Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Fedora

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 17 Mrt 2019 17:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van het feit dat de specht vanochtend wel erg vroeg (lees 05.30u) eten aan het zoeken was in de bomen achter 'ons' huis. Het was nog niet eens licht. :12: Nu word ik liever wakker van een specht dan van de buren, maar toch... Hij kon vast geen hand voor ogen zien. Leek me zo onnatuurlijk toe, in het donker eten tikken.
“The dreaming has to be backed up by the doing.” —Carrie Wilkerson
<<

Japie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Mrt 2019 17:44

Jeetje, dat is niet netjes van die arts zeg. En snap dat je jezelf hier slechter door voelt. Je hebt rust nodig om te herstellen en geen stress van je werk erbij.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Mrt 2019 07:02

Dat m'n man z'n wekker nog op F1 tijd had staan (6 uur dus) ipv werk tijd (7 uur). Ik was dus vanochtend al opgestaan, gedoucht, en daarna kwam m'n man de badkamer binnen, keek ik op m'n telefoon en zag dat het pas 6 uur was. Echt zo heel verbaasd, heel slaperig allebei nog kwamen we tot de conclusie dat dat een uur te vroeg was. Haha zo stom. Nog even lekker een uurtje in bed gelegen maar ja echt lekker slapen was er niet meer bij.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Mrt 2019 09:26

Ik baal een beetje dat mijn man ECHT niet begrijpt dat een gewone doordeweekse dag met een peuter niet hetzelfde is als een papaweekenddag. Zo noem ik het maar even.
Mijn man was gister een hele dag samen met T. Ik was een dag met een vriendin weg.
Toen ik terug kwam zei hij dat hij alles heeft kunnen doen wat hij wilde dus dat hij niet begreep dat ik daar soms over 'klaag'.
Het hele huis lag vol speelgoed. Niets was opgeruimd.
Nu ben ik dus druk aan het huishouden met een peuter om mij heen. Niets schiet op. Want als ik onder zijn bed wil stofzuigen gaat hij daar liggen.
Mijn man is gister gewoon met zijn hobby bezig geweest en heeft T zijn gang laten gaan. Ja dat kan ik ook wel op die manier. :laughcry: :laughcry:

Overigens ben ik heel blij dat T zich dan zo goed vermaakt hoor. Maar eigenlijk moet mijn man gewoon een keer een huishoud/boodschappen dagje meemaken op mijn manier :ja:
16-05-2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Mrt 2019 09:50

Haha Salome, best herkenbaar! Hoewel m'n man zich dat gelukkig heel goed realiseert dat dat niet hetzelfde is. Maar ik heb ook wel eens gehad dat m'n man dan gewoon echt een chill dag had en dat O'tje tot kwart over 9 uitsliep. ZO oneerlijk.

Maar waarom heb je niet gezegd dat het opruimen er ook bij hoort? Naast dat ie t natuurlijk zelf moet bedenken, maar als ie dat niet doet, dan maar zeggen dat ie dat moet doen toch?
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Mrt 2019 10:25

Marin schreef:Haha Salome, best herkenbaar! Hoewel m'n man zich dat gelukkig heel goed realiseert dat dat niet hetzelfde is. Maar ik heb ook wel eens gehad dat m'n man dan gewoon echt een chill dag had en dat O'tje tot kwart over 9 uitsliep. ZO oneerlijk.

Maar waarom heb je niet gezegd dat het opruimen er ook bij hoort? Naast dat ie t natuurlijk zelf moet bedenken, maar als ie dat niet doet, dan maar zeggen dat ie dat moet doen toch?

oh dat weet hij ook wel hoor. Maar ik kan bijv niet stofzuigen als er overal speelgoed ligt.
Mijn man ruimt dan alles op als T in bed ligt om 20.00. Dat kan ik dus niet want dan kan ik niet stofzuigen overdag.
Dat kun je natuurlijk ook 's avonds doen, maar dan is het donker en kan ik het niet goed zien en dan wil ik gewoon ook een serie kijken. :eyes:
16-05-2016
Vorige

Terug naar Algemeen