Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Werk & studie biechttopic

<<

Scott

Noob

Bericht 29 Jun 2018 06:10

Re: Werk & studie biechttopic

Wat vervelend biechtje dat je er zo tegenop ziet.
En dan is er ook nog wat aan vooraf gegaan voordat je echt gestart bent.
Kan mij voorstellen dat dat het er niet beter op maakt.

Zelf ben ik iemand die dingen veel groter kan maken in mijn hoofd en dat het dan
uiteindelijk reuze meevalt. Zeker wat werk dingen betreft. Herken je dat?

Ga je al bijna starten met een psycholoog?
Net als SO kan ik je ook geen advies geven.

Sterkte! Ik kan mij voorstellen dat dit je de hele dag bezig kan houden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2018 12:49

Wat spannend, roeromgooi-biechtje! Heb je al een knoop kunnen doorhakken, ben je al wat verder?

Laatste biechtje, ohh wat vervelend dat je er zo tegenop ziet. Zeker als je al een tijdje niet gewerkt hebt wordt dat moment van wel weer gaan werken natuurlijk sowieso al steeds groter en spannender, laat staan als je al een beetje een vervelende ervaring hebt gehad, en als je je nog niet helemaal goed voelt.

Ik vind het ook lastig advies te geven, behalve inderdaad wat je zelf ook al zegt: gewoon toch maar proberen. Misschien valt het mee, en zo niet, dan heb je iig maar mooi toch een beginnetje gemaakt, en kun je dan afwegen wat je wil doen :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2018 15:25

Zora schreef:Wat spannend, roeromgooi-biechtje! Heb je al een knoop kunnen doorhakken, ben je al wat verder?

Lief dat je daar naar vraagt Zora. Ik durf nog steeds niet! Ik heb intussen wel wat mensen uit die branche gesproken en zij gaven aan dat het toch wel een harde wereld is. Je kunt zeker aan werk komen als zzp'er maar er is veel concurrentie. Ik zit er nog steeds mee in m'n hoofd maar heb ook veel twijfels. Ik moet echt wel wat opgeven en ik weet niet goed of ik die verandering wel wil. Aan de ene kant wel en ben ik er aan toe het roer om te gooien maar aan de andere kant blijf ik het heel erg spannend vinden. Misschien te spannend.

Aan ander biechtje: heel veel succes met je nieuwe baan. Ik hoop voor je dat de start toch meevalt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2018 15:36

Wat moeilijk zeg! Is het een optie op kleinere schaal eens te onderzoeken wat je ervan vindt? Is de opleiding te doen naast je huidige baan? If so, kun je dan evt een kleine opdracht aannemen/opzoeken, of op vrijwillige basis iets oppakken?

Misschien is het nu nog net de tijd niet, maar doordat je er nu iig wel zo enthousiast over bent verandert je mindset misschien toch steeds meer, en ben je er over een tijdje wel aan toe. En dan zijn je kindjes ook weer ouder: hoef je er weer minder rekening mee te houden/voor te zorgen :)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Jul 2018 22:52

Hier het nieuwebaanbiechtje. Dank voor de reacties. Veel gebeurd vrijdag. Met diverse mensen gepraat en overlegd en toch besloten om de baan af te zeggen. Ik heb contactpersoon van bedrijf opgebeld en ze reageerde echt heel lief. Alle begrip, wil alle lijnen openhouden, weten hoe het gaat en nog eens koffiedrinken en kijken of we later nog samen kunnen werken. Maar ik heb mij nu ziekgemeld en ga eerst aan mijzelf werken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Jul 2018 07:41

Nou wat netjes van die mensen! En goed van jou :)
Vorige

Terug naar Werk & studie