Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Okt 2018 12:53

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ik heb recent een vroege miskraam gehad en ben nu weer pril zwanger. Maar ik kan er gewoon geen vertrouwen in hebben. Ik voel zoveel, maar alles is zowel als mogelijk slecht als normaal te duiden. Vandaag een mini beetje oud bloed verlies icm een zeurend menstruatiegevoel helpt niet mee. Wie maakt me weer blij?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Okt 2018 13:10

Het is altijd super spannend, helemaal als je eerder een miskraam hebt gehad. Mij hielp het (hoe makkelijk gezegd ook) dat het goed is tot het tegendeel is bewezen (en mijn testen liepen op). Anders maak je jezelf toch alleen maar gek en dat zou zonde zijn toch? Zoek afleiding en ik praatte ook positief tegen mezelf en de baby, dat ik zo blij met hem was en hij lekker bij me moest blijven!
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Okt 2018 14:13

Ik heb een vroege miskraam gehad waarbij ik geen oplopende testen had. Bij mijn huidige zwangerschap testte ik weer veel te vroeg positief. Deze keer liepen de testen dus wel op..
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Okt 2018 14:40

Ja ik moet mezelf ook niet zo gek maken, maar man dat is moeilijk. Vorige keer ging het net voor de 6 weken mis, en zit nu op 4,3 maar veel voelt gewoon hetzelfde als de dag(en) voor de miskraam. Omdat het toen vroeg fout ging had ik ook geen heftige krampen oid, dat maakt het zo lastig. Ik teste vorige week al 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden positief en tot nu toe loopt het netjes op.
<<

Elro

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Okt 2018 15:16

Ik had bij dochter en zoon weinig symptomen, behalve overduidelijke test en lichtelijk gevoelige borsten. Voor zoon heb ik een vroege miskraam gehad, waarbij ik geen last had van mn borsten (voorteken?).
Nu bij deze zwangerschap waren de testen ook niet zo snel duidelijk, en ook geen last van mn borsten. Ik dacht dus ook dat dit een miskraam zou worden. Met 5 weken de vk gebeld, en dit ook zo gezegd, dat ik dacht dat t toch fout zou gaan. Maar inmiddels ben ik alweer 33 weken zwanger;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Okt 2018 15:31

Heel herkenbaar biechtje! Je kan inderdaad nog niet zo heel veel anders dan afwachten. Ik heb bij deze zwangerschap maar 1 test gedaan, die was duidelijk toen was het klaar. Ik was als de dood voor een lichtere test. Je kan de vk bellen om een zo vroeg mogelijke afspraak te maken maar die zal dat niet voor de 6/7 weken doen. Dan kunnen ze nog niets zien.
03-09-2015 ♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen