Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand maart

<<

Burgemeester Puck

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mrt 2019 20:42

Forumster van de maand maart

Deze maand is Jordana onze forumster van de maand. Zij werd genomineerd door Mamsie, die ons vorige maand een kijkje in haar forumleven heeft gegeven. We zijn benieuwd naar Jordana haar verhaal!

Wie ben ik?
Ik ben Jordana, ik forum al een jaar of 11 op “ons” forum. Via het vroegere blad Yes, dat ik graag las, ben ik op het forum terecht gekomen toen ik opzoek was naar wat ontspanning. Tijdens deze naam ben ik eventjes overgestapt op de naam Statler maar toch weer terug gewisseld.

Over mij
In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als weegbrugmedewerker/ portier. Dat houdt in dat ik vooral werk met vrachtwagenchauffeurs. Maar ook administratieve werkzaamheden uitvoer. Na werktijd vind ik het heerlijk om thuis series te kijken of terug te kijken die ik dan opneem. Soms wil ik ook nog wel eens een boek lezen. Ik spreek graag met vriendinnen en vrienden af. In de lente en zomer ga ik samen met mijn vriend (hij heeft een getunede auto) naar automeetings/ evenementen.

Als ik moet zeggen waar ik aan te herkennen ben vind ik dat lastig, ik ben de laatste jaren wat afzijdig geweest van het forum, ik ben meer een meelezer geworden. Ik denk dat het beeld wat de meeste van mij hebben is dat ik de meid van de getunede auto ben. Jordana in 1 woord is zonder twijfel een luisteraar.

Als ik één wens zou mogen doen, zou dat zijn dat ik na een heel heftig jaar met mijn moeder haar nog heel lang bij me kan hebben. Ze is behoorlijk in de weer geweest met haar gezondheid. Over tien jaar hoop ik ondertussen toch wel één of misschien twee kinderen te hebben. Nog steeds werkzaam te zijn bij het bedrijf waar ik nu werk, misschien wel in een andere functie. En nog wel een aantal mooie reizen te hebben gemaakt.

In 2017 hebben mijn vriend en ik een reis naar Kenia gemaakt. Waaronder dus ook een aantal
dagen op safari. Daar heb ik een foto gemaakt die ik graag met jullie wil delen.
Deze olifant stond heerlijk langs de kant van de weg in een natuurpark en toen we er op 2 meter afstand vandaan waren besefte ik pas hoe mooi en indrukwekkend deze dieren zijn. En het leuke is dat de olifant net op het moment van de foto ook nog even zijn oren naar voren deed. Van even een pose aannemen en dan weer rustig door eten.

Afbeelding

Op het forum
Elke dag probeer ik even mee te lezen op het forum, echter kan het soms ook wel weer een aantal dagen duren. De tijd die ik daadwerkelijk op het forum doorbreng wisselt heel erg. Ik ben het meest te vinden in de algemeen pijler maar ik reageer in elke pijler wel.

Mijn favoriete topic is het topic van Roodkapje en Bisq! Maar, ik vind eigenlijk alle topics wel leuk. Wat mij het meeste is bij gebleven van het forum is het overlijden van Pompoen haar man en het overlijden van Lady haar moeder. Ik vind het erg jammer dat het tegenwoordig zo rustig is op het forum, ik zou graag willen zien dat daar wat verandering in komt, even wat meer leven in de brouwerij.

Ik kreeg van Mamsie de vraag; waar kijk je heel erg naar uit?
Dat is toch wel de bruiloft van mijn zus. Zij is een van de belangrijkste personen in mijn leven en ik vind het zo leuk dat zij gaat trouwen en dat ook ik haar getuige mag zijn.

Nieuwe forumster van de maand
Als nieuwe forumster van de maand heb ik iemand uitgekozen die helaas nog niet gereageerd heeft, daarom blijft het helaas nog even een verrassing wie de volgende forumster van de maand zal worden. Mijn vraag aan de volgende forumster van de maand is: " Welke herinnering brengt elke keer weer een lach op je gezicht?"
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mrt 2019 20:51

Re: Forumster van de maand maart

Wat een leuk stuk Jordana, en mooie foto!

Was jij niet vroeger ook vriendinnen met Maple? toen hadden jullie ook even allebei van die muppet-poppen als avatar ofzo? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mrt 2019 21:00

Leuk stuk, Jordana! Prachtig, die foto van die olifant..
Ik heb geen idee van die getunede auto. Dat lees ik nu voor het eerst geloof ik.

Ik heb verder dezelfde vraag als Zora.
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Bergkristal

Noob

Bericht 15 Mrt 2019 21:13

Leuk beticht ben benieuwd wie je hebt uitgenodigd voor april
Carpe Diem
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mrt 2019 21:14

Leuk om te lezen, Jordana! Dat van die getunede auto wist ik ook niet :wink:
26 september 2013
30 december 2015

Afbeelding
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Mrt 2019 21:45

Zora schreef:Wat een leuk stuk Jordana, en mooie foto!

Was jij niet vroeger ook vriendinnen met Maple? toen hadden jullie ook even allebei van die muppet-poppen als avatar ofzo? :)

Ja dat klopt. Wij waren vriendinnen. Maar vanwege een ruzie is die vriendschap verbroken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mrt 2019 22:41

Ah wat jammer voor jullie zeg :(
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Mrt 2019 22:58

Ja dat is het ook echt wel. We waren echt close. Fotos van Ameland waar we toen zijn geweest en verhalen ervan hebben we beide hier beschreven. Ze was echt dierbaar maar die ruzie heeft teveel kapot gemaakt om ooit weer terug te gaan naar dat niveau.

En voordat dit een rel gaat worden. Dit weet ze ook.

Maple is nog steeds een fanatastische vrouw en ik koester de herinneringen aan haar en aan de tijd die we samen beleefd hebben.
<<

Flo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 16 Mrt 2019 11:33

Wat Jordana zegt, klopt inderdaad. We hebben ruzie gekregen, door mijn toedoen. Ik heb verkeerde en nare dingen gezegd, waar ik achteraf ontzettend veel spijt van heb. Sinds een goed jaar hebben we af en toe weer contact via de app, dat is fijn, maar er is ook een hoop kapot :(

Maargoed, ik zou het vervelend vinden als dit topic nu daarom zou gaan draaien. Jordana wat een leuk stukje heb je geschreven! En wat betreft je lieve laatste zin in je reactie hierboven, dat geldt voor mij uiteraard ook :) Ik heb hele warme herinneringen aan jou als vriendin, en de tijd van toen.
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Mrt 2019 12:25

Wat jammer en zonde van die ruzie.. :( Maar fijn dat jullie nu weer praten. Alles beter dan twee zwijgende partijen, toch?
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Flo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 16 Mrt 2019 12:30

Dat is absoluut waar!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mrt 2019 13:01

Ahh sorry dat ik het een beetje opgerakeld heb, maar jullie praten allebei wel met heel veel liefde over de periode gelukkig. Jammer dat het voorbij is, maar fijn dat jullie nu iig weer wat contact hebben :) Die verhalen van Ameland kende ik nog wel idd!
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Mrt 2019 18:31

Wat een leuk stuk! Ik wist het dan wel weer van die auto.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Mrt 2019 14:58

Heel leuk om te lezen. Ik wist dat niet van die auto’s trouwens. Wat een gave foto is dat zeg, lijkt me erg tof om zo dichtbij te zijn.

De bruiloft van je zus is zeker een mooi iets om naar uit te kijken, het wordt vast een prachtige dag.
Voor in de toekomst hoop ik dat jullie nog veel mooie reizen mogen maken en dat jullie over wat jaartjes kinderen mogen krijgen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Mrt 2019 11:23

Leuk stukkie Jordana!
Ik wist alles wel, haha! :wink:
Geboren om voor altijd lief te hebben! 08022018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Mrt 2019 21:13

Leuk om wat meer over je te lezen! Ik wist het ook niet van de auto's.
En wat praten jullie respectvol over een verloren vriendschap, dat is ook al heel waardevol.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018

Terug naar Algemeen