Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Nov 2017 20:55

Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Mijn vader heeft voor V een hobbelpaard bij de kringloopwinkel gekocht. Heel lief van hem, made dat ding vinden we echt niet mooi. Maar ja dat durfde ik ook niet te zeggen. Nu zitten we er dus mee. Wat zou jij doen? Hobbelpaard weg doen of maar gewoon houden? Of bij andere opa en oma neerzetten zodat ze er daar opeen gegeven moment buiten mee kan spelen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Nov 2017 21:11

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Jip schreef:Mijn vader heeft voor V een hobbelpaard bij de kringloopwinkel gekocht. Heel lief van hem, made dat ding vinden we echt niet mooi. Maar ja dat durfde ik ook niet te zeggen. Nu zitten we er dus mee. Wat zou jij doen? Hobbelpaard weg doen of maar gewoon houden? Of bij andere opa en oma neerzetten zodat ze er daar opeen gegeven moment buiten mee kan spelen?


Zo ontzettend lastig is dat. Zeker van zulke directe familieleden.
Ik weet niet zo goed wat te doen ermee.
Zo hebben wij een speeltent gekregen voor Isa van Ikea, van mijn broertje.
Terwijl ik zo graag een leuke tipi voor haar had willen kopen.
Maar ja, ook zo gek om dat te doen nu we de andere tent al hebben gekregen...
Gelukkig is hij helemaal plat op te vouwen en staat hij achter in de trapkast nu.

Deze is het trouwens:
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Nov 2017 21:14

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Gelukkig kun je jouw tent nog opvouwen. En voor in de zomer leuk voor buiten?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Nov 2017 21:17

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

We doen het er maar gewoon mee.
Maar zo'n hobbelpaard, die kun je lastiger ergens bewaren.
Staat ie nu in de woonkamer? Of hebben jullie een zolder waar ie kan staan?
Tegen mijn ouders zou ik misschien wel eerlijk zijn en zeggen dat ie vooral in de weg staat ofzo...
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Nov 2017 21:20

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Hij staat nu even bij mijn schoonouders in de garage. Een hobbeldier vinden we wel leuk overigens. Maar dit lelijke paardje niet...

Klinkt heel ondankbaar eigenlijk. Ik vind het superlief dat hij aan V denkt wanneer hij ergens is!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Nov 2017 21:22

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Juist bij mijn ouders vind ik het niet zo lastig om gewoon te zeggen dat iets niet mijn smaak is.
Kun je dat niet tegen je vader zeggen? Dat je het heel lief en leuk vindt, maar hem zelf liever niet in huis wil?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Nov 2017 21:26

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Nee helaas kan zoiets geheel verkeerd vallen bij mijn vader.
Terugbrengen kan ook niet meer.

Bij mijn moeder kan ik het ook gewoon zeggen gelukkig.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Nov 2017 21:29

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Lastig zeg! Komt je vader weleens spontaan bij jullie langs?
Zo niet, dan zou ik heb op zolder/boven bewaren en als hij langskomt even naar beneden halen. :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Nov 2017 21:31

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

De laatste tijd heeft hij er een handje van om onverwacht aan de deur te staan. Haha ingewikkeld! Anders had ik dat kunnen doen..
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Nov 2017 21:34

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Kun je hem anders niet oppimpen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 12 Nov 2017 21:35

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Wat voor hobbelpaard is het? Een houten kun je nog heel leuk schilderen bijvoorbeeld. Zo'n pluchen beest achtig ding is natuurlijk weer een ander verhaal.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Nov 2017 21:37

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Kun je niuet zeggen dat t leuk is als deze bij hem staat zodat de kids bij hem er op kunnen? Onder mom van meeste opa/oma hebben thuis wel iets staan?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem313

Bericht 12 Nov 2017 21:40

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Ik vind kinderspul sowieso nooit echt mooi, dus als ik iets krijg dat nog net wat lelijker is dan normaal doet me dat niet zoveel. Wat dat betreft is dit dus niet erg herkenbaar. Ik heb het wel met speelgoed dat geluid maakt, maar daar haal ik vaak gewoon de batterijen uit :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Nov 2017 21:45

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Ik kan vragen of hij hem kan pimpen. Hij is wel handig.
Bij hem staan is ook geen optie omdat hij heel klein woont.

Normaal ben ik ook niet echt moeilijk hierin. Omdat andere dingetjes die we wat minder vonden gewoon klein waren om in een mand met de rest te doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Nov 2017 22:54

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Heb je een zolder of berging waar je hem kunt opbergen? Dat zou ik dan doen, en dan haal je hem soms even tevoorschijn. Nu is V misschien nog te klein maar er komt een dag dat ze alles zat is en jij ook en dan kan zo’n raar item ineens je middag redden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem316

Bericht 13 Nov 2017 07:54

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Ohh herkenbaar. Wij hebben voor L haar verjaardag een afschuwelijk hobbelpaard gekregen die ook nog geluid maakt. De kinderen vinden hem doodeng. Ter vergelijking: mijn zwager en schoonzus kregen een tripp trapp stoel. Dus baalde hier wel even van #ondankbaar

In jouw geval zou ik hem oppimpen of laten oppimpen. En anders in de zomer lekker buiten gebruiken.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 13 Nov 2017 07:58

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Oppimpen inderdaad! En wat UN zegt, zeker in je achterhoofd houden. Hier heeft M zich gisteren zeker een uur vermaakt met een verrijdbaar kledingrek dat even beneden stond omdat we het weg wilden doen :laughcry:
december 2016
juli 2019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Nov 2017 08:11

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

We zijn juist zo heerlijk aan het opruimen...
Ik ga er nog eens over denken wat te doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Nov 2017 08:28

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Ja ik zou t wel houden hoor! Ten eerste omdat het toch goed bedoeld is van je vader en ten tweede omdat het misschien toch handig of leuk kan zijn op een gegeven moment. Ik zou het alleen inderdaad niet prominent in de woonkamer neer zetten.

Wij hebben ook wel paar van die dingen hoor. Sowieso de speelgoedmanden (kraammanden) die echt lelijk zijn en die van mijn moeder is totaal niet kindvriendelijk. En we kregen natuurlijk dat mega jumperoo ding van m'n hostmom uit Amerika. No way dat dat in de woonkamer komt te staan. Maar gelukkig heeft O een grote kamer dus daar staat ie nu en het is soms toch wel ideaal als ik even de was moet opvouwen of moet douchen, net eventjes tien minuutjes in dat hysterische ding. Hij vindt het geweldig. En we hebben van vrienden een tweedehands (van de rommelmarkt) megagrote neonkleurige draak als knuffel gekregen. Ze hebben 'm wel in bad gedaan maar ik vind het toch een beetje viezelig. Die heeft een maandje beneden gestaan en is nu naar boven verhuisd. Ik wil ook gewoon niet alle babyzooi beneden, je kunt best rouleren of af en toe wat pakken. Dus dat zou ik met dat hobbelpaard ook doen.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Nov 2017 08:39

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Dat kan misschien wanneer je in een groot huis woont. Onze woonkamer is niet enorm en met zo'n ding erbij neemt het gewoon veel ruimte in. Op zolder zetten om m niet weg te hieven doen is eigenlijk verplaatsen van rommel.
Maar ja... Ik vind het ook aardig van hem.
Dit is niet de eerste keer dat hij met iets lelijks en groots bij ons aan komt. Ook al een keer een enorme mini Mouse van papiermache. Echt enorm was die. Toen ik vroeg wat wij er mee moesten doen, vond hij dat het prima op haar kamertje kon. Ik heb dat ding snel weggegooid.

Daarna er ook over gehad dat hij niet zomaar iets groots mee mag nemen. Klinkt streng maar anders weet ik het wel bij hem. Ging 1 keer goed. Hij wilde kleertjes voor haar kopen bij een bepaalde winkel en daarvoor stuurde hij de link van de webshop zodat we zelf konden uitkiezen.
Sindsdien komt hij met allerlei prullaria aan. Kleine dingen vind ik niet zo erg. Kan V al dan niet mee spelen en daarna gooi of geef ik het weg.

Zo'n hobbelpaard is hier echt een sta in de weg... helaas!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Nov 2017 08:48

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Jip schreef:Dat kan misschien wanneer je in een groot huis woont. Onze woonkamer is niet enorm en met zo'n ding erbij neemt het gewoon veel ruimte in. Op zolder zetten om m niet weg te hieven doen is eigenlijk verplaatsen van rommel.


Maar als ie op zolder past dan 'bewaar' je 'm daar toch gewoon? En dan af en toe tevoorschijn halen en wel in de woonkamer zetten. Gewoon eventjes een middagje. En dan weer naar zolder. Ja dat is gedoe, maar op die manier heb je er niet dagelijks last van toch?
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 13 Nov 2017 08:53

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Wij zetten ook veel op zolder. Ons huis is ook niet zo groot.
Ik wissel het af. Dus dan doe ik doos 1 naar boven en doos 2 naar onder.
Dat kun je ook met het hobbelpaard doen af en toe naar onder halen. Het hoeft natuurlijk niet constant beneden te staan.

Zo hebben wij drie loopdingen een brandweerauto, een van toettoet en een wheelybug. Die wissel ik gewoon af.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem304

Bericht 13 Nov 2017 09:00

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Ik zou 'm gewoon weg zetten en zo nu en dan een keertje tevoorschijn halen, net als met ander groot 'sta in de weg' speelgoed.
<<

Anoniem336

Bericht 13 Nov 2017 09:00

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Dat soort dingen zet ik dan op de speelkamer. Mijn schoonouders hebben volgens mij aandelen Vtech, dus de afgelopen jaren veel kleur en lawaai het huis binnen gekomen. Ik zou m dan idd op zolder zetten, en zo nu en dan naar beneden halen.

Wij hebben een an sich mooie bolderkar gekregen 5jr geleden, en welgeteld 3x mee gewandeld. Dit voorjaar gaat ie op marktplaats. Het staat gigantisch in de weg.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 13 Nov 2017 10:36

Re: Cadeaus waar je niet op zit te wachten...

Ik ben niet zo moeilijk, als de kinderen het leuk vinden houden we het, als ze er te klein voor zijn bewaren we het nog een tijdje en als ze er te groot voor zijn spelen ze er 1x mee, beland het in de kast/op zolder en gaat het bij een grote opruiming weg.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers