Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zit er doorheen...

<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2018 20:43

Zit er doorheen...

Afgelopen maanden / nu zijn zwaar geweest en de klap lijkt nu te zijn gekomen.
Eigenlijk is het misschien wel afgelopen jaren zijn zwaar geweest want we rolde van het 1 in het ander in de familie en zo zijn de laatste 3/2 jaar vrij heftig geweest. (Eerst zelf een heftige scheiding achter de rug en m’n baan op een hele nare manier kwijt geraakt, rechtszaak aangespannen en deze gewonnen maar wel flinke knak gehad)

Vorig jaar is m’n zusje bevallen van een heerlijk mannetje, echter vanaf augustus ging het geestelijk en lichamelijk slechter met m’n zusje, maanden lang zorgen gemaakt om haar, informeren / hulp vragen bij dokter, ggz etc... hoop gebeurd, foute inschattingen gemaakt door dokter / ggz (m’n zusje was ziek maar kon op zulke momenten nog mooi praten).
(Na m’n geboorte heeft m’n moeder ook een kraampsychose gehad dus m’n vader herkende veel van toen... ggz wilde daar eerst niet in mee gaan en m’n zusje kreeg het advies dat ze haar familie maar even minder moest zien omdat die hun eigen angsten en verleden op haar projecteerde)

Veel momenten geweest dat het heftig was omdat ze “anders” deed (Haar zoontje is nooit in gevaar geweest maar de zorg was voor haar veel te zwaar dus hij was veel bij de opa’s en oma’s...
Tot het moment vlak voor kerst dat ze helemaal instortte (kraampsychose) en ze gedwongen is opgenomen binnen ggz. Veel zorgen, veel regelen, hoop stress, hoop spanning... haar man in de ziektewet / zorgverlof, mijn ouders in de ziektewet.

ze is nu weer thuis, geestelijk is ze weer helder maar lichamelijk nog heel moe en ze is heel vlak (mede door de medicatie).
Dachten we eindelijk weer een beetje in rustiger vaarwater te komen kwam de volgende klap.

M’n moeder is opgenomen in het ziekenhuis, vorige week op haar verjaardag.
Hartinfarct. Dit was vlak voor m’n verjaardagscadeau van vriend, midweekje porto.
Moest van m’n moeder zeker gaan en mocht niet thuis blijven.
Waar we verwacht hadden dat het dotteren zou worden bleek na katheteriseren afgelopen woensdag dat het er van binnen slecht uitzag en ze een bypass operatie gaat krijgen. Tot die tijd moest ze in het ziekenhuis blijven, ligt aan een hartkastje, veel medicatie en moet rust houden
(Mijn moeder heeft 2x eerder een hartinfarct gehad, 20 jaar geleden. Familiair verhoogd cholesterol)
Daar is een flinke wachtlijst voor, leiden minimaal 2 weken en Amsterdam zou mogelijk sneller gaan. Ze heeft aangegeven geholpen te willen worden waar ze het eerst aan de beurt is.
Vrijdag heeft ze te horen gekregen dat ze maandag naar Amsterdam gaat met de ambulance, dinsdag katheteriseren om te kijken of ze 2 of 3 omleidingen nodig heeft en dan woensdag de bypass operatie.

Al die tijd en nog steeds mij sterk gehouden, natuurlijk ook breek momenten gehad maar vooral sterk zijn en een lach op m’n gezicht en groot houden.
Toen met m’n zusje hadden m’n ouders al genoeg zorgen om haar en nu de zogen om m’n moeder en nog steeds om m’n zusje... maar ik ben op momenteel...
Zit er even helemaal doorheen.
M’n maanden hebben veel bestaan uit werken, heen en weer rijden van het oosten naar het westen, slapen en natuurlijk soms ook leuke dingen doen.

Qua werk ben ik vorig jaar maart begonnen bij mijn nieuwe baan, super naar m’n zin. Ik heb een contract van 28uur. Maar had na december meer dan 400 overuren in totaal, weken gemaakt van 50/60uur, geen vakantie gehad verder maar met veel plezier gewerkt en soms ook niet het gevoel dat ik aan het werk was omdat het gewoon leuk werken was.
Heb aankomende donderdag een gesprek over wel / geen contractverlenging... spannend dus.
Nou heb ik al geïnformeerd bij collega’s of iemand voor mij wil werken komende dagen... helaas kan niemand en ziek melden wil ik mij ook niet.
Ik werk als ambulant begeleider, begeleid meerdere jongeren op school en ook mensen / kinderen in de thuis situatie. Sommige kan ik wel verzetten / afzeggen maar enkele moeten gewoon echt overgenomen worden door iemand anders. Maar helaas kan niemand voor mij werken waardoor ik zelf gewoon aan het werk ga en m’n dagen dus weer gaan bestaan uit werken en heen en weer rijden. Maar ik kan het gewoon niet maken om mij ziek te melden, want ik ben niet ziek.
Misschien maandag toch m’n manager bellen of er een oplossing te bedenken is, want ik zie even geen andere oplossing meer dan gewoon door blijven werken. Maar aangezien ik nu echt op ben denk ik niet dat dat de beste oplossing is.

Wat ik wil met dit topic? Geen idee, moest het gewoon even kwijt en van mij aftypen. Vaak helpt dat al wel iets :)
Niet quoten graag
Laatst gewijzigd door Radler op 03 Mrt 2018 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2018 20:47

Re: Zit er doorheen...

Zo zeg, wat krijg jij een hoop voor je kiezen. Heel verdrietig van je zus en van je moeder. Ik kan me goed voorstellen dat het je teveel is geworden, zeker in combinatie met het structureel overwerken (en een nieuwe baan kost sowieso energie!) en het op en neer rijden.
Ik zou zeker je leidinggevende bellen en dit bespreken. Bedenk ook even goed welke opties je zelf voor ogen ziet. Als jij ook in de ziektewet terecht komt ben je verder van huis, en je werkgever ook. Sterkte!
‘You are a woman with a brain and reasonable ability. Stop whining and find something to do.’
<<

Claire****

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Mrt 2018 20:50

Eens met Caulfield. Ik zou geheel open kaart spelen met leidinggevende. Zeg ook gewoon dat je op bent. Hopelijk kunnen jullie tot een goede oplossing komen. Nee heb je, ja kan je krijgen!
Sterkte, wat een rot situatie. Ik denk dat iedereen ook volledig snapt dat het allemaal even teveel is.
<<

Sugarfall

Kletskop

Bericht 03 Mrt 2018 20:55

Sterkte Radler, je schrijft altijd zo lief over je moeder en je zus, volgens mij sta je ook altijd voor iedereen klaar. Balen dat niemand nu je dagen kan overnemen op het werk, ik zou het echt bespreken met je leidinggevende, misschien is er een oplossing die je zelf over het hoofd hebt gezien. Heel logisch dat het jou ook even allemaal teveel wordt. Hoop dat je veel steun aan je vriend hebt en dat het allemaal snel wat rustiger wordt voor jou en je familie.
"I like my money right where I can see it, hanging in my closet."
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Mrt 2018 21:00

Oh meid.. Wat heftig allemaal.
Ook ik zou open kaart spelen mbt je leidinggevende. Je bent misschien niet ziek, als in zijnde de griep, maar lichamelijk ben je wel op. Ergens is de grens!
Sterkte meis.
<<

Bazinga

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2018 21:01

Oh jeetje da's ook allemaal niet niks! Ik zou zeker aan de bel trekken op je werk. Wellicht red je het nu met even minder werkdruk, voor je afstevent op een burnout o.i.d.! Blijf zoveel mogelijk praten, met je partner, omgeving en dus je werk.

Sterkte!
Our love goes without saying.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2018 21:14

Heftig Radler, logisch dat je op bent. Nu nog de operatie van je moeder die komen gaat,als je straks echt in rustiger vaarwater komt (wat ik erg voor je hoop) zul je deze dingen echt even een plekje moeten geven. Voor nu: ik zou je leidinggevende bellen en dit voorleggen. Hopelijk is er iets te regelen. Voor later: heb je binnenkort vakantie? Anders zou ik dat even plannen over een paar weken dan kan je even pas op de plaats maken. Sterkte en succes!
Afbeelding
<<

Guattari

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2018 21:25

Jeetje Radler, ergens heb ik geheel gemist dat je moeder ziek is. Wat naar en al helemaal in combinatie met wat je nog meer vertelt. Je hebt echt een heel roerige periode, waar je nog middenin zit.

Ik zou ook met je werkgever overleggen; misschien kun je aanspraak maken op een bepaald verlofsoort. Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe baan, maar eerlijk gezegd vind ik het bizar dat je zoveel overuren hebt opgebouwd in een relatief korte periode. Gebaseerd op je contracturen zou je heel wat maanden vrij kunnen nemen, wat uiteraard niet kan; maar dat is slecht werkgeverschap. Hier zou ik wel afspraken over gaan maken, zodra je in een rustiger vaarwater terechtkomt. Dit gaat echt nergens meer over.

Als er niets mogelijk blijkt te zijn op je werk, zou ik dus wel aangeven dat je ziek bent. Dat houdt voor een werkgever in dat je mentaal en/of fysiek niet in staat bent je werkzaamheden uit te voeren en mentaal lijk je op te zijn (wat mij geheel niet verbaast).

Ik wil je alles wensen wat je nodig hebt om niet om te vallen en deze onzekere periode met je moeder te doorstaan. Heftig, hoor. Sterkte! :hug:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Mrt 2018 22:34

Heftig allemaal wat er al gebeurt is en waar je nu middenin zit. Ik zou zeker je leidinggevende het vertellen. Misschien heeft die een oplossing dat je vrij kan je hebt ook veel overuren . En praat erover met anderen niet alles gaan opkroppen het is niet niks allemaal

Heel veel sterkte
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Mrt 2018 22:40

Ach, dat is ook wel een beetje (te) veel bij elkaar.. denk wel een beetje aan jezelf ook hoor! En bel maandag je leidinggevende en leg het uit, jij ook veel moeite voor hen gedaan - mag nu dan ook wel even wat terug gedaan worden.
November 2017 - Jij bent mijn wereld
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2018 22:52

Thanks allemaal... en toen kwamen de tranen weer :) de tranen die ik meestal alleen toelaat als ik alleen ben.

@caulfield, Thanks. Ja is ook zo en de ziektewet wil ik graag voorkomen (hoewel ik ook weet dat dat soms niet te voorkomen is, maar door op tijd aan de bel te trekken hopelijk te voorkomen).
Ik ben nu het weekend bij m’n vader en ga vanuit hier met m’n vader mee op bezoek.
Zondagavond weer naar huis. Ik hoop do en vr vrij te krijgen zodat ik do tm zo hier weer kan zijn.

@claire, Thanks! Naar collega’s ben ik al die tijd en ook nu heel open geweest. Heb dat ook altijd als compliment elke keer gekregen dat ik zo open ben. Mijn grens aangeven hierin vind ik wat lastig (altijd al lastig gevonden om voor mijzelf te kiezen... terwijl ik voor een ander precies weet wat hij zij zou moeten doen ;-) ) ook met het oog op wel / geen verlening van m’n contract vind ik dat best heel spannend.

@sugarfall, Thanks. Lief van je! Ik heb het ook echt getroffen met m’n ouders en zusje. Hoewel ik daar vroeger toch echt anders over dacht ;-) Vooral na m’n scheiding en het verlies van m’n baan heb ik gemerkt en gevoeld hoe waardevol en geweldig m’n ouders en zusje zijn.
Ik had gehoopt met m’n overuren een week vrij te kunnen nemen. Maar niemand kan die jongen die ik op school begeleid van mij overnemen. Wat in zou houden dat hij niet naar school zou kunnen gaan. En misschien is dat niet m’n probleem, maar dat voelt niet goed. De andere gezinnen / mensen op ma en di zou ik wel een week over kunnen slaan alleen die van woensdag is dan weer wat lastiger. Hoewel ik zeker weet als ik het uitleg die ouders zeggen dat ik niet hoef te komen.
Aan vriend heb ik gelukkig heel veel steun.

@lejow, Thanks. Ja heb je ook zeker een punt. Het blijft voor mij een leerpunt om m’n grens daarin te kunnen / durven trekken.

@bazinga, Thanks! Qua veel praten doe ik idd wel met vriend en ook met m’n collega’s.
Manager weet niet wat er allemaal speelt, zijn zelfsturende teams en hij is net nieuw dus nog hoop puin aan het ruimen van zijn voorganger. Maandag toch maar eens contact met hem zoeken...

@lot, ik heb net 1 weekje vakantie gehad, 1e week na bijna een jaar... maar van 1 weekje trek ik niet bij, zeker niet nu dit ook erbij kwam. Ga donderdag sowieso met manager in overleg over het plannen van vakantie en dan langere periode. Stond al op m’n lijstje van te bespreken zaken.
Het lastige is dat ik en op school werk en bij mensen thuis (zelfde werkgever)... wanneer de scholen dicht zijn ben ik van school wel vrij maar van de gezinnen / mensen thuis niet.
Natuurlijk wel als je vrij neemt, heb ik afgelopen week gedaan / geregeld.

@guattari, ja ooit zal de zonneschijn na regen ook hier komen :) vooralsnog is het dat we als gezin een hele hoop voor de kiezen hebben gekregen en nog hebben.
Klopt mee eens en daar is de huidige manager het ook mee eens. Hij is oktober begonnen en moet een hoop puinruimen van zijn voorganger. Toen ik aangenomen werd wilde ik graag 36u werken maar dat was onmogelijk, werd uiteindelijk 28uur. Dan kon je zo op school overuren maken zodat je tijdens vakanties niet in de min zou komen.
Maar ik werkte van ma tm vr 6,5u op school en daarna nog bij mensen thuis en op zaterdag een gezin. Kortom ik maakte structureel veel te veel uren.
Sinds mei ongeveer aangegeven dat er iemand bij moest komen die 2 dagen van mij over zou nemen op school en die mij ook zou kunnen vervangen bij ziekte / cursus / vergadering etc.
Elke keer zou er iemand bij komen, elke keer kwam er niemand bij en elke keer kon ik er achteraan gaan.
Na de zomervakantie zou er echt iemand bij komen (not) na de herfstvakantie dan toch echt (not). Toen heb ik gezegd dat er echt iemand moest komen omdat ik de do en vr niet meer zou werken (had ik natuurlijk niet echt gedaan) en diezelfde week was er iemand.
Maar ik had wel elke keer m’n vakantie verplaatst daardoor (zou vakantie nemen als er een collega was die mij kon vervangen), alleen die collega werd al snel ook op andere dagen bij andere scholen als ambulant begeleider ingezet. Kortom nog geen vakantie. Nu had ik in de schoolvakantie 1 week vrij en zijn we ook lekker weg geweest. Maar dit van m’n moeder kwam er bij wat het toch anders maakte.
Yup ik zou met m’n overuren en vakantie/pbl dagen bijna 6 maanden vakantie op kunnen nemen.
Ga donderdag ook aangeven dat ik mijn contract wil ophogen om zodoende overuren weg te werken.
Dank je

@sarah dank je. Ik hoop het. Weet wel dat ze mensen te weinig hebben voor ambulant begeleiding school / veel zieken etc. Hij is bezig met invalpool etc regelen, maar niet zo 123 gebeurd.

@pippa Thanks. Ja is ook zo. Is trouwens ook wat collega’s om mij heen zeggen. De school waar ik ambulant begeleiding geeft zegt dat ook continue. Maar als ik niet werk kan 1 van die 3 jongens niet naar school en dat vind ik ook zo wat. Misschien niet m’n probleem maar het voelt toch niet oke
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Mrt 2018 09:32

Ik ga je later vandaag nog even een PM sturen gezien de werkgever en ik daar wel wat ervaring mee heb.

Maar ik wil je alvast een hele grote knuffel geven!
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Mrt 2018 11:03

Thnx Jada
<<

Guattari

Major Yipyapper

Bericht 04 Mrt 2018 11:40

Je hebt heel vaak aan de bel getrokken op je werk over het vele werken en zoals ik het lees is het pas heel laat gehoord. Alleen daarvan al lijkt het me niet gek dat je op den duur erdoorheen zit. Dan komt er in jouw geval nog zoveel narigheid bij. Men heeft niet voor niets bedacht dat er dagen per week zijn dat je moet bijtanken. Zo te lezen heb jij dat al heel lang niet gehad. Ik hoop idd dat je deels je contract kan ophogen en dat je gelegenheid krijgt je uren op te nemen. Ook zou ik even nakijken of je je vakantiedagen van 2017 wel hebt opgemaakt, want deze vervallen voor 1 juli van dit jaar. Vind het als een behoorlijk zooitje klinken en hoop dat je in alle redelijkheid met je werkgever om tafel kan om aan te geven dat je op bent. Nogmaals sterkte!
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Mrt 2018 13:00

Yup klopt Guat. Pas toen de nieuwe manager is begonnen is er verandering gekomen en kreeg ik er een collega bij.
Door de vorige manager ben ik aangenomen, maar zij heeft zoveel laten liggen.
Ik werk bij een grote organisatie maar de ambulante tak is een aparte tak bij die werkgever.
Afijn ik heb het echt naar mijn zin qua werk maar ik merk gewoon echt dat ik voor iedereen het beste wil en van alles wil oppakken, doen etc maar mijzelf daarin ben vergeten.
Misschien ook wel door de knak die ik van mijn vorige werkgever heb gehad?
Ik moet wel zeggen dat deze baan zo veel leuker is dan mijn oude baan, dus ergens is het goed geweest :-)
Ja klopt ik wil m’n vakantiedagen van 2017 opnemen in mei. Ga dat donderdag ook bespreken met m’n manager.
Heb m’n vakantiedagen van 2017 dus nog niet opgemaakt :-)
Deze manager is wel een fijne man trouwens... hij moet een hoop puin ruimen maar hij pakt het goed aan en gaat ook echt voor de verandering.

Gister bij m’n moeder geweest met m’n vader en straks gaan we weer.
Heb hier verder even de was, drogen, strijk gedaan en kleding voor m’n moeder uitgezocht.
M’n vader nam elke keer de verkeerde kleding mee :-D
Maandag en dinsdag ga ik gewoon werken en dan mogen m’n manager even bellen in de hoop dat ik wo, do, vr vrij kan zijn.
Woensdag heb ik er verder toch niks aan want m’n moeder wordt dan geopereerd, kan wel 6u duren en daarna zal ze er nog niet helemaal bij zijn.... maar denk dat ik op zo’n dag toch niet gerust aan het werk ben.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Mrt 2018 13:16

Het is ook écht heel veel bij elkaar. Ik vind inderdaad ook dat je met je werkgever moet overleggen over aankomende week. Fijn om te lezen dat het een prettig persoon is, dus hopelijk valt er wat te regelen.
Vooral omdat het vanaf ''hier'' echt een einde rijden is naar Amsterdam.

Heel veel sterkte aankomende week.
16-05-2016
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Mrt 2018 16:51

Thanks Salome.
Ik ga morgen maar contact opnemen met de manager, de trajectbegeleider en op school overleggen wat er mogelijk is de komende tijd.
Ja het is best een eind elke keer en nouja het is prima te doen voor leuke dingen :-) maar elke keer voor de minder leuke dingen vreet dat net wat meer energie.
Als het goed is blijft ze tot vrijdag/het weekend in Amsterdam en daarna weer terug naar Leiderdorp. Hopelijk kan ik in ieder geval donderdag t/m zondag hier zijn dan.
Mijn moeder heeft aangegeven dat ze liever niet heeft dat ik woensdag kom omdat ze niet wil dat wij haar die dag zo zien (als ze überhaupt al bij is in de avond, ligt er aan of ze s middags of s avonds geopereerd zal worden).
Maar ben zelf toch liever in de buurt,

net met afscheid nemen even flink janken... hoewel je er vanuit gaat dat het goed gaat (bypass gebeurd zo vaak en gaat meestal goed)... toch schiet er door je hoofd stel dit was de laatste keer dat je elkaar gezien hebt...
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mrt 2018 21:59

Radler, wat heb je toch veel te verduren. Denk goed aan jezelf nu. Veel sterkte met je moeder. Hopelijk komt ze er goed doorheen en valt die zorg straks gauw weg. Dikke knuffel!
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Julia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 05 Mrt 2018 06:42

Heel veel sterkte Radler. Wat ontzettend heftig allemaal :hug:
♥ 18-09-2013 ♥ 26-05-2016 ♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Mrt 2018 08:44

Een hele dikke :hug: voor jou.
The family tree will always grow 2-12-2015

Afbeelding
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Mrt 2018 11:44

Thnx exo, Julia en mdu.
Het is allemaal wel erg veel geweest achter elkaar en weinig rust maar komt vast goed :) na regen komt zonneschijn.

Heb mijn manager gesproken en ben do en vr vrij.
Woensdag moet ik nog even kijken hoe op te lossen.
Donderdag tijdens gesprek gaan we bekijken hoe het op te lossen met mijn overuren / vakanties etc :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 05 Mrt 2018 11:47

Veel sterkte, Radler. Het is ontzettend veel wat je de afgelopen tijd voor je kiezen hebt gekregen! Hopelijk komt alles in een wat rustiger vaarwater, het is in elk geval al goed dat je inziet dat je zo niet verder kunt en dat je op het werk in gesprek kunt gaan over hoe nu verder. Doe rustig aan! (En niet stressen over de high tea van zaterdag; als het niet gaat, gaat het niet. Denk aan jezelf!)
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Mrt 2018 11:59

Jeetje Radler, dat is wel heel erg veel om voor je kiezen te krijgen op korte tijd. Open kaart spelen lijkt me inderdaad het beste, maar dat heb je zo te lezen al gedaan. Teveel is teveel en niemand heeft er wat aan als je straks echt helemaal op bent en je ziek moet melden. Heel veel sterkte, hopelijk wordt er goed naar je geluisterd op je werk en komen jullie tot een goede oplossing.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Mrt 2018 17:45

Thanks Bliss, ja niet niks idd allemaal... Elke keer wel wat, maar hopelijk hierna in rustiger vaarwater :-)
Ik zou het wel echt onwijs jammer vinden van zaterdag als ik niet naar de high tea kan... maar moet nog even kijken dus hoe mijn dagen eruit gaan zien. Mijn moeder moet wss tot na het weekend in Amsterdam blijven (in het weekend rijden de ambulances niet hiervoor). Dus ben iig donderdag t/m zaterdag of zondag bij mijn ouderlijk huis.
Maar lief dat je het zegt, want maakte mij daar wel wat druk om haha

Pineco, thanks. Ja gesprek donderdag maar even afwachten. Heb in iedergeval alles even op papier gezet en gemaild aan de manager. Hij reageerde aan de tel erg begripvol.

Mijn moeder is nu in Amsterdam en ze heeft al gehoord dat het 4 omleidingen gaan worden ipv 2 of 3. Aangezien het toch open gaat pakken ze het maar liever meteen goed aan. Ze wordt woensdag om 8uur geholpen en eind van de middag hoort mijn vader meer... brrrr vind het maar niks, maar goed niks doen was ook geen optie.
<<

Guattari

Major Yipyapper

Bericht 05 Mrt 2018 18:11

Wat fijn dat je manager zo meedenkt en dat je iig do-dg en vr-dg vrij bent. Ik weet niet in hoeverre je je werk op de automatische piloot kan doen, maar als je wo-dg moet werken en je moeder op die dag wordt geopereerd, zou ik er juist voor kiezen wel te gaan werken. Thuis gaan zitten wachten en de minuten op de klok weg zien tikken, vond ik destijds bij mijn moeder echt zenuwslopend. Iedere minuut die het langer duurt, ging ik mezelf opvreten. Ik dacht meteen dat het dan foute boel was (voor zover het dat al niet was). Een beetje afleiding was toen meer dan welkom, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Er komt een spannende week aan voor jullie. Hoop dat je veel steun hebt van mensen die dichtbij je staan.
Volgende

Terug naar Persoonlijk