Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Voor een kindje in 2018

<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Okt 2018 10:28

Re: Voor een kindje in 2018

Succes tabbie, ik duim!

Ik dacht dat ik het weekend ook wat gepost had hier, maar schijnbaar is er iets mis gegaan met plaatsen.

Maandag ben ik langs de huisarts gegaan omdat m’n menstruatie niet op gang komt.
Half juni gestopt met de pil, 13 juli ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Zit nu op 89 dagen.
Aangezien ik ondertussen al 34 ben toch maar afspraak gemaakt bij de huisarts.
Vanmorgen bloed laten prikken op allerlei hormonen. Volgende week woensdag kan ik bellen voor de uitslag.

Dacht gisteravond dat ik ongesteld ging worden, had licht roodachtig slijm bij afvegen en daarna ook wat kramp.
Maar vooralsnog niks
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Okt 2018 12:49

Jeetje radler, wat een vervelende situatie. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid..
<<

Panda

Noob

Bericht 10 Okt 2018 13:34

Dat gaat snel Tabbie. Het zou nu zomaar kunnen dat je over 2 weken zwanger blijkt. Zou erg mooi zijn.

Radler, vervelend dat je cyclus weg blijft. De menstruatie heeft ook niet doorgezet? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Mijn eisprong is net achter de rug. Later dan ik dacht, zo'n 9 á 10 dagen voor de verwachte menstruatie. Gisteren was ik aan het neuzen in de gebruiksaanwijzing van de ovulatietesten en daarin stond dat je al naar de huisarts kunt met 3-4 maanden met ovulatietesten. Lijkt me alleen zo vroeg.
.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Okt 2018 15:36

Spannend Tabbie! Het gaf mij veel rust dat mijn werkgever het wist, ik hoefde me niet meer bezig te houden met wanneer ik afspraken kon plannen en redenen verzinnen op het werk. Maar dit is voor ieder persoonlijk natuurlijk.
In ieder geval veel succes, hopelijk is dit het zetje dat jullie nodig hebben!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Okt 2018 17:13

Ja ben sinds vandaag ongesteld geworden.
Ga hierna denk ook met ovulatietesten aan de gang.
Volgende week maar eens horen wat de uitslag gaat zijn van het bloed prikken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Okt 2018 17:37

Ben benieuwd Radler.

En hoe gaat het met de rest?

Hier net terug van de tweede echo. Gisteren had ik er drie en nu nog maar twee. Is dit normaal? Zaterdag heb ik nu de IUI. Scheelt iig weer met werk.
Ik heb trouwens ook een woonblog - en een YouTube kanaal!
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 12 Okt 2018 22:30

Al even terug dat ik wat geplaatst heb. Oorspronkelijk hadden we volgende week een afspraak staan in mastricht voor intake/informatie pgd, helaas gister telefoontje dat de afspraak niet door kon gaan, en dat ze ook geen vervanger hadden. Afspraak is nu verplaatst naar eind november. Onwijs balen. Zitten al even in de zenuwen voor deze afspraak, denk je dat het eindelijk zover is, en moet vervolgens nog anderhalve maand wachten. Merk dat we beide ook erg ongeduldig worden.
Twijfelen beide überhaupt heel erg of we dit traject in willen gaan, maar ondertussen wel wachten om het weer te proberen omdat we ook geen overhaaste beslissingen willen nemen
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Okt 2018 08:36

Tabbie, ik durf het je niet te zeggen :-) succes vandaag.

Inwe, wat balen zeg :-( is ook niet gewoon iets later geplaatst maar 1,5e maand later. Balen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Okt 2018 14:49

Hè Tabbie, ik vind het echt naar voor je dat jullie al zo lang bezig zijn en het maar niet wil lukken. Ik hoop heel erg dat het met IUI wél gaat lukken! Vriendin van me is dit traject destijds ook in gegaan na iets van tweeënhalf jaar proberen en raakte daarmee zwanger. Daarna is ze nog twee keer op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Het kan dus zeker, ik wens je veel succes!
Afbeelding
<<

Panda

Noob

Bericht 13 Okt 2018 15:11

Veel succes Tabbie! Hopelijk levert dit een kindje op over een kleine 9 maanden.

InweCulnamo, wat balen zeg! Anderhalve maand duurt zo lang met een kinderwens.

Net had ik afgesproken met een vriendin, die heeft een kindje net zo oud als de mijne en vertelde blij dat ze binnenkort voor een tweede gaan. Ze weet niet dat we al een tijdje bezig zijn, maar wel dat we een tweede willen. Ze was helemaal blij dat als het bij allebei snel raak is we misschien weer een kindje hebben wat bijna even oud is. We hebben allebei niet lang gedaan over de eerste. Ik zou het best moeilijk vinden als zij eerder zwanger blijkt omdat wij er al wat rondes op hebben zitten. We mogen niet klagen, met nu 5 pogingen achter de rug, maar met zo'n intense wens kan dat soms best moeilijk zijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Okt 2018 15:40

Dat snap ik wel hoor. Dan krijg je voor je gevoel nog haast ook ofzo. Wil je het niet met haar bespreken? Dat je al even bezig bent?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Okt 2018 17:20

Tabbie schreef:Ben benieuwd Radler.

En hoe gaat het met de rest?

Hier net terug van de tweede echo. Gisteren had ik er drie en nu nog maar twee. Is dit normaal? Zaterdag heb ik nu de IUI. Scheelt iig weer met werk.

Het kan. Het kan dat een al 1 eitje gesprongen is of dat ze dat eitje niet goed op beeld kregen, maar waren ze groot genoeg voor de iui? Volgens mij is het wel gunstig dat je er 2 hebt en niet 3, want soms blazen ze de poging dan af.
Trotse mama van M. 23.08.2017
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen