Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag sinterklaasje

<<

Anoniem242

Bericht 29 Nov 2017 10:34

Dag sinterklaasje

Nou van mij mag hij weer gaan!
Pfff elk jaar opnieuw die spanningen rondom sinterklaas. Onrustig kind krijg ik daarvoor terug. Paniek tijdens het sinterklaasjournaal omdat de pakjes van de boot zijn gewaaid. Hij is naar de maas hier gefietst om te kijken of er pakjes waren aangestrand. Hij weet inmiddels dat hij niet bestaat, maar toch is het geloof er nu volop. " mama ik geloof toch in die geschminkte mensen"
Vanmorgen was het weer zover. 06:30 wakker want hij moet direct naar de Bso toe. Daar hadden ze namelijk gisteren de schoen gezet en hij moest gaan kijken of er wel wat in zat. Helaas vandaag geen Bso dus dat was al een frustratie puntje vanmorgen.

Eerder kon hij er nog redelijk mee omgaan, maar nu pfff
We hebben de 2 oudste het geheim verteld. F reageerde goed, mijn zoon was paniek. Maar helaas hebben we nog een 6 jarige die er volop in geloofd en dat willen we hem ook niet ontnemen. We kiezen we er dit jaar voor het niet meer te vieren. Enkel alleen de schoen. Dat helpt iets tegen de spanningen.

Dit jaar de cadeautjes met kerst, en zelfs dat levert spanningen op :eyes:
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 05 Dec 2017 12:19

Re: Dag sinterklaasje

Wij hebben gisteren pakjesmiddag gevierd en Sinterklaas dus weer gedag gezegd en ik ben blij toe. Ik dacht eigenlijk dat oudste (ruim 3, wel een gevoelig meisje) nog te jong was om er zo'n last van te hebben, maar poeh dat had ik even verkeerd ingeschat. Ondanks dat we er echt niet zoveel drukte om heen maakten, was ze de afgelopen weken ontzettend onrustig. 's Ochtends al heel vroeg wakker, direct vragen of ze haar schoen had gezet of niet, continu liedjes van Sinterklaas zingend. En qua gedrag was ze snel huilerig, moe, druk en paniekerig. Echt sneu om te zien.

Gisterochtend heb ik haar maar ongeveer verteld wat ze kon verwachten als de pakjes 's middags zouden komen. Ze heeft wel echt genoten bij het uitpakken. Vannacht was heel duidelijk te merken dat ze alles moest verwerken en nu nog wel. Maar ondanks de slechte nacht is ze vanochtend al een heel ander kind. Veel rustiger, lekker weer zelf aan het spelen, beter aanspreekbaar.

Ik heb mezelf nu al voorgenomen dat we het volgend jaar wel iets anders gaan doen, dan zit ze op school en krijgt ze het daar natuurlijk ook allemaal mee. Gelukkig is kerst bij ons geen feest met cadeautjes, met nog een aantal verjaardagen ook deze maand was dat veel te veel geweest en was er weinig feestelijks aan de feestdagen over gebleven denk ik!
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 05 Dec 2017 12:29

Re: Dag sinterklaasje

Ik zal ook heel blij zijn als het vanavond allemaal achter de rug is.
J weet ondertussen wel 'het grote geheim' maar toch zit er heel veel spanning bij haar en staat ze al 3 weken op standje ontploffen.
De grote vieringen hebben we al gehad dit weekend maar vandaag doen we het nog heel klein thuis met voor ieder 1 cadeautje en een chocoladeletter.
Morgen is ze gelukkig vrij en ik hoop dat ze dan echt eindelijk even tot rust kan komen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Dec 2017 12:38

Re: Dag sinterklaasje

Hier zijn ze beiden al een week ziek, dus de hele aanloop er naar toe hebben ze beiden gemist op zowel school als de peuterspeelzaal. Wel jammer. En als ze savonds 18u klaar in de pyjama zaten mochten ze zo nu en dan sinterklaas journaal kijken. Maar de echte spanning zat er niet in. Omdat ze gewoon zo ziek waren..
Vanavond gaan we het vieren met mijn ouders, en zaterdag zonder het hele strooi gebeuren nog een keer bij schoonouders. En dan is het klaar. Zelf wil ik de kerstboom morgen meteen opzetten. :smile:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers