Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wanneer een tweede?

<<

Olijfje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2018 12:15

Re: Wanneer een tweede?

Ik denk dat iedereen daar heel verschillend in is.
Ik lees hier van moeder dat hun kinderen niet uit logeren gaan of in ieder geval niet zomaar. Dat is prima.
Maar bij ons gebeurt dat wel geregeld. En ook dat is prima.
Is puur een gevoelskwestie.
Heeft je vriend er begrip voor dat jij er wel van kunt genieten?
Jouw vriend werkt volgens mij best veel toch? Dus dan komt de zorg toch vanzelf meer voor jouw rekening. Misschien speelt dat ook wel mee dat jij daardoor meer behoefte hebt aan een nacht/dag zonder zorgen voor G.
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Nov 2018 12:20

Ja klopt hoor, dat zegt hij ook. Hij zorgt veel minder voor haar, dus als hij dan thuis is, wil hij tijd met haar doorbrengen en haar niet wegbrengen en zo voelt dat dan wel voor hem. Uiteindelijk vindt hij het zelf ook wel oké als ze dan logeren is en hij vindt het zeker niet erg dat ik er wel van geniet. Het is puur mijn eigen gevoel.

En inderdaad iedereen is daar heel verschillend in.
29032018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2018 13:32

Oh, maar het is soms zo fijn om even zonder kind te zijn Cotton!
Ik ben donderdag vrij en de meisjes zijn dan wel weg. Kijk er nu al zo naar uit om dan gewoon even de handen vrij te hebben! Gewoon even rustig in huis bezig, serietje kijken tijdens het kolven.. Heerlijk! Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor.
❤ 08-08-2015
❤ 20-06-2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Nov 2018 16:05

Herkenbaar Cotton. Mijn man werkt ook veel en vindt het ook niet echt leuk als dochter gaan logeren.

Inmiddels heeft dochter een leeftijd dat ik mijn zus, dochter en mijzelf een plezier ermee doe. M. vindt het geweldig bij mijn zus om daar te logeren. Soms heeft mijn man dus gewoon pech. Ik probeer dan wel met man iets leuks te doen... lekker eten ofzo.
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Nov 2018 15:38

Meg schreef:Herkenbaar Cotton. Mijn man werkt ook veel en vindt het ook niet echt leuk als dochter gaan logeren.

Inmiddels heeft dochter een leeftijd dat ik mijn zus, dochter en mijzelf een plezier ermee doe. M. vindt het geweldig bij mijn zus om daar te logeren. Soms heeft mijn man dus gewoon pech. Ik probeer dan wel met man iets leuks te doen... lekker eten ofzo.

Ja, hier vinden ook alle partijen het leuk, behalve m'n vriend haha. Maar het begint wel steeds meer te komen. Gelukkig!

Ze zijn nu samen thuis en maken er een feestje van. Zo leuk om foto's te krijgen. Ik heb straks een uitje van m'n werk.

Ik heb nog eens goed nagedacht de laatste tijd, maar ben voor nu echt te bang dat onze tweede een slechte slaper wordt. We hebben zoveel geluk met G.
29032018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen