Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 21 Nov 2017 11:33

wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

de kinderwagen?
de buggy?
plastic borden en bekers?
het potje?

autostoel? (voor de wat oudere kindjes)

het windscherm voor de fiets?
het voorzitje voor de fiets?

camping bedje?

ben even benieuwd..
Laatst gewijzigd door Druifje op 21 Nov 2017 11:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 21 Nov 2017 11:36

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

zal zelf ook antwoord geven, de kinderwagen hebben we verkocht toen mijn jongste anderhalf was, de buggy hebben we nog ze is nu ruim 2,5 maar ze zit er eigenlijk amper meer in.... maar weg is weg.. haha

plastic bekers en borden twijfel ik over...

potje hier niet gebruikt bij de oudste , ze deden alles direct op de w.c
maar mn jongste wil er nog wel eens op.

mijn oudste 7,5 en 1.35m zit nog in een autostoel, maar hij mag officieel al wel zonder, laatst begon hij er over dat als hij acht jaar is er niet meer in wil.

voor de fiets heb ik beide nog, jongste zit nog graag voorop en ik fiets elektrisch dus is een windscherm wel fijn
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Nov 2017 12:13

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Ivm zoon heb ik alles nog;)
Maar wanneer ik t bij dochter niet meer gebruikte:
Wandelwagen geen idee, maar denk toch wel tot de 2-3 jaar? Vond die makkelijker als de buggy
Buggy rond de 3?

Plastic servies gebruikt ze nu nog haha. Gemakzucht vanuit ons. Ook als de meiden van vriend er zijn. Toevalli vorig weekend kwam dit ter sprake. En vandeweek gaf ik dochter de keuze en zei ze plastic

Potje bijna niet gebruikt. Ze ging ook vrij snel op toilet. Nog wel ff op kamer gehad voor evt de nacht omdat we alleen toilet beneden hebben

Autostoel zit ze nu sinds 9 maanden in stoel 2
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 21 Nov 2017 22:00

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

wat weinig reactie hier... wel heel vaak gelezen..
:face:
<<

Anoniem304

Bericht 21 Nov 2017 22:02

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Ja kan moeilijk antwoord geven :P
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 21 Nov 2017 22:03

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Toch gewoon wanneer je het niet meer gebruikt.

Als je kind te groot word voor de kinderwagen en er geen kindje meer bij gaat komen kan de kinderwagen weg.
Plastic servies kan weg als ik ze goed kunnen omgaan met normaal servies.
Potje als ze zindelijk zijn.
Autostoel als ze naar vervolgstoel gaan.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 21 Nov 2017 22:05

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Hier alles nog in gebruik.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 21 Nov 2017 22:12

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Femm schreef:Toch gewoon wanneer je het niet meer gebruikt.

Als je kind te groot word voor de kinderwagen en er geen kindje meer bij gaat komen kan de kinderwagen weg.
Plastic servies kan weg als ik ze goed kunnen omgaan met normaal servies.
Potje als ze zindelijk zijn.
Autostoel als ze naar vervolgstoel gaan.


ja je hebt ook gewoon gelijk hoor haha maar zomaar benieuwd.. denk overal dieper over na soms :smile:
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 21 Nov 2017 22:34

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Nou ja voorheen dacht ik ook wel anders over dingen maar eigenlijk is het best logisch. Tenzij je alles wilt opslaan voor mocht je ooit kleinkinderen krijgen ;-). Mijn ouders hebben heel veel ruimte dus mijn moeder heeft een hoop niet weggedaan voor het geval er ooit kleinkinderen kwamen (voornamelijk kleding en speelgoed). En zelfs nu de jongste voor sommige dingen te groot is vind ze het nog lastig te bepalen wanneer het weg kan.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2017 09:06

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Hier alles ook nog in gebruik.

Ik denk dat ik plastic servies nog wel lang gebruik. Is ook handig voor buiten eten/drinken.
2014 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Nov 2017 09:22

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

de kinderwagen? De oudste zat er tot een jaar of 2,5 in.
de buggy? Hebben we niet
plastic borden en bekers? Gebruiken we nog steeds.
het potje? Heeft de oudste bijna nooit op gezeten. Toen ze zindelijk werd, ging ze meteen op de wc.


het voorzitje voor de fiets?
De oudste ging met 2,5 jaar ongeveer achterop.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 22 Nov 2017 10:04

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Femm schreef:Nou ja voorheen dacht ik ook wel anders over dingen maar eigenlijk is het best logisch. Tenzij je alles wilt opslaan voor mocht je ooit kleinkinderen krijgen ;-). Mijn ouders hebben heel veel ruimte dus mijn moeder heeft een hoop niet weggedaan voor het geval er ooit kleinkinderen kwamen (voornamelijk kleding en speelgoed). En zelfs nu de jongste voor sommige dingen te groot is vind ze het nog lastig te bepalen wanneer het weg kan.

Speelgoed van vroeger is erg leuk. Maar aan de dingen als autostoeltje, fietsstoeltje, enzovoort heeft de volgende generatie weinig. Mijn ouders hebben ook heel veel bewaard maar een autostoeltje van bijna 30 jaar oud is echt niet meer veilig en veel andere dingen zijn verstoft.
Afbeelding
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 22 Nov 2017 10:40

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Nee autostoel en kinderwagen hebben ze ook niet bewaard. Maar het is toch gewoon logisch dat je spullen (wat dan ook) weg doet op het moment dat je ze niet meer gebruikt.
Er zijn kinderen die tot anderhalf in een kinderwagen passen en anderen die er tot 2 en half in zitten.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Nov 2017 10:50

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

Ik heb al die dingen heel lang bewaard, mede om E. Plastic borden en bekers gebruik ik nog steeds wel, ook voor mezelf als dat zo uitkomt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Nov 2017 11:03

Re: wanneer hebben jullie dat weg gedaan?

De kinderwagen hebben we weggedaan toen de jongste 9 maanden was. We gebruikten hem bijna nooit, dus hij stond vooral in de weg. We gebruiken liever een draagdoek/drager en voor mensen die oppassen hebben we een buggy aangeschaft.

De buggy wordt nog gebruikt.

Plastic borden en bekers worden hier door de oudste ook nog gebruikt. Het zijn ook gewoon leukere borden en bekers :wink:

Het potje heeft mijn dochter ongeveer tot 3,5 jaar gebruikt, nu zit mijn zoon er af en toe op, dat zal nog wel meer gaan worden.

De maxicosi hebben we weggedaan toen de jongste ongeveer 15 maanden was, toen is hij overgegaan naar de oude stoel van zijn zus.

Het windscherm en het voorzitje gebruik ik nog voor zoon, mijn dochter heeft er ook tot een jaar of 3 nog wel ingezeten. Toen mocht zoon ook op de fiets, dus kreeg zij een achterzitje.

Campingbedje gebruiken we af en toe nog voor zoon.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers