12 Sep 2014 10:39 door Anoniem287
Nou zomaar op de stoep stond ze echt hoor. (later hoorde ik trouwens van de buurvrouw dat ze al vaker langs was geweest toen wij niet thuis waren) 's Avonds rond half 8 kwam ze en ze introduceerde zichzelf niet eens. Ik had geen idee waar ze het over had of wie ze was want mijn vriendin bleek die allereerste brief dus weggegooid te hebben dus ik had die brief nooit gezien. Ik heb er nog eens over nagedacht en ik ga de afspraak afzeggen. Toen ze aan de deur stond vroeg ik nog aan haar of het niet via de telefoon kan, en toen zei ze dat dat niet kan omdat ze de antwoorden moet invullen op de computer. Toen ze net weg was dacht ik: 'via de telefoon kun je toch evengoed de antwoorden invullen op je computer?' Op dat moment was ik echt overdonderd door dat onverwachte bezoek en haar opdringerigheid. Ik heb er dus echt geen zin in om die vrouw in huis te hebben, en ik heb er ook geen zin in om op mijn vrije dag daar speciaal thuis voor te blijven. We moesten namelijk allebei thuis zijn van haar en de maandag is onze enige vrije dag samen. Echt, hoezo 'moeten'. Ze deed het echt overkomen alsof het verplicht is. Dikke doei. Ze kan het via de telefoon doen en anders heeft het CBS pech.
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 12 Sep 2014 10:50, in totaal 1 keer gewijzigd.