Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe snel van bv naar kv?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 06 Sep 2017 06:50

Hoe snel van bv naar kv?

Ze zeggen een week per voeding.
Maar ik vermoed dat mijn borsten wel sneller kunnen (heb overdag nauwelijks stuwing). Vraag ik me alleen af of ik voor R ook rustig aan zou moeten doen of dat dat best meevalt (bijv om de 2 dagen voeding vervangen)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Sep 2017 07:41

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Ik heb inderdaad een voeding per week laten vallen en dat ging gelijk op met het ophogen van de kv.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Sep 2017 08:03

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Ik heb m'n borsten gevolgd, ik begon wel met 1 kv 1 bv 1 kv 1 bv etc. En daarna ben ik m'n borsten gaan volgen. Ik kreeg ze in het begin niet goed leeg met kolven dus als ze vol zaten had ik echt E nodig om ze leeg te drinken. In totaal ben ik denk ik 1,5wk bezig geweest maar na een dag of 5 al volledig over gegaan op kv omdat ik onzeker werd of ze wel voldoende kreeg met bv en ik bang was om te gaan over voeden. E kreeg toen dus alleen nog kv en ik kolfde de restjes eruit. Volgens mijn cb is het afbouwen niet voor de kleine maar voor je borsten. Heb trouwens daarna nog 3 wk iedere zaterdagochtend lekkages gehad :laughcry: maar daar heb ik niks mee/tegen gedaan.
30-04-2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 06 Sep 2017 10:35

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Ah kees fijn om te horen dat t niet voor t kindje is. Ik dacht mogelijk moet die ook wennen en als je t te snel doet dan krijgt hij meer last van krampjes ofzo.
Dan ga ik er verder mee aan de slag
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Sep 2017 11:47

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Ik weet niet hoe goed je productie nu is, maar na 3 maanden schijnt het nog niet heel stabiel te zijn. Dikke kans dat je heel snel kunt afbouwen. Succes!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Sep 2017 13:35

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Nee, al zullen de darmen miss wel even moeten wennen. De ontlasting word ook een beetje anders, en bij E minder vaak. Ze geven aan dat je iets sowieso 2 wk moet proberen voor je evt van voeding kan wisselen maar je kleintje is al over het krampen hoogtepunt heen dus het zal denk ik wel meevallen.
30-04-2017
<<

Anoniem231

Bericht 06 Sep 2017 16:34

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Bij zoon ben ik na 6 weken gestopt ivm pijn, ik was binnen 2 dagen afgebouwd. Denk dat door de pijn mijn productie is ingestort? Meende er langer over te doen maar dat kon niet meer. Het was gewoon klaar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Sep 2017 18:35

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Ik ben van full time bv naar 2 kv voedingen en 4 bv voedingen per dag gegaan, gewoon van de ene op de andere dag. En daarna binnen paar dagen naar 1 a 2 bv per dag, rest kv. Ik heb ook vrijwel nooit stuwing gehad en nu ook niet dus. Momenteel geef ik nog 1, 2 of 3 voedingen met bv, rest kv.
Let's discover the world together.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 06 Sep 2017 20:59

Re: Hoe snel van bv naar kv?

Ik ben van zes voedingen in 1,5 week volledig afgebouwd. Gaf altijd 1 borst per keer en ben toen drie keer per dag dubbel gaan kolven en steeds iets korter. Toen de middag er af was liep de voeding snel terug. Ik ben nu een week geleden gestopt. Bij zoon bouwde ik af in twee weken tijd, voedde toen wel met twee borsten maar afbouwen ging ook mooi vlot.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers