Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Fitbit!

<<

Poppy

Kwebbel

Bericht 30 Sep 2019 08:25

Re: Fitbit!

Caulfield schreef:Ik ga hier ook ff spammen. M’n Charge2 gaat er binnenkort mee ophouden. Nu twijfel ik tussen de Charge3 of de Versa2 - die laatste biedt wat nieuwe opties zoals betalen en muziek afspelen. Zijn hier Versa 2 gebruikers? Een Apple watch vind ik ook wel tof maar die zijn toch weer wat duurder, en minder compatibel met andere apps. Volgens mij biedt de Versa 2 veel van de extra features van de Apple watch.

Ik zou zelf voor de versa 2 gaan denk ik. Vind ik wel een “mooie” (ik vind eigenlijk alle smartwatches lelijk). Of ik zou zo’n smalle nemen, wel met hartslagmeter. Die kan dan evt onopvallend om mijn rechterpols, kan ik links weer een normaal horloge dragen. Maar ik twijfel ook over Apple watch.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 08:26

Haha Poppy ik had juist altijd bij jou dat ik dacht van jemig wat zet die mega veel stappen.
29032018

After every storm comes a RAINBOW
<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Sep 2019 08:49

Thanks Poppy! Ik vind de Versa2 ook wel mooi geloof ik, moet m nog ff in het echt zien.
Haha ik zit ook weleens in een challenge met zo’n ultramarathon loopster voor wie 25k een gewone dinsdagavondtraining is. Niet te doen. Ik zit meestal ook op gemiddeld 12000 stappen per dag.
En aangezien ik doe aan waarheidsbevinding, ik weet dat wat ik zeg klopt.
<<

Poppy

Kwebbel

Bericht 30 Sep 2019 09:20

Savi schreef:Haha Poppy ik had juist altijd bij jou dat ik dacht van jemig wat zet die mega veel stappen.

Oh echt! Haha! Maar de mijne telt ook als ik fiets. Als ik op mijn werk aankom (2,5 km) heb ik altijd al 1.500 stappen. Dan zit ik 8 uur (wandel in de pauze ca 3000 stappen) en om 17 u zit ik meestal op 6000. Dan haal ik L te voet op en wandel ik altijd nog een eindje. Maar wanneer ze thuis gaat eten ipv op het kinderdagverblijf dan gaat dat niet meer.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd