Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 24 Okt 2018 19:53

Re: Moderatortopic

Ja Carrie, zoals jij het hebt, heb ik het ook. Irritant! Uitzoomen kan maar dan is het wel een beetje typen op de gok, zo klein is het.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 24 Okt 2018 20:00

Ik heb het even gecontroleerd en ik heb dat ook zo. Ik heb een Samsung. Ik zoom altijd meteen weer uit en dan heb ik er geen last van maar dan zijn de letters wel klein.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 24 Okt 2018 20:24

Kees schreef:Oooh dit is echt irritant ja Carrie. Mijn schrijf scherm staat er ook niet helemaal op maar schuift wel automatisch mee.

Edit: is dit altijd geweest op je telefoon of iets van de laatste tijd?

Ja normaliter hoort je scherm toch mee te schuiven? Ik heb dit al jaren, sinds dit nieuwe forum er is. Op de andere fora van Yes had ik er geen last van.
dit is mijn Instagram, die is best leuk.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Pietje Paniek

Bericht 24 Okt 2018 20:40

Echt heel rot en snap nu helemaal je/jullie probleem!
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen maar respect dat je nog steeds (weleens) via je mobiel op het forum komt.
30-04-2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Ozosnel

Bericht 24 Okt 2018 20:44

Kees schreef:Echt heel rot en snap nu helemaal je/jullie probleem!
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen maar respect dat je nog steeds (weleens) via je mobiel op het forum komt.

Nou echt!
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 24 Okt 2018 20:48

Joey schreef:
Kees schreef:Echt heel rot en snap nu helemaal je/jullie probleem!

Nou echt!

Haha bedankt voor jullie begrip en meeleven! 80% van de tijd forum ik inderdaad op m’n mobiel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

HulpSinterklaas

Bericht 24 Okt 2018 21:51

Cotton schreef:Even tussendoor Marin, wat voor telefoon heb jij? Huawei?

Nee Google Pixel 2XL. Best camera ever.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

HulpSinterklaas

Bericht 24 Okt 2018 21:53

Is dit issue ook wat jullie bedoelden met het smalle forum? Ik heb het niet dus heb ook niet echt in dat topic gekeken. Het ziet er wel onhandig uit. Kan je niet een andere browser app proberen? Browse je met Safari op je iPhone? Misschien Chrome eens proberen? Daar zit ik op (met dus een Android). Misschien dat dat helpt?
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 24 Okt 2018 22:13

Kan dat gewoon met een iPhone ja? Wel de moeite om eens te proberen!
Nee het smalle forum is weer wat anders. Er staan foto’s van in het smalle forumtopic.
<<

June

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 25 Okt 2018 05:43

Chrome op iPhone had ik ook al geprobeerd inderdaad, maar dan gebeurt hetzelfde.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

Sinterklaas

Bericht 25 Okt 2018 06:26

Marin schreef:Is dit issue ook wat jullie bedoelden met het smalle forum? Ik heb het niet dus heb ook niet echt in dat topic gekeken. Het ziet er wel onhandig uit. Kan je niet een andere browser app proberen? Browse je met Safari op je iPhone? Misschien Chrome eens proberen? Daar zit ik op (met dus een Android). Misschien dat dat helpt?

Nee dat kwam door (een) advertentie(s).
29032018
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 25 Okt 2018 11:26

Urban Naked schreef:Benieuwd, hoeveel is er nodig per jaar om de website te draaien zonder ads?

Dit kost om en nabij de € 300,- per jaar.
Dit geld halen we per jaar sowieso wel op door de advertenties. Dus donaties zijn niet nodig. Het zou zonde zijn als wij (alle gebruikers) daar geld voor moeten betalen als het ook dmv de advertenties kan, toch?
Of hebben jullie normaal, buiten dat gedoe van de laatste tijd, zoveel last van de advertenties?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 25 Okt 2018 11:27

Wat een ontzettend gek probleem zeg!
Als ik het goed zie hebben jullie er dus last van als jullie op je mobiel via de desktopversie forummen? Ik lees diverse browsers en telefoons die gebruikt worden volgens mij. Dus het is niet 1 bepaald type gebruiker die er last van heeft.
Ik ga het eens testen op mijn telefoon en even kijken of daar een oplossing voor kan komen.

Edit: inderdaad, wat vervelend zeg. Ik heb er zelf ook last van ja. Is dit altijd al geweest? Of iets van de laatste tijd?
<<

Savi

Gebruikers-avatar

Sinterklaas

Bericht 25 Okt 2018 11:58

Burgemeester Nicky schreef:
Urban Naked schreef:Benieuwd, hoeveel is er nodig per jaar om de website te draaien zonder ads?

Dit kost om en nabij de € 300,- per jaar.
Dit geld halen we per jaar sowieso wel op door de advertenties. Dus donaties zijn niet nodig. Het zou zonde zijn als wij (alle gebruikers) daar geld voor moeten betalen als het ook dmv de advertenties kan, toch?
Of hebben jullie normaal, buiten dat gedoe van de laatste tijd, zoveel last van de advertenties?

Geloof het niet, maar misschien zorgen donaties er wel voor dat er op technisch gebied meer kan en je hebt wat ademruimte als je de advertenties (tijdelijk) moet uitschakelen bijvoorbeeld door zo'n stom smal forum probleem.
En dan kunnen jullie de snelste BM van de maand eens trakteren op een reep Tony. :smile:
29032018
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 25 Okt 2018 14:32

Altijd al BM Nicky! Sinds dit forum dan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 25 Okt 2018 20:22

Ik zou ook best willen doneren voor meer ademruimte (of de mogelijkheid tot snellere reacties :wink: )

Ik heb ook altijd al last idd van het niet-meeschuivende venster en de kleine lettertjes. Maar heb eigenlijk altijd een beetje aangenomen dat mijn eigen schuld/keuze was door niet de mobiele versie te (willen) gebruiken.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 26 Okt 2018 07:09

Ik snap wat je zegt Zora. Maar het hoeft niet. Andere sites en fora werken ook prima op de telefoon zonder speciale mobiele versie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 26 Okt 2018 07:16

Ja het niet schuivende venster is killing. Al ben ik er totaal aan gewend nu en ben ik ook nauwkeuriger gaan tikken om maar geen foutjes te maken.
Marsy31 schreef:Zijn hier geen kleuters op het forum he, toontje lager mag best.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Savi

Gebruikers-avatar

Sinterklaas

Bericht 26 Okt 2018 07:28

Carrie schreef:Ik snap wat je zegt Zora. Maar het hoeft niet. Andere sites en fora werken ook prima op de telefoon zonder speciale mobiele versie.

Jup, de meeste websites schalen gewoon mee. Al moet er dan achter de schermen doorgaans wel wat gebeuren hoor. Mobiel coden is zo anders.

Maar zijn de avatars het enige probleem wat niet zichtbaar is in de mobiele versie? Misschien kan dat ingebouwd worden?
29032018
<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Pietje Paniek

Bericht 26 Okt 2018 07:56

Ik wil ook prima doneren voor een moderner forum waarin dit soort issues zijn opgelost.
En aangezien ik doe aan waarheidsbevinding, ik weet dat wat ik zeg klopt.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 26 Okt 2018 08:54

Cotton schreef:
Carrie schreef:Ik snap wat je zegt Zora. Maar het hoeft niet. Andere sites en fora werken ook prima op de telefoon zonder speciale mobiele versie.

Jup, de meeste websites schalen gewoon mee. Al moet er dan achter de schermen doorgaans wel wat gebeuren hoor. Mobiel coden is zo anders.

Maar zijn de avatars het enige probleem wat niet zichtbaar is in de mobiele versie? Misschien kan dat ingebouwd worden?

Ik ben misschien een zeikerd hoor maar ik wil helemaal geen blauw-wit simpel forum, ook al zijn de avatars erbij. Ik wil gewoon graag normaal kunnen forummen op mijn telefoon op een site die er precies hetzelfde uitziet als op de desktop. Ik val in herhaling: zoals dat bij veel andere sites ook gewoon kan.
<<

Reva

Pakjespiet

Bericht 26 Okt 2018 10:24

Huh, bij mij werkt de desktopversie best prima eigenlijk op mijn telefoon? Ik vind juist de mobiele versie niet fijn werken, maar misschien is dat gewenning. Dat andere forum waar carrie het ook over heeft werkt overigens wel veel prettiger & sneller!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 26 Okt 2018 10:35

Reva schreef:Huh, bij mij werkt de desktopversie best prima eigenlijk op mijn telefoon? Ik vind juist de mobiele versie niet fijn werken, maar misschien is dat gewenning. Dat andere forum waar carrie het ook over heeft werkt overigens wel veel prettiger & sneller!

Zit je daar ook? Ja werkt heel fijn, ook dat hij live reacties bijwerkt, top!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 26 Okt 2018 10:55

Carrie schreef:
Cotton schreef:

Ik ben misschien een zeikerd hoor maar ik wil helemaal geen blauw-wit simpel forum, ook al zijn de avatars erbij. Ik wil gewoon graag normaal kunnen forummen op mijn telefoon op een site die er precies hetzelfde uitziet als op de desktop. Ik val in herhaling: zoals dat bij veel andere sites ook gewoon kan.

Ha ja idd, ik wil niet inleveren! :lol:
<<

Savi

Gebruikers-avatar

Sinterklaas

Bericht 26 Okt 2018 11:12

Carrie schreef:
Cotton schreef:

Haha nee hoor geen zeikerd. Ik vroeg het me gewoon af. Ik forum op de mobiel altijd via de mobiele website en vind dat prima, maar het zou mooier zijn natuurlijk als het forum op desktop en mobiel gewoon hetzelfde is (en werkt).
29032018
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken