Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forummer van de maand April

<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Apr 2019 19:09

Forummer van de maand April

Jordana, onze forumster van de maand maart, heeft het spreekwoordelijke stokje doorgegeven aan Emma, die dus onze forumster van de maand april is. Het is een leuke kans om Emma wat beter te leren kennen!

Emma op het forum:

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel leuk vind om gekozen te zijn door Jordana, bedankt! Ik had het helemaal niet verwacht.

Mijn forumnaam is Emma en ik forum sinds 2015 onder deze naam. Dit is ook de enige naam die ik ooit heb gehad, tot nu toe was ik alleen een meelezer. Ik ben op het forum terechtgekomen via het weekblad Yes en daarna dus blijven hangen.

Emma in het dagelijks leven:

Ik werk als administratief medewerkster bij een onderhoudsbedrijf. Dit doe ik inmiddels bijna 15 jaar en ik heb het er nog altijd ontzettend naar mijn zin. Sommige collega’s voelen ondertussen ook echt als familie.

Natuurlijk is er veel meer wat ik leuk vind, ik houd onder andere van lezen, koken en bakken en sportwedstrijden kijken op tv of bezoeken.
Ik ben een echte huismus en vind het ook heerlijk om gewoon samen met mijn vriend thuis te zijn. Of af en toe eens alleen, daar kan ik ook echt van genieten.
Verder volg ik nog een studie bedrijfsadministratie en die heb ik gelukkig bijna afgerond. Ik kijk echt uit naar de periode daarna.

Hoe kun je Emma herkennen?

Hier op het forum ben ik denk ik niet echt ergens aan te herkennen, ik schrijf vooral mee in de topics om zwanger te worden. Nou, misschien herkennen mensen me daar dan dus wel aan :yes:

Als ik mezelf zou moeten omschrijven in 1 woord zou ik zeggen dat ik een flapuit kan zijn, ik heb vaak al iets gezegd voordat ik erover na heb gedacht en dat is niet altijd even handig. Maar eigenlijk wordt het ook wel gewaardeerd, je weet bij mij wel waar je aan toe bent.

Mijn grootste wens voor mezelf is dat ik snel zwanger mag raken en bevallen van een gezond kindje.

Hoe forumt Emma ?

Het meest actief ben ik in de pijler zwangerschap en kinderen. Daar reageer ik ook het meest. In de rest van de pijlers lees ik denk ik allemaal evenveel.
Ik ben iedere dag zeker wel een half uurtje op het forum te vinden, als ik uit mijn werk kom plof ik meestal even op de bank en dan lees ik alles bij.
Mijn favoriete topics zijn de topics van de week- en weekendplannen in de Algemene pijler, ik vind het leuk om te lezen waar andere forumsters zich mee bezig houden.

Bijzonderheden van dit forum:

Zonder het forum had ik heel veel dingen over zwangerschappen en kinderen niet geweten, ik kan zo even niet specifiek iets noemen, maar ik heb al veel nieuwe dingen geleerd
Wat me het meest bijstaat van dit forum is toch wel de zwangerschap van Bisq, ontzettend mooi dat ze eindelijk zwanger is en heel bijzonder dat dit met behulp van Roodkapje is gebeurd.

Minder leuk aan het forum vind ik dat het soms een beetje rustig is, maar daar doe ik zelf natuurlijk ook aan mee door niet altijd zoveel te reageren. Het fijnste aan het forum vind ik de steun. Vorig jaar heb ik een missed abortion gehad en de de reacties die ik dan op mijn posts krijg vind ik echt heel fijn. Als ik iets kon veranderen aan het forum zou het dus zijn dat het wat drukker wordt, ik zal zelf ook meer proberen te reageren :smile:

De vraag van Jordana was: welke herinnering brengt steeds weer een lach op je gezicht?

Dat is onze vakantie van 2 jaar geleden. We zijn toen met de tent naar Duitsland geweest en stonden aan de Moezel. Van tevoren dacht ik dat het echt een suffe vakantie zou worden maar het was echt heerlijk. Mooi weer en met een wijntje in de hand voor de tent, echt genieten. We waren toen ook nog niet zo bewust bezig met zwanger worden en zouden het allemaal wel zien. Mijn foto is dus ook van die vakantie.

Afbeelding

Nominatie voor de forummer van de maand mei:

Ik zou graag Sarah1985 willen kiezen als volgende forumster van de maand. We schrijven in dezelfde topics en het lijkt me leuk om wat meer over haar te lezen. Mijn vraag aan haar is: wat zou je anders doen als je 10 jaar geleden had geweten wat je nu weet?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Apr 2019 11:24

Re: Forummer van de maand April

Leuk stukje Emma, nu weet ik eindelijk meer over je. En leuk dat je mij genomineerd hebt
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Apr 2019 11:42

Leuk om wat meer over je te lezen, Emma! Ik hoop ook dat je gauw een goede zwangerschap mag hebben :)
26 september 2013
30 december 2015

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 16 Apr 2019 12:40

Wat leuk om wat meer over je te weten!
Ik hoop dat je wat vaker komt reageren en hopelijk een heel stuk minder in het zwanger worden topic maar dat je heeeeeel veel baby vragen hebt omdat je een kindje krijgt.

En mooie foto van de Moesel, zo'n mooi gebied is dat.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Emma

Yipyapper

Bericht 16 Apr 2019 18:44

Het is een leuk stukje geworden burgemeesters, bedankt!

Sarah, het lijkt me ook leuk om meer over jou te lezen, maar dat had je natuurlijk al begrepen :smile:
Suus, lief van je, dankjewel!
Van jou ook Marin, ik hoop het ook! Ja vind het ook echt een mooi gebied en je kan er heerlijk eten en wijn drinken. Ik zal inderdaad eens meer gaan reageren. Als het goed is ben ik binnenkort klaar met mijn studie dan heb ik wat meer tijd :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Apr 2019 20:04

Leuk Emma! Goed voornemen wat meer mee te schrijven :wink:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Apr 2019 09:40

Leuk om te lezen, Emma!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 20 Apr 2019 07:44

Leuk stukje Emma!
Carpe Diem
<<

Emma

Yipyapper

Bericht 22 Apr 2019 18:11

Bedankt :)
Zora, ik ga het proberen!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 22 Apr 2019 18:42

Heel leuk om meer over je te lezen Emma!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Apr 2019 20:33

Wat leuk om te lezen Emma! En het verhaal over Bisq en Roodkapje heb ik helemaal niet meegekregen maar dat is wel heel mooi en bijzonder zeg!
<<

Emma

Yipyapper

Bericht 28 Apr 2019 17:52

Bedankt Taeda en Lookie :)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Apr 2019 18:12

Leuk om meer over je te weten te komen, Emma. Leuk stuk!
♡ P 09.2015
♡ S 02.2017
♡ I LOVE YOU

Terug naar Forumzaken