Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand september

<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Sep 2018 21:17

Forumster van de maand september

Vorige maand was Olifant aan de beurt, maar zij geeft nu de fakkel door. Scandic is onze forumster van de maand september!

Over Scandic
Mijn forumnaam is Scandic en ik forum al onder deze forumnaam sinds het nieuwe forum bestaat. Hiervoor heb ik meerdere andere namen gehad, maar mijn laatste forumnaam was Reeza, dat was nog op het oude forum. Ik ben al zeker 10 jaar op het forum, heel lang geleden ben ik via het magazine Yes op het forum terechtgekomen.

In het dagelijks leven werk ik parttime en daarnaast volg ik ook nog een HBO opleiding. Daarnaast ben ik een paar maanden geleden verhuisd en zijn mijn vriend en ik druk met het opknappen van dit huis. Het huis is nog geen twee jaar oud maar er moet veel aan gebeuren om het naar onze smaak te maken. Wat ik ook nog kan vertellen is dat we bezig zijn met het voorbereiden van onze bruiloft, volgend jaar willen we namelijk gaan trouwen op een Grieks eiland!

Als ik mezelf in één woord zou moeten omschrijven, zou dat zijn: behulpzaam of trouw. Vriendschappen zijn bij mij voor het leven en ik sta altijd voor anderen klaar. Wat ik zou wensen als ik één wens zou mogen doen? Dat vind ik lastig! Ik zou zeker iets wensen in de trant van wereldvrede of geen hongersnood meer. Ik kan daar niet tussen kiezen!

Scandic en het forum
Ik ben het meeste te vinden in de pijlers Algemeen en Huisje, boompje, beestje. Het is heel verschillend hoeveel tijd ik doorbreng op het forum, maar momenteel is dat maximaal een half uur per dag. Mijn favoriete topic is het wat heb je aan vandaag topic, fijn om inspiratie op te doen. Daarnaast vind ik verbouwingstopics ook altijd heel leuk! Bij mijn vorige huis heb ik er ook één geopend en ik vind het nog steeds leuk om die terug te lezen. Zonder dit forum had ik vast een heleboel niet geweten over baby's en kinderen haha! Wat me het meest bijstaat van het forum is de crowdfunding voor Sterremaan.

Minder leuk aan het forum vind ik dat er weinig nieuwe leden zijn en dat de meeste leden vooral actief zijn in de Zwangerschap & kinderen pijler. Als ik iets zou willen veranderen aan het forum, zou dat zijn dat er meer keuze is in smileys!

Foto
Ik heb gekozen voor een foto die ik afgelopen week onderweg naar mijn werk heb gemaakt. Ik ga sinds een paar weken op de e-bike naar mijn werk en dat is echt heerlijk. Deze foto is gemaakt in het dorp waar ik woon. Ik dacht altijd een stadsmens te zijn maar ik geniet zo erg van het wonen in dit dorp dat ik helemaal om ben!

Afbeelding
<<

Sayhtia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2018 09:51

Re: Forumster van de maand september

Wat een leuk stukje! Tof om meer over je te weten te komen. En wat een leuke foto!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2018 13:01

Leuk om te lezen!
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Sep 2018 13:18

Leuk stuk, Scandic!

Wie is de volgende trouwens?
Afbeelding
<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 16 Sep 2018 13:26

Dat staat nog niet vast. Scandic had iemand genomineerd die hiervan afziet, dus we moeten haar volgende keuze nu benaderen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2018 13:28

Wat een leuk stukje!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Sep 2018 13:28

Leuk stuk Scandic! En die foto is ook heel tof :)
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2018 16:26

Wat een leuk stukje en die foto geweldig! Ik zou daar zo van genieten.
<<

Sookie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2018 20:11

Wat een toffe foto en leuk stukje!
<<

Scott

Noob

Bericht 16 Sep 2018 20:41

Leuk om te lezen
<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 17 Sep 2018 12:32

De volgende forumster van de maand wordt trouwens Ise!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Sep 2018 13:33

Wat een leuk stukje, en grappige foto genieten hoor dat
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Sep 2018 07:46

Wat een leuk stuk Scandic! En die foto, geweldig!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Sep 2018 08:55

Ik moest ook even lachen om de foto, leuk!

En leuke nominatie ook, ben wel benieuwd om wat meer te weten over Ise.
2012 & 2016

Terug naar Forumzaken