Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Matrasje bugaboo

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 15 Jun 2018 16:31

Matrasje bugaboo

Wij hebben vorig weekend een showmodel van de bugaboo donkey twin gekocht en nu zit er bij het matrasje een aerosleep. Betekent dit dat ik nou ook het beste een aerosleep wieg hoeslaken voor het matrasje kan aanschaffen of kan er ook een gewone wieg hoeslaken omheen?
Eigenlijk vind ik het onzin want hoelang liggen ze per keer nou in de wagenbak. Het is niet dat ze er uren en hele dagen in liggen en je bent er altijd bij.

En hele stomme vraag maar moet ik eerst een moltonhoes doen en dan wieg hoeslaken? En een hydrofiele luier dan bij het hoofdje.
Ben ik allemaal weer vergeten van toen bij mn zoontje.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 15 Jun 2018 17:10

Re: Matrasje bugaboo

Bij de Joolz heb ik dit ook. Ik er nooit een speciale hoeslaken omheen gedaan, sterker nog: ik deed er gewoon een aankleedkussenhoes omheen.
Daaroverheen inderdaad wel een hydrofiele luier voor t hoofdje.
Ik gebruikte dus ook geen molton.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem236

Bericht 15 Jun 2018 19:23

Re: Matrasje bugaboo

Dat matrasje is een gewoon matras van het aerosleep merk, de speciale topper heeft de door adem eigenschap, dat is aan jullie of je dat wilt. Ze liggen er inderdaad niet lang en zonder toezicht in, dus ik zou dat niet doen.
Wel zou ik een molton doen en dan een hoeslaken. Mocht de luier een keer flink lekken, veel spugen of iets dan komt het niet op het matras.
<<

Geel

Bericht 15 Jun 2018 19:27

Re: Matrasje bugaboo

ShallY schreef:Wij hebben vorig weekend een showmodel van de bugaboo donkey twin gekocht en nu zit er bij het matrasje een aerosleep. Betekent dit dat ik nou ook het beste een aerosleep wieg hoeslaken voor het matrasje kan aanschaffen of kan er ook een gewone wieg hoeslaken omheen?
Eigenlijk vind ik het onzin want hoelang liggen ze per keer nou in de wagenbak. Het is niet dat ze er uren en hele dagen in liggen en je bent er altijd bij.

En hele stomme vraag maar moet ik eerst een moltonhoes doen en dan wieg hoeslaken? En een hydrofiele luier dan bij het hoofdje.
Ben ik allemaal weer vergeten van toen bij mn zoontje.
Voor stomme vragen hebben we een apart topic. :^^:
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 15 Jun 2018 20:24

Re: Matrasje bugaboo

Geel schreef:
ShallY schreef:Wij hebben vorig weekend een showmodel van de bugaboo donkey twin gekocht en nu zit er bij het matrasje een aerosleep. Betekent dit dat ik nou ook het beste een aerosleep wieg hoeslaken voor het matrasje kan aanschaffen of kan er ook een gewone wieg hoeslaken omheen?
Eigenlijk vind ik het onzin want hoelang liggen ze per keer nou in de wagenbak. Het is niet dat ze er uren en hele dagen in liggen en je bent er altijd bij.

En hele stomme vraag maar moet ik eerst een moltonhoes doen en dan wieg hoeslaken? En een hydrofiele luier dan bij het hoofdje.
Ben ik allemaal weer vergeten van toen bij mn zoontje.
Voor stomme vragen hebben we een apart topic. :^^:


Haha daar dacht ik serieus aan toen ik dit typte.. zal ik het hierbij zetten of in het andere topic.
<<

Anoniem234

Bericht 15 Jun 2018 23:00

Re: Matrasje bugaboo

Ik had er alleen een wieg hoeslaken omheen en onder het hoofdje een hydrofiel.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 16 Jun 2018 14:21

Re: Matrasje bugaboo

Puggle schreef:Ik had er alleen een wieg hoeslaken omheen en onder het hoofdje een hydrofiel.


Ik heb het net zo.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2018 22:01

Re: Matrasje bugaboo

Ehm, geen bugaboo, maar wij hadden een matrasje van de wagen, daar zo'n aerosleep over, daar een hoeslaken van aerosleep over en een hydrofiel bij het hoofdje tegen spugen. Heb nog geprobeerd de aerosleep hoeslaken te verven omdat ik het witte lelijk vond maar dat werkte niet.
Let's discover the world together.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers