er aangepast?

Het is nog maar mogelijk om 2 ipv 3 berichten te quoten. Ook zijn de quotes kleiner gemaakt.
Het Is zichtbaar hoeveel pagina’s een topic heeft, wie als laatst een bericht heeft gepost en je kunt direct naar de laatste pagina van een topic.
De gebruikersnamen en avatars zijn wat beter zichtbaar gemaakt.
<<

Flo

Kletskop

Bericht 10 Aug 2019 15:26

Even peilen: vinden anderen de naam van de laatste persoon die gereageerd heeft, handig erbij? Ik vind dat het dan wel weer wat onoverzichtelijk maken. Pijltje naar de laatste reactie direct na de topictitel zou voor mij ook prima zijn.

Edit: oh, ik hoop niet dat dat als achteraf zeuren voelt!
<<

June

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2019 15:27

Ik vind dat wel handig.
<<

June

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2019 15:28

Misschien zou die lijn ertussen nog weg kunnen qua overzicht en ruimte.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 10 Aug 2019 15:28

Flo schreef:Iets heel anders, bestaat er trouwens geen optie dat je de emoticons direct vanaf je telefoon kan gebruiken? Zoals dat op social media ook kan?

Je bedoelt hiermee dat je gewoon je telefoon smileys kunt gebruiken op dit forum, ipv zoals het nu werkt met codes?
Vind ik een goede. Volgens mij is dit allemaal uitgeschakeld omdat dat het forum extra veel geheugen etc kost. Zoals dat je ook niet je foto’s etc hier op kunt slaan, maar dat dat opgeslagen moet worden bij mijnalbum etc.
Maar ga wel eens kijken of dat geen mogelijkheid is om open te gooien voor alleen de smileys. Goeie!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen