Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenen dochter

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Mrt 2019 11:23

Schoenen dochter

Ik ben voor dochter op zoek naar schoenen (sneakers voor nu denk ik), maar dan wel met zon leren neus, of hoe noem ik dat? Haar schoenen zijn altijd binnen een dag beschadigd bij haar neus en vind dat echt zonde.
Maar als ik zoek op sneakers dan kom ik dus ook gewone tegen terwijl ik zeg maar zoiets zoek
https://www.shoesme.nl/shoesme-gouden-s ... VNEALw_wcB (Dit is toevallig merk, dat hoeft van mij helemaal niet per se)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1947

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 20 Mrt 2019 11:34

Re: Schoenen dochter

Ik heb de schoenen van mijn jongste eind november bij Ziengs gekocht en ze zijn nog mooi, zonder beschadigingen bij de neus. Voor de andere twee slaag ik nu meestal ook bij Ziengs. Deze schoenen zijn wel duurder, maar ik vind het de investering wel waard. Als ik goedkopere schoenen kocht was inderdaad binnen een week de neus beschadigd. De Sketcher gympen van mijn oudste zijn nog steeds mooi, gekocht eind september.
2011 2012 2017
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 20 Mrt 2019 12:25

Re: Schoenen dochter

Ik heb voor mijn zoon converse sneakers. Dan niet de standaard all stars, maar varianten met wat meer stevigheid. Converse heeft geloof ik ook wel leuke meisjesvarianten
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Mrt 2019 15:20

Re: Schoenen dochter

Ik vind die je laat zien superleuk! Misschien wil ik die wel voor F.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem279

Bericht 20 Mrt 2019 15:30

Re: Schoenen dochter

En Adidas superstars?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Mrt 2019 16:36

Re: Schoenen dochter

Indigo echt merk durf ik nu niet meer te kopen, veel te bang dat die ook leiden. Volgens mij heb ik dat ook wel ooit gehad. Of Ja, echt merk zonder zo'n neuspunt zeg maar. Hoewel ik voor de jongste ook shoesme heb, en die zien er ook nog ok uit (en die is toch veel jonger dan dochter idd). Nu voor sneakers maar even op safe spelen, met winterlaarzen masr wel proberen. En die sketches laat ik E maar niet zien, die zal al die kleuren wel leuk vinden!

Plien, dankjewel, is te onthouden. Ik zoek alleen lagere sneakers, en die zie ik vooral in knalroze

Flo, adidas vind ik persoonlijk geen mooie schoenen voor dochter

Uffe, haha t was ook niet dat ik deze niet mooi vind, maar er moest toch meer zoiets te vinden zijn, kreeg dat alleen niet zo goed gevonden. Ik neig hier nu ook naar toe
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem316

Bericht 20 Mrt 2019 22:41

Re: Schoenen dochter

Ik heb voor dochter British Knights gekocht (2 paar zelfs, want ik kon niet kiezen) en die hebben zo'n rubberen neus. Werd van de week nog mee gekropen door een speelhuis en dat ging goed.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers