Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

(gratis) Bruid & bruidegom magazine

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Feb 2019 13:37

(gratis) Bruid & bruidegom magazine

Ik heb een Bruid & Bruidegom magazine ontvangen als bruidsfotograaf zijnde. Ik heb hier echter zelf niets meer aan omdat ik al getrouwd ben.
Is er iemand die interesse heeft? Het gaat om het nieuwste nummer plus wat extra gidsjes.
Ik verstuur 't gewoon per post (past door de brievenbus, althans bij mij wel).
Afbeelding
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Feb 2019 14:36

Re: (gratis) Bruid & bruidegom magazine

Mijn broertje gaat trouwen in september. Zijn nu bezig met dingen regelen (net 4 wk verloofd) zouden die er iets aan hebben?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Feb 2019 17:15

Dat weet jij denk ik beter dan ik of ze er wat aan zouden hebben. Maar als ze 't leuk vinden stuur ik't wel naar jou op hoor (als ze dat niet raar vinden om zoiets zomaar te krijgen van een vreemde)
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Feb 2019 23:23

Ik denk dat ze dat wel leuk vinden :)
Ooo nee hoor dat komt wel goed, er komen wel vaker via via dingen naar hun/naar mij :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Feb 2019 20:25

Ik heb ze binnen dank je wel!

Terug naar Vraag & aanbod