Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Led-strips

<<

Anoniem137

Bericht 17 Okt 2015 20:38

Led-strips

Wie heeft er led-strips in huis en zou een foto willen maken hoe dat eruit ziet, als dat lukt? Zijn jullie tevreden, waar heb je het gekocht?

Wij overwegen het, maar ik vraag me af of het niet toch tegen gaat vallen.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 17 Okt 2015 22:23

Re: Led-strips

Een vriend van mij heeft ze in de gang. Geen idee waar hij het gekocht heeft, maar licht is heel fijn. Is ook prettig dat het verdeeld is ipv gecentreerd midden in de gang.
Hij heeft in de woonkamer ook met kleur. Zie ik niet zo heel vaak aan, maar staat wel leuk als sfeerverlichting.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Okt 2015 10:43

Re: Led-strips

Ik heb ledstrips van de Ikea in de boekenkast verwerkt. Ze kunnen in allerlei kleurtjes. Vind het op zich wel leuk, maar het licht is me iets te fel en het kan niet echt op een warme tint. Het is of wit, of meteen echt fluorescerend geel.

Fotootje:
Afbeelding
Inmiddels zijn de lege planken ook gevuld met boeken en is het licht wat minder fel. Ik ben er wel blij mee maar had ook prima zonder kunnen leven, haha!

Ik heb geen foto's van de lampjes in kleur, wil ik wel maken voor je als je dat graag wilt zien. :)

♥♥
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 19 Okt 2015 10:56

Re: Led-strips

Ik heb ledstrips in de keuken, Rationell van Ikea. Aan de onderkant van de keukenkastjes. Het werkt met een afstandsbediening dus je kunt verschillende lichtsterktes instellen. Werkt echt prima!

Geen foto van mezelf maar zoiets:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Je ziet het wel een beetje zitten maar niet als je er recht voor staat.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Okt 2015 13:14

Re: Led-strips

wij hebben van ikea ingebouwd in ons bed achterkant, is van dat warm licht niet blauwig


Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem137

Bericht 19 Okt 2015 18:50

Re: Led-strips

We hebben ze gewoon gekocht, gaan 't gewoon proberen. We hebben onderstaande kast van Ikea en daar hebben we aan de bovenkant gewoon kastverlichting op zitten, maar dat begint kuren te vertonen. Mijn vriend heeft vanmiddag een ledstrip geplakt onderaan het bovenkastje boven de tv, naar de muur gericht. Daar wilde ik sowieso al iets van licht en staat al erg leuk. En we gaan bovenop de kast ook ledstrips doen, naar het plafond gericht.

We hebben trouwens wel warm wit gekozen, dat blauwige wit vind ik niks, inderdaad too much. Dit warme wit oogt wel een soort subtiel.

Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers