Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand mei

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mei 2019 18:01

Forumster van de maand mei

Afgelopen maand gaf Emma het stokje door aan een forumster die ook al een hele poos hier op het forum komt. Deze maand staat Sarah1985 op het forum in de spotlights.

Wie ben ik:
Ik ben Sarah1985 en ik forum volgens mij vanaf het begin van dit forum al mee onder deze naam. Hiervoor heb ik onder andere de forumnaam Hilda19 en Paris1985 gehad.
Door een vriendin ben ik hier omstreeks 2005 terecht gekomen. Zij had iets over het forum gelezen in het Yes weekblad en zo ben ik hier ook een kijkje gaan nemen.

Ik werk in de thuiszorg. Op dit moment werk ik niet zoveel uur, want ik ben nog aan het herstellen van mijn operatie in december. Daarnaast sport ik drie keer in de week. Ik doe aan fitness en pilates. Ook loop ik geregeld wandeltochten.
Vanaf 2004 ben ik samen met mijn man, met wie ik ook getrouwd ben. We hebben elkaar via internet leren kennen! Mijn man werkt in de bouw en we wonen in een koophuis in Friesland. We hebben één kat. De andere kat is helaas overleden. De afgelopen twee jaar stond vooral in het teken van afvallen. Ik heb daar voor mezelf ook een boek over geschreven.

Op het forum kunnen jullie mij herkennen als een rustig persoon. Ik lees veel, maar reageer niet altijd overal op. Verder zou ik mijzelf als sociaal omschrijven.
Mijn grootste wens is dat ik moeder mag worden. Dat is echt mijn grootste wens, van jongs af aan al. Ik hoop dat die wens ooit uitkomt!

Het forum:
Op het forum ben ik vooral te vinden in de pijlers algemeen, huisje boompje beestje, hobby’s uitgaan en vrije tijd én zwangerschap en kinderen. Per dag ben ik hier ongeveer een uur te vinden.

Mijn favoriete topic is: Wat wil je even kwijt? Die lees ik altijd! En Laatste foto van je kind vind ik erg leuk om te kijken. Ik vind het leuk om te zien hoe alle forumkindjes groeien.

Op het forum heb ik veel dingen over kinderen geleerd. Onder andere dat kinderen sprongetjes hebben. Tijdens het dagelijks leven gebruik ik deze kennis ook. Zo vroeg mijn schoonzus laatst hoe ik dat allemaal wist.

Het topic van Lady over haar moeder staat me het meest bij op het forum. En ook van Pompoen en haar man. Ik vind het mooi dat iedereen dan zo met elkaar meeleeft. Zo kreeg mijn eigen topic over het afvallen ook erg veel reacties. En toen ik in december met spoed werd geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daar een topic over opende kreeg ik ook zoveel lieve reacties. Dat vind ik echt mooi!

Het forum is goed zoals het nu is. Alleen zou ik het leuk vinden als er meer topics en reacties zouden komen.

Vraag van Emmaa:
Van Emma kreeg ik de vraag: wat zou je anders doen als je tien jaar geleden had geweten wat je nu weet?
Het eerste wat in me opkomt, is dat mijn man geen eigen bedrijf had moeten beginnen. In 2006 is hij daarmee begonnen en in 2009 begon alle ellende. Er was veel gedoe om klussen te vinden. Dit leverde behoorlijk veel stress op. Nu, jaren later, is alles goed gekomen. Hij heeft inmiddels een goede baan en een vast contract. We zeggen vaak tegen elkaar: dit hebben we maar overleefd. Het was behoorlijk veel stress en we hebben ook veel schulden gekregen. Dus achteraf hadden we die keuze voor een eigen bedrijf niet moeten maken.

Foto waar ik blij van wordt:

Afbeelding

Ik heb voor deze foto gekozen. We waren in juni 2018 in Griekenland, elf maanden na mijn maagverkleining. Ik had voor het eerst een jurkje aan zonder legging eronder. Ik voelde me daar zó gelukkig. Zoveel lichter, zoveel energie.

Nieuwe forumster van de maand:
De nieuwe forumster van de maand wordt Sam! Ik ben heel erg benieuwd hoe de maagverkleining bij haar bevalt. Hoe gaat het eten en afvallen?
<<

Emma

Yipyapper

Bericht 15 Mei 2019 18:56

Re: Forumster van de maand mei

Leuk om wat meer over je te lezen Sarah! En echt superknap dat je zoveel kilo’s kwijt ben. Ik hoop dat we binnenkort samen in een nieuw zwangerentopic mogen meeschrijven!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mei 2019 19:00

Wow wat zie je er goed uit! Leuk om meer over je te lezen.
Bedankt voor je nominatie!
♡ P 09.2015
♡ S 02.2017
♡ I LOVE YOU
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Mei 2019 19:02

Leuk om te lezen sarah!
29032018

After every storm comes a RAINBOW
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mei 2019 19:23

zit een foutje in. Was de vraag van emma ipv jordana
<<

Jordana

Kwebbel

Bericht 15 Mei 2019 20:00

sarah1985 schreef:zit een foutje in. Was de vraag van emma ipv jordana

Ja dat wilde ik net ook al zeggen. Leuk stukje Sarah
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Mei 2019 20:35

Heel leuk stukje, knap dat je zoveel bent afgevallen daarna je trots op zijn en ik hoop dat je grootste wens maar snel in vervulling mag gaan!
Carpe Diem
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mei 2019 20:35

Mooi stuk, Sarah, en ik heb respect voor je doorzettingsvermogen in lastige tijden en met het afvallen.
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mei 2019 21:03

Jordana schreef:
sarah1985 schreef:zit een foutje in. Was de vraag van emma ipv jordana

Ja dat wilde ik net ook al zeggen. Leuk stukje Sarah

Oeps! Heb het aangepast.
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Mei 2019 21:16

Leuk stuk en een mooie foto!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2019 00:33

Leuk te lezen en wat zie je er goed uit!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Mei 2019 17:47

Emma schreef:Leuk om wat meer over je te lezen Sarah! En echt superknap dat je zoveel kilo’s kwijt ben. Ik hoop dat we binnenkort samen in een nieuw zwangerentopic mogen meeschrijven!

Dat zou heel mooi zijn samen in een zwangerschapstopic
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Mei 2019 17:47

Sam schreef:Wow wat zie je er goed uit! Leuk om meer over je te lezen.
Bedankt voor je nominatie!

bedankt, Ik voelde me op die foto ook echt gelukkig
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Mei 2019 17:48

Bergkristal schreef:Heel leuk stukje, knap dat je zoveel bent afgevallen daarna je trots op zijn en ik hoop dat je grootste wens maar snel in vervulling mag gaan!

dankje ben ook zeker trots op mezelf als ik dan oude foto's van mezelf zie denk ik echt van wow ben ik dat
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Mei 2019 16:01

Hee ik zie dit nu pas. Wat leuk Sarah. Jij bent voor mij echt zo'n forummer die echt al zo lang mee gaat. Je trouwfoto's herinner ik me nog zo goed, je inrichting door de jaren heen, en natuurlijk ook je afval proces. Ik hoop zo van harte dat jouw wens in vervulling gaat en jullie een kindje mogen krijgen.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Ise

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Mei 2019 16:42

Ik heb echt respect voor jou Sarah. Wat een doorzettingsvermogen heb jij en wat zie je er ontzettend goed uit!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2019 17:47

marin ik ben ook al erg lang op het forum Bizar eigenlijk

ise dankje. Op die foto was ik ook echt gelukkig. Momenteel zie ik er niet zo goed uit. Zeg ik zelf.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Mei 2019 12:19

Wat een leuk stuk Sarah. Ik weet natuurlijk een beetje waar je woont enzo, dat maakt het nog wat leuker. En heel lief dat je mijn topic opnoemt.
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Jun 2019 21:10

Leuk stukje Sarah!
❤ 08-08-2015
❤ 20-06-2018

Terug naar Forumzaken