Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 23 Mei 2019 19:53

Re: Moderatortopic

Oh dat wist ik niet, ik heb nog nooit iemand op de negeer gezet. En ik ben het wel met je eens hoor, het gaat altijd mis. Ik lees er zelf altijd omheen en ervaar het niet als extreem hinderlijk, maar ik ben hier ook niet zoveel meer dus misschien is het dan makkelijker :)
2016 ♥
2019 ♥♥
<<

Flo

Rijmpiet

Bericht 23 Mei 2019 19:58

Ik kán CBL wel waarderen op dit forum, soms vind ik haar ook oprecht grappig uit de hoek komen, met bepaalde opmerkingen en een stukje zelfspot wat ze heeft. Ik vind het alleen jammer dat ze zo ontzettend snel gefrustreerd is, de laatste tijd nog sneller dan anders. Ik vind de maatregel dan ook terecht. Ik denk dat dat ook serieus iets is waar CBL mee aan de slag zou moeten gaan, want gezien haar verhalen geeft dit haar in het dagelijkse leven, in de omgang met anderen, ook problemen.
Maar ik kan me ook wel vinden in wat Elliot zegt, wat betreft het olie op het vuur gooien. Ik maak mezelf er ook wel eens schuldig aan, maar we weten inmiddels allemaal dat ze licht ontvlambaar is, dus waarom dan toch steeds dat randje gaan opzoeken?
Ik zou het in elk geval jammer vinden als ze ooit eens een definitieve ban zou krijgen maar ik denk wel dat een break van twee weken op dit forum misschien wel even goed is.
<<

Dee

Gebruikers-avatar

Pietje Paniek

Bericht 24 Mei 2019 07:14

Maar zelf gooit ze ook regelmatig olie op het vuur door dingen te zeggen waarvan ze weet dat dat reactie uitlokt. Ik vind haar een vervelende forummer en hoewel ze op mute staat, zie ik nog erg veel van haar.
Een ban van 2 weken zal ook niks uithalen denk ik..
For all the things my hands have held, the best by far is you
L. 2016 :heart:
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 24 Mei 2019 08:16

Elliot schreef:Ik ben het met jullie eens dat CBL’s gedrag alle perken te buiten gaat, laat ik dat voorop stellen. Maar er zijn hier ook veel forummers die telkens maar weer olie op het vuur gooien. Waarom niet gewoon de negeerknop gebruiken?

Ik denk (als ik mezelf goed kan inschatten) dat ik niet iemand ben die telkens bij haar olie op het vuur gooit.
Ik ben meestal aardig en behulpzaam en toch krijg je dan een grote snauw, en dat vind ik wel erg jammer. En ook inderdaad het het negatieve zeikerige in veel topics, babynamen en uiterlijkheden belachelijk maken is wat mij stoort, of ik hier nu veel ben of niet.
dit is mijn Instagram, die is best leuk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 24 Mei 2019 11:14

Ik had het inderdaad niet over jou Carrie :)
Ik vind het gewoon lastig, ik snap goed dat CBL geen geliefde forumster is, maar ik vind het ook niet netjes om iemand permanent te bannen omdat haar gedrag als irritant wordt ervaren. Vandaar dat ik dan denk; als je van jezelf weet dat je er niet overheen kunt lezen en je je aan dat gedrag ergert kun je haar beter op de negeer zetten. Maar goed, ik begrijp dus dat dat niet altijd werkt, dat wist ik niet.

Negatief en zeurderig gedrag is natuurlijk geen overtreding, dat is kort samengevat wat ik wilde aangeven :)
2016 ♥
2019 ♥♥
<<

ChiQ

Pakjespiet

Bericht 24 Mei 2019 11:51

Ze is gewoon emotioneel niet zo ontwikkeld als de rest, ze vindt het al moeilijk zich te gedragen tegenover familie. Dan is het niet zo gek dat ze op het forum helemaal losgaat. Persoonlijk, als ze mij een snauw geeft, trek ik me daar helemaal niets van aan. Boeiend dat ze alle namelijk stom vindt in het topic etc. Voor mij verpest ze de sfeer niet, die power heeft ze ook helemaal niet maar ik vind een ban voor 2 weken een beetje zielig ofzo.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 24 Mei 2019 11:59

Je laatste zin, dat is zeker waar Elliot en wat ChiQ zegt daar kan ik me ook wel weer in vinden. Toch vind ik het soms lastig reacties naast me neer te leggen, ik raak er gewoon geïrriteerd van wanneer iemand virtueel tegen me schreeuwt.
<<

Guattari

Ozosnel

Bericht 26 Mei 2019 11:02

Zelf had ik geen probleem met cbl, maar ik las wel dat ze soms sociaal on(aan)gepast gedrag liet zien, dat zich uitte in felheid en onbeschoft zijn. Als ik zoiets zie bij wie dan ook, ben ik vooral benieuwd waar dat vandaan komt. Naar mijn mening was het ook vaak een wisselwerking: een groepje forummers dat haar maar bleef corrigeren, terwijl ik denk dat niemand hier heropgevoed hoeft te worden en het aandacht eraan besteden hiermee alleen maar werd versterkt.
Ik vind het ergens wel zielig dat iemand zo negatief en gefrustreerd in het leven kan staan. Denk ook niet dat 2 weken een ban het verschil gaat maken in hoe het daarna verder zal gaan, mocht cbl terugkomen.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 26 Mei 2019 11:17

Ja ik vraag me af, mochten jullie dit willen delen, leggen jullie ook uit waarom ze een ban krijgt en wat wenselijk is om dit te voorkomen?
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 03 Jun 2019 12:26

Carrie schreef:Ja ik vraag me af, mochten jullie dit willen delen, leggen jullie ook uit waarom ze een ban krijgt en wat wenselijk is om dit te voorkomen?

Ik ben nog steeds heel benieuwd naar jullie reactie op mijn vraag eigenlijk.
En ook wil ik even aangeven dat het soms wel erg lang duurt voor jullie überhaupt eventjes reageren.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 03 Jun 2019 13:10

Carrie schreef:
Carrie schreef:Ja ik vraag me af, mochten jullie dit willen delen, leggen jullie ook uit waarom ze een ban krijgt en wat wenselijk is om dit te voorkomen?

En ook wil ik even aangeven dat het soms wel erg lang duurt voor jullie überhaupt eventjes reageren.

Toen ik een keer een ban kreeg (tig jaar geleden) kreeg ik daar idd wel een toelichting/uitleg bij.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 03 Jun 2019 13:25

Carrie schreef:

Er zijn (in het verleden) diverse mails richting CBL gestuurd en dan wordt er altijd een uitleg gegeven.
Haar reacties op deze mail(s) zijn vergelijkbaar met reacties die op het forum vaak gepost worden.
Een constructief gesprek is dus niet (altijd) mogelijk.
Dan houdt het voor ons op.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 03 Jun 2019 13:42

Ik snap het Nicky, bedankt voor de uitleg!
Ok Leaf heb jij die gehad ja? Jeetje :nerd:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 03 Jun 2019 16:49

Carrie schreef:Ik snap het Nicky, bedankt voor de uitleg!
Ok Leaf heb jij die gehad ja? Jeetje :nerd:

Hahaha ja, maar ik heb echt geen idee meer waarvoor hoor.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Claire****

Schoorsteenpiet

Bericht 04 Jun 2019 18:46

Ik vroeg me serieus af of CBL op vakantie was ofzo. Vond het al zo raar, aangezien het juni is en niet september.
<<

Guattari

Ozosnel

Bericht 05 Jun 2019 18:24

Claire**** schreef:Ik vroeg me serieus af of CBL op vakantie was ofzo. Vond het al zo raar, aangezien het juni is en niet september.

Ja, alsof ze opeens zou gaan gourmetten met Pasen i.p.v. met Kerst. ;-)
<<

Claire****

Schoorsteenpiet

Bericht 06 Jun 2019 19:42

Haha maar echt! Helemaal in de war hier.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Rijmpiet

Bericht 06 Aug 2019 14:58

Is ze nou definitief weg na haar ban?
<<

Isles

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 05 Nov 2019 20:17

CBL is overleden....
<<

Anelisan

Rijmpiet

Bericht 05 Nov 2019 20:55

[quote="Isles"][/quote]
Je reageert op oude berichten dus denk dat ze het al weten?
Laatst gewijzigd door Anelisan op 05 Nov 2019 21:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Nov 2019 20:55

Isles schreef:CBL is overleden....

Wat Anelisan zegt ja. Dit zijn hele oude berichten.
<<

Isles

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 05 Nov 2019 21:02

Oeps. Wat slecht van mij! Ik heb het vast verkeerd gezien, maar ik dacht te menen dat er een nieuw antwoord was gekomen. Heb daarom ook verder niet op datums gelet. Stom van mij! Excuses.
<<

Anelisan

Rijmpiet

Bericht 05 Nov 2019 21:22

Haha kan gebeuren. Denk zeg het maar even ;)
Ik kijk ook niet altijd goed naar de datum.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Rijmpiet

Bericht 04 Dec 2019 01:04

Ik had die vraag inderdaad gesteld voor dat nieuws bekend was.
Vorige

Terug naar Algemeen