Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 08 Sep 2018 07:13

Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

In mijn omgeving is de Sinterklaaskoorts alweer losgebarsten. Opa’s en oma’s vragen wat mijn dochters willen hebben en ik heb vriendinnen die alles al in huis hebben voor pakjesavond. Ik ben voorzichtig begonnen met wat inspiratie op te doen en inmiddels zijn er twee cadeautjes in huis vanwege fikse kortingsacties.

Zijn jullie al begonnen met Sinterklaas inkopen? En wie heeft er cadeautips voor twee meisjes (dan bijna 3 jaar en bijna 5 jaar)?
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 08 Sep 2018 07:27

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Hier zijn de meiden net jarig geweest (jongste is bijna jarig maar feestje is al gevierd) dus ze hebben net weer vanalles gekregen. Ik ben dus nog niet heel uitgebreid bezig met de cadeautjes pakjesavond.

Wel heb ik voor beiden tickets gekocht voor 2 theater voorstellingen. Met J ga ik naar De Kleine Zeemeermin en Assepoester en met S ga ik naar Woezel en Pip en Nijntje.
Ze hebben al zo veel speelgoed dat we dit jaar liever wat 'belevings' dingen willen geven. We denken ook aan een abonnement voor de Beekse Bergen (is op fietsafstand voor ons)
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem252

Bericht 08 Sep 2018 07:28

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Mijn dichter is 10 december jarig Haha dus dubbel feest dan. Eens goed kijken voor wat cadeaus.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 08 Sep 2018 08:31

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik ben zelf wel al wat aan't rondkijken voor december cadeau's, maar ik weet het nog niet.. De jongens zijn ook nog eens jarig begin december (oudste 7 en jongste 11). Bovendien vieren we zowel Sint als kerst met cadeautjes..
Voor de oudste heb ik wel al een radio bedacht voor op zijn kamer, maar dat vind ik meer wat voor zijn verjaardag. Misschien ook maar eens aan hun vragen wat ze willen :smile:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem255

Bericht 08 Sep 2018 08:39

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik denk dat ze allebei een nieuwe tablet of een nieuwe fiets krijgen en we het daar bij laten.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 08 Sep 2018 09:02

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Zoon is 27-11 jarig, dus hier ook dubbel inkopen doen. Ik heb al van alles liggen (Duplo, Thomas de trein, boekjes, houten blokken, leuke puzzel enz..) en specifiek voor Sinterklaas heb ik een woezel&pip boekje over Sinterklaas en van little people Sinterklaas en zwarte piet. Maar niet gericht wezen shoppen, dit allemaal tegengekomen gewoon.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 08 Sep 2018 09:19

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Hier ben ik totaal nog niet mee bezig. Al hou ik wel een lijstje bij met dingen die ze graag willen hebben, dan heb ik bijna altijd wel wat paraat als er een verjaardag of feestdag aankomt.

Dochter is eind oktober eerst nog jarig, dus ook nog even afwachten wat ze dan krijgt. Verder vind ik ook dat we inmiddels echt omkomen in het speelgoed, dus ik hoop niet teveel speelgoed te geven dit keer. Natuurlijk krijgen ze wel wat speelgoed, hoort er toch bij vind ik. Maar ik wil ook kijken naar wat meer belevenis cadeaus, en wellicht ook wat meer praktische cadeaus. We gaan het zien, meestal ben ik er ruim op tijd bij, maar dit jaar heb ik tot nu toe nog geen haast.
<<

Anoniem286

Bericht 08 Sep 2018 11:29

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Eerdere jaren had ik nu meestal wel een duidelijk beeld van wat ik zou willen geven en had ik al het een en ander in huis. Dit jaar is dat minder, ik heb twee of drie tweedehands boekjes van Marianne Busser liggen, die vind ze erg leuk en een puzzel van een eenhoorn. Die had ik eerder dit jaar op een tweedehandsbeurs op de kop getikt. Verder wordt het dit haar lastig aZe speelt veel buiten maar daar heeft ze al veel attributen voor en meer grote spullen wil ik eigenlijk niet. We zitten te twijfelen over een game console (voor ons allen dan) maar dat vind ik wel weer erg duur. Evt een tablet ook voor haar, want ze speelt steeds op de kijne maar ook daar twijfelen we aan, ik weet eigenlijk niet of ik 5 dec daar het goede moment voor vind. In feb is ze jarig, misschien dan wel.

Welk budget hebben jullie voor 5 dec per kind? Wij meestal zo’n 150 euro, soms iets meer. Paar grote cadeaus en rest vaak tweedehands kleinigheidjes.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Sep 2018 12:13

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Oeps, ik heb net zo een zelfde soort topic geopend, ik had deze nog niet gezien.

Voorheen vond ik het wel makkelijk om cadeau's te kopen. Dit jaar maar lastig, hij heeft al zo veel speelgoed! Ik dacht misschien wel een borgspel/familiespel achtig iets. Plus een Lego creatuur 3-1, die vindt hij vaak erg leuk (en ik ook).

Dus wie heeft er tips voor een 4+-er? Mag best voor een iets oudere leeftijd zijn, dat lukt vaak wel.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Sep 2018 12:26

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Oh ik zou t hier ook echt niet weten.. voor geen van alle kids..
Gezelschapsspel vind ik leuk, maar spelen we tot op heden eigenlijk te weinig.
Dochter zou vast playmobil willen, maar dat heeft ze ook al veel.
Cd speler is een gevalletje is niet nodig maar als we dan toch iets moeten verzinnen is dat mss wel iets.
Ik vind een bioscoopbon of theater wel leuk idee!
Ik weet niet hoeverre vriend van t praktische is. Een pyama wilde hij vorig jaar bijv niet geven.
Dochter krijgt nog wel een nieuwe kamer. Ze slaapt er al, is afgewerkt, wordt hopelijk moirgen in een kleurtje geverfd. Alleen nog assecoires, zoals lamp, schilderijtje, muursticker ofzo. Alleen is de vraag of ik daar zelf zo lang mee zou kunnen wachten? :wink:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 08 Sep 2018 12:47

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb laatst bij de Action zo’n XL mikadospel mee genomen, S vind het heel leuk om dat samen met ons te doen. Misschien is zoiets leuk Wolf?

Hier is de oudste ook eind november nog jarig. Ik denk dat we junior Lego geven ( vanaf 4 jaar), echt iets voor hem, iets waar zijn kleine broertje nog niet mee speelt.

Toevallig hadden mijn man en ik het vanmorgen over Sinterklaas, wij doen niet zo heel veel cadeautjes omdat vooral mijn man zijn ouders flink uitpakken en we het al snel genoeg vinden. We hebben laatst bij de Ikea rechte spoordelen voor de Brio trein mee genomen, die krijgen ze denk ik samen. En ik heb bij de Kruidvat een doosje junior Lego in de aanbieding mee genomen. En misschien geven we ook wel een bioscoopbon, kunnen we in de kerstvakantie met hem naar de bioscoop.

Als de opa’s en oma’s ideeen vragen dan vragen we de knikkerbaan van de Lidl als uitbereiding op de Haba knikkerbaan die S heeft. Voor M weten we het echt niet, iemand ideeën voor een dreumes van dan 1.5jaar oud met een grote broer dus dingen zoals keukentje, Duplo, blokken, loopfietsjes ed zijn allemaal in overvloed in huis :palm:

Voor in de schoen koop ik gewoon wat stickers, potjes klei en andere knutselspullen die net weer op zijn.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 08 Sep 2018 12:54

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Oeh nog niet echt over nagedacht. Wel leuk weer dat t er weer aankomt! :D ik wil eigenlijk niet teveel speelgoed, want ze heeft al zoveel, maar tegelijkertijd vind ik zelf ook altijd zoveel leuk voor haar hahaha. Vorig jaar kreeg ze in totaal 6 cadeautjes op pakjesavond (van ons en opa/oma) en dat was echt teveel. Na 3x uitpakken was ze t zelf echt zat.

Knutselspulletjes in de schoen vind ik sowieso een goed idee, die onthoud ik vast.

Zat ook te denken aan een babypop. Die heeft ze nog niet en aangezien ze begin volgend jaar grote zus wordt is dat misschien wel leuk. Of zou dat juist leuk zijn om bij de geboorte te geven?!

Wij hebben trouwens niet echt een budget. Kan t ene jaar iets groots en duurs zijn en andere jaar juist weer wat kleiner. Maar net wat voor haar t leukste is op dat moment.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 08 Sep 2018 12:59

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Minoessepoes; waarschijnlijk heb je geen zin in nog meer nieuwe spaardingen naast duplo treinbaan knikkerbanen enzo, maar mocht je dat toch wel willen: Haba heeft ook hele gave ballenbaan voor dreumessen. Kullerbu heet het. Kun je komende jaren dan steeds wat uitbreidingen van geven ook.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 08 Sep 2018 13:04

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik vind het ook lastig. Pep is eerst nog jarig. Die krijgt Playmobil.
Maar wat dan weer voor sinterklaas? Meer playmobil?

En wat dan voor Soof van bijna 2? Tips graag ;-)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 08 Sep 2018 14:18

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Sam, S heeft voor haar verjaardag alvast een houten poppenhuis gekregen en dat is echt een dikke hit. Ze speelt er al heel veel mee. Alles eruit en weer erin, poppetjes rond rijden in een autootje. Poppetjes in bed leggen. Zo leuk om te zien.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 08 Sep 2018 15:09

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Onze zoon is 13-12 jarig dus we houden het bij kleine cadeautjes. Hij maakt het dir jaar wel voor het eerst bewust mee dus dat is wel leuk.
Zit te denken aan spelletjes, iets om te knutselen of iets van Duplo.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Sep 2018 16:02

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Hier zijn ze half oktober nog jarig. Daar ben ik nu dingen voor aan het bedenken (zij denken ook hard mee) en die noteer ik allemaal online (lijstje.nl) alles wat ze niet met hun verjaardag krijgen, vragen ze aan de sint. Wij doen ook nog cadeaus met kerst dus dan kunnen ze het ook nog krijgen.

Ik heb nog niks concreets in huis maar ik zat lijst wel in een folder te kijken en toen zag ik we wat dingen waarvan ik dacht dat is leuk als schoencadeau. Dus ben er al wel een klein beetje mee bezig.
:heart: :heart: 2011
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 08 Sep 2018 17:28

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Dankjewel voor de tip SophieZMY, ik kende het helemaal niet maar is duidelijk de voorloper van de knikkerbaan die we hebben. Even denken of we inderdaad daar nog een variant van willen hebben of dat het zo wel goed is. Het is wel het soort speelgoed wat ik leuk vind om te geven!

Bij de Lidl verkopen ze ook een houten poppenhuis en toebehoren. Ik ben mijn oude poppenhuis aan het opknappen als kraamcadeau voor ons toekomstige nichtje en heb er wat meubeltjes besteld, heel leuk vind ik, alleen vervang ik wel de kussens op de banken ed aangezien ik de kleuren niet helemaal mooi vind, maar verder is het heel leuk en betaalbaar!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2018 17:52

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Dat is me nog wat te ver weg, maar N. wordt 6 december 5 jaar en heeft wel al een hele verlanglijst in haar hoofd. We wachten nog even op het Intertoys boek :)

Mij kinderen zijn gek op boeken, dus dat geef ik als tip. Een mooi zoekboek bijvoorbeeld. Of de Annie M.G.Schmidt boeken.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Sep 2018 18:32

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Dank je voor de tip Minnoesepoes, die zal hij inderdaad leuk vinden. Ik ga daar eens kijken! Net als Wie ben ik/Mens erger je niet, beide kreeg ik ook als tip.

Ik heb net deze besteld: https://www.kruidvat.nl/lego-creator-31 ... /p/4421453
Momenteel is er 20% korting op de lego bij het Kruidvat.

Boeken zijn altijd goed inderdaad Exogenesis. Laatst heb ik alleen al dertien boeken gekocht, ik hou van boeken, dus soms gaat dat een beetje mis ;-).
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Sep 2018 18:39

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb hier nog niet over nagedacht en ga ook niet te lang van tevoren iets kopen want het wisselt nogal wat ze leuk vinden en mee spelen.
Ze krijgen sowieso allebei een boek. Mijn zoon waarschijnlijk van Roald Dahl, dochter weet ik nog niet.
Verder denk ik aan dit:
Zoon:
- bestuurbare auto
- pokemon bal
- lego
- step

Dochter:
- lol surprise bal
- telefoon hoesje en koptelefoon
- kaartspel: exploding kittens

Mijn dochter is eind december jarig en zal dan een nieuw bed krijgen (tweepersoons).
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Sep 2018 18:40

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Wat trouwens ook altijd leuk is voor in de schoen is Jeroen! Zo een poppetje waarbij haar uit het hoofd gaat groeien. Kost een euro o.i.d..
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2018 18:45

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Oh jeez geen idee, ik hoop eigenlijk Sinterklaas nog eventjes een beetje te skippen dit jaar! Tobias is bijna 2.5 nu, dus die heeft er nog niet echt benul van en wij vieren liever kerst!

Op dat lijstje zal iig Duplo komen te staan, een pyjama en als ik nú iets zou moeten kopen, iets van Paw Patrol. Tobias is gek van Sky dus wss een poppetje of iets van haar karakter. Verder nog geen idee, hij heeft al zoveel!
<<

Anoniem316

Bericht 08 Sep 2018 19:22

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Mijn moeder had een boek van een leverancier van houten speelgoed en daar heb ik al het een en ander in aangekruist. Hier zouden de volgende dingen op het lijstje kunnen staan

Boodschapjes voor het keukentje
Houten apparatuur voor het keukentje
Muziekinstrument
Treinspoor van hout
Auto's
Baby born kleertjes
Duplo
Leesboek

Maar eerst komt haar verjaardag nog dus daar moeten we ook nog wat voor hebben.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 08 Sep 2018 19:26

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik denk er al wel over na maar nog niets gekocht. Zoon is op 26 nov jarig dus ook hier gaat het best wel dubbelop.
Ik heb al een aantal dingetjes opgeschreven zoals een schildersezeltje en een cd van kinderen voor kinderen. Hij had het zelf nog over de trein van lego maar volgens mij is die érg duur, maar wellicht kan hij van iedereen geld vragen en het daar dan van kopen, mocht het genoeg zijn. Kortom, we zijn er hier nog niet uit. Mocht de trein te duur worden dan misschien nog wat anders van lego, maar hij heeft er ook al vrij veel van.

Smartmax is hier ook een grote hit. Wij hebben er genoeg van, maar misschien een tip voor anderen. Het zijn magneetjes en balletjes waarmee je kunt bouwen.

Voor 5 december koop ik ook altijd een boek.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers