Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste luiers?

<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 16 Mrt 2021 14:58

Beste luiers?

Wij gebruiken sinds de geboorte van R. Harmonie/Pure protection luiers van Pampers. Het zijn fijne luiers, maar ze zijn wel prijzig, want met dat de maat groter wordt zitten er minder in een pak. In de aanbieding betaal ik 5 euro voor een pak met 19 luiers, normaal kosten ze een tientje.

Ik wil graag weten wat jullie favoriete luiers zijn, want als het net zo goed en goedkoper kan dan is dat mooi meegenomen. Ik ben nu de berenluiers van AH aan het proberen, die zijn best oké. Wat zijn jullie ervaringen?
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem308

Bericht 16 Mrt 2021 15:03

Re: Beste luiers?

Etos huismerk vind ik fijn!

Iedereen zweert hier bij de kruidvatluiers maar ik vind die vreselijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Mrt 2021 15:04

Re: Beste luiers?

Ik heb altijd Pampers Premium gehad. Laatst was er nog een goede aanbieding bij de Kruidvat en dan sla ik wel even groot in. Maar ze heeft nog nooit luieruitslag oid gehad en dat is me heel wat waard. Dus ik blijf bij Pampers.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mrt 2021 15:05

Re: Beste luiers?

Ik vond de berenluiers van de AH heel erg plastic aanvoelen.

Mijn favoriet zijn de Pampers Premium Protection voor de kleinste maatjes en vanaf gegeven moment Pampers Baby Dry voor s nachts (en ook overdag op gegeven moment).
Let's discover the world together.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 16 Mrt 2021 15:07

Re: Beste luiers?

Kruidvat droog en flexibel! Prima prijs en heel fijn vind ik!
Pampers vind ik juist stinken en vochtig blijven en lekte bij mijn dochter destijds.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mrt 2021 15:12

Re: Beste luiers?

Sinds onze dochter overdag droog is, gebruiken we voor de nacht/middagslaapje de berenluiers van de AH omdat we dat even bij de boodschappen mee kunnen nemen (en goed betaalbaar). Voor ons bevallen ze prima.

Overigens hadden we eerder luiers van de Etos en die voldeden ons ook prima. Kruidvat hebben we gebruikt tot ze opeens vernieuwd werden, daarna nooit meer terug over gestapt.
08/2018
05/2021
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 16 Mrt 2021 15:14

Re: Beste luiers?

Etos!
10.04.17
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2021 15:15

Re: Beste luiers?

De Kruidvat luiers, maar alleen droog&vertrouwd. Die andere zijn regelrechte horror. Maar d&v is er nu helemaal uit heb ik begrepen, dus dat wordt nog leuk. Maar gauw zindelijk worden.
Twee weken geleden hebben we Jumbo luiers getest, die zijn vernieuwd. G. had na een klein uur de urine op haar enkels zitten, ze plaste er gewoon dwars doorheen. Alles was nat, lag gewoon een plas op de vloer, alsof ze geen luier aan had. Was best sneu.
Etos ben ik heel tevreden over, die hebben we voor G. al een tijdje geprobeerd toen Kruidvat 2 jaar (??) geleden ineens de droog&vertrouwd er ook uit gegooid had.
Lupilu van de Lidl houdt het bij G ook nog geen 1.5 uur uit.

A blijkt net zo'n megaplasser als haar zus, dus wij blijven bij Etos nu denk ik.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Mrt 2021 15:30

Re: Beste luiers?

kippetje schreef:Kruidvat droog en flexibel! Prima prijs en heel fijn vind ik!
Pampers vind ik juist stinken en vochtig blijven en lekte bij mijn dochter destijds.

Precies dit! :smile:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 16 Mrt 2021 15:45

Re: Beste luiers?

Wij zijn heel tevreden met de luiers van de DM drogist uit Duitsland. Deze zijn heel betaalbaar. Maar helaas zijn we helemaal door de voorraad heen en is het nu niet echt de bedoeling om daarvoor even heen en weer te rijden (we wonen niet dicht bij de grens).

Jumbo zijn we ook altijd wel blij mee, maar deze zijn voor de nacht niet meer voldoende. Daarvoor gebruiken we nu pampers.

We hebben heel veel luiers geprobeerd (ook Kruidvat (vind ik snel ruiken), Lidl (niets positief over te zeggen. Net zoals bij Savi lekt het echt al na 1,5 uur), Etos (fijne luiers, maar zitten nu qua pasvorm niet zo goed).

Ik merk dat de luier die het ene moment goed zit, een paar weken later dramatisch kan zitten. We zitten nu in een lastige fase qua pasvorm icm absorptievermogen (grotere maat zit te ruim en wijkt in de liezen, huidige maat zit ook niet netjes). En eigenlijk zitten die van de DM dan het beste... maar ja :-(....
We hebben nu best vaak lekluiers.
03/2019
11/2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Mrt 2021 15:55

Re: Beste luiers?

Savi schreef:De Kruidvat luiers, maar alleen droog&vertrouwd. Die andere zijn regelrechte horror. Maar d&v is er nu helemaal uit heb ik begrepen, dus dat wordt nog leuk. Maar gauw zindelijk worden.
Twee weken geleden hebben we Jumbo luiers getest, die zijn vernieuwd. G. had na een klein uur de urine op haar enkels zitten, ze plaste er gewoon dwars doorheen. Alles was nat, lag gewoon een plas op de vloer, alsof ze geen luier aan had. Was best sneu.
Etos ben ik heel tevreden over, die hebben we voor G. al een tijdje geprobeerd toen Kruidvat 2 jaar (??) geleden ineens de droog&vertrouwd er ook uit gegooid had.
Lupilu van de Lidl houdt het bij G ook nog geen 1.5 uur uit.

A blijkt net zo'n megaplasser als haar zus, dus wij blijven bij Etos nu denk ik.


Wat vaag die ervaring met de jumbo! De nieuwe bevallen ons juist wel goed!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2021 15:59

Re: Beste luiers?

Zora schreef:
Wat vaag die ervaring met de jumbo! De nieuwe bevallen ons juist wel goed!

Ik had er al weinig vertrouwen in toen ik ze uitpakte als ik eerlijk ben. Erg dun en 'papierig'.

Als ik iets heb geleerd de afgelopen jaren is het wel hoe persoonlijk fijne luiers zijn haha. Sommige mensen vinden die Kruidvat droog & flexibel ook fantastisch. Dat was hier ook 1 natte boel (en rode billen).

Zijn die luxere luiers van de AH net zoals die van Etos? Weet iemand dat?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Mrt 2021 16:10

Re: Beste luiers?

Neee gaat droog en vertrouwd er helemaal uit? Daar ben ik juist super tevreden over. Ik heb snel nog even 8 pakken besteld.

De allerfijnste vind ik Pampers Harmonie maar inderdaad te duur worden vanaf maat 4, net als premium protection eigenlijk. Thuis hebben we Kruidvat Droog & Vertrouwd. Op KDV krijgt hij Pampers Baby Dry, ook prima maar vind ik toch iets meer plastic-achtig voelen. Lupilu vond ik vergelijkbaar met baby dry. Etos vond ik niet fijn.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 16 Mrt 2021 16:15

Re: Beste luiers?

Ik had altijd premium protection of baby dry van pampers. Voor snachts in het begin ook baby dry pampers, na een tijdje de baby dry pants.
2012 & 2016
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2021 16:37

Re: Beste luiers?

Harrison schreef:Neee gaat droog en vertrouwd er helemaal uit? Daar ben ik juist super tevreden over. Ik heb snel nog even 8 pakken besteld.

De allerfijnste vind ik Pampers Harmonie maar inderdaad te duur worden vanaf maat 4, net als premium protection eigenlijk. Thuis hebben we Kruidvat Droog & Vertrouwd. Op KDV krijgt hij Pampers Baby Dry, ook prima maar vind ik toch iets meer plastic-achtig voelen. Lupilu vond ik vergelijkbaar met baby dry. Etos vond ik niet fijn.

Nou ik had dus op FB gelezen dat alleen de + maten van droog&vertrouwd eruit gingen en dat lijkt ook echt zo te zijn, die zijn al een tijdje weg. Maar nu was m'n schoonzus vorig week bij de Kruidvat en hadden ze daar geen droog&vertrouwd meer liggen en toen hadden ze tegen haar verteld dat die er helemaal uit ging. Maar ik zie ze op de website wel gewoon nog staan inderdaad. Apart.

Misschien bedoelde dat meisje dat ze enkel nog online te krijgen zijn dan?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Mrt 2021 16:50

Re: Beste luiers?

Nou, tenzij jij ook op een forum zit over zwangerschappen, ben je in ieder geval niet de enige die het zegt. Want ik googelde het net en kwam toen daar terecht.
<<

Anoniem316

Bericht 16 Mrt 2021 17:10

Re: Beste luiers?

Wij hebben kruidvat, etos en pampers in huis (iets met heel veel ingeslagen van te voren haha). Vooralsnog ben ik het meest tevreden over de Etos luiers. Pampers voelen altijd klammig aan en met Kruidvat regelmatig ongelukjes.
Met L. was ik ook tevreden over de luiers van de appie met die leuke print en de luiers van de DM. Maar die hebben we voor de tweeling nog niet gehad. We hebben nog zo'n 500 stuks in maat 2 op voorraad en zo'n 600 voor maat 3 :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2021 17:14

Re: Beste luiers?

Harrison schreef:Nou, tenzij jij ook op een forum zit over zwangerschappen, ben je in ieder geval niet de enige die het zegt. Want ik googelde het net en kwam toen daar terecht.

Haha nee daar heb ik niks te zoeken. :smile:
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 16 Mrt 2021 18:16

Re: Beste luiers?

Wij gebruiken de Woezel & Pip luiers van Etos, zijn wij erg tevreden over.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Mrt 2021 19:53

Re: Beste luiers?

Wij gebruiken de droog&flexibel van Kruidvat. De droog&vertrouwd vind ik, als hij vol is, zo ‘lompig’ aanvoelen, de flexibel veel fijner.

Af en toe pampers baby dry erbij als ik een aanbieding vind
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Mrt 2021 19:55

Re: Beste luiers?

Hier nog steeds het meest blij met de pampers pure/harmonie. Soms heb ik een ander pak vanwege nood of iets, maar zijn billetjes worden best snel rood bij andere luiers.

Ik koop ze vaak in de aanbieding bij de etos of wehkamp. Vind het dan meevallen qua prijs. (5 euro per pak idd). De maandbox met 50 procent is nog wat goedkoper per luier. Maar ik besteed liever wat meer aan een goede luier, dan dat hij luieruitslag krijgt.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 16 Mrt 2021 20:49

Re: Beste luiers?

Altijd Kruidvat droog & vertrouwd gehad, enige die bevielen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 16 Mrt 2021 20:51

Re: Beste luiers?

Marin schreef:Ik vond de berenluiers van de AH heel erg plastic aanvoelen.

Mijn favoriet zijn de Pampers Premium Protection voor de kleinste maatjes en vanaf gegeven moment Pampers Baby Dry voor s nachts (en ook overdag op gegeven moment).


Ja, ik vind ze ook best plastic, maar ze zijn oké voor R. De Pampers premium protection vond ik in het ziekenhuis ook wel fijn.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Mrt 2021 21:10

Re: Beste luiers?

Hier Pampers Premium Protection. Ik vind die toch het fijnst. Ik koop ze eigenlijk altijd in de aanbieding of ik koop een maandbox, en dan vind ik het met de prijs best meevallen. En zo erg let ik daar ook niet op eigenlijk.
Verder vond ik altijd de luiers van DM fijn, en niet duur. Maar sinds Corona gaan we er niet meer voor naar Duitsland.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Mrt 2021 21:21

Re: Beste luiers?

Oh ja, DM luiers! Die zijn idd fijn en niet duur.
We gebruiken nu vooral Kruidvat, volgens mij de nieuwe. Zijn voor hier prima, maar wij hebben niet de grootste drinkers dus ook geen liters plas, haha. Daar kan ik dus weinig over zeggen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers