Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag

<<

Anoniem197

Bericht 05 Jun 2017 11:41

Vaderdag

Wat hebben jullie geregeld? Ik zoek nog inspiratie.

Een voorleesboek voor papa's heb ik al gegeven, handafdrukken van zoon hangen ook al in huis (moet alleen dochter nog).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Jun 2017 11:43

Re: Vaderdag

Ik gok dat de kinderen op de kdv en bso al iets maken. Ik koop een boek voor m'n man en dat mogen de jongens geven. Ontbijtje erbij en klaar.
#teammaple🍁
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 05 Jun 2017 11:46

Re: Vaderdag

Mijn man krijgt een shirt met the original en de kids er 1 met remix
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 05 Jun 2017 12:04

Re: Vaderdag

Mijn man wilde laatst Madeleines bakken met S en vond het maar stom dat we geen Madeleine vormpjes in huis hadden. Dus ik heb zo'n vorm gekocht en een recept geprint, dat recept laat ik S van de week nog even bewerken met wat kleurpotloden en dan haal ik de ingrediënten nog in huis en pak het in doorzichtig folie in denk ik.

Het kan ook zomaar zijn dat ons tweede kindje die dag geboren wordt, dat is wel het grootste cadeau wat ik kan geven, dan krijgt hij meteen nooit meer iets voor vaderdag want daar kom ik niet meer over heen :wink:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 05 Jun 2017 18:24

Re: Vaderdag

Mijn man gaat met de oudste twee naar Vadernacht in Dierenpark Amersfoort. Met een tentje kamperen in de dierentuin, s avonds een barbecue, kampvuur en een speurtocht en op vaderdag zelf een dag in het dierenpark.
<<

Anoniem260

Bericht 05 Jun 2017 18:47

Re: Vaderdag

Kwak schreef:Mijn man krijgt een shirt met the original en de kids er 1 met remix



Meesterlijk :smile:

Ik haal denk ik n leren schort en S maakt vast iets op t kdv
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Jun 2017 19:24

Re: Vaderdag

Anansi schreef:Mijn man gaat met de oudste twee naar Vadernacht in Dierenpark Amersfoort. Met een tentje kamperen in de dierentuin, s avonds een barbecue, kampvuur en een speurtocht en op vaderdag zelf een dag in het dierenpark.



Wat cool!
En die van Kwak vind ik ook leuk!

Maar ontopic; niks :smile: . Mijn mijn vader/opa krijgt een paar vissen voor in de vijver (de reiger was op bezoek geweest).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 05 Jun 2017 19:53

Re: Vaderdag

pfff ik vind het altijd zo moeilijk om iets voor mijn vriend te verzinnen. Ook voor zijn verjaardag of sinterklaas of kerst.
Ik had bedacht een boek te kopen... maar nu sprak ik hem van de week en had hij door verveling en niks te doen op zijn werk het boek gekocht wat ik bedacht had :face:
Dat doet hij echt altijd... heb ik iets bedacht, zeg ik niks tegen hem en toen koopt hij het ineens.

Maar goed.. ik denk dat ik iets combineer met zijn verjaardag dan koop ik 1 duurder cadeau, nu nog iets bedenken.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem280

Bericht 05 Jun 2017 20:13

Re: Vaderdag

Heb nog een fotolijstjes met klei in de kast liggen.
Van de week proberen een leuke foto te maken en dan nog handafdruk in de klei.
Zal nog opzoek naar iets van kralen, zodat deze er nog in kunnen als versiersel.
Verder nog ff bedenken.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 05 Jun 2017 20:15

Re: Vaderdag

Een lijst met daarop ideeën om te dingen te maken voor moederdag.
<<

Anoniem298

Bericht 05 Jun 2017 20:37

Re: Vaderdag

De kinderen maken iets op school/bij de gastouder. Ik koop nog een capsulehouder voor de Dolce Gusto, die wil hij al zo lang, dus die krijgt hij ook nog namens de kinderen.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Jun 2017 20:40

Re: Vaderdag

De kindjes van vriend hebben iets op school gemaakt en denk ook dat ze iets maken / kopen met hun moeder.
Zelf heb ik bij lejow een sleutelhanger besteld met een foto van hem samen met zijn kindjes en dan beste papa erbij.
En ik zit er over na te denken om nog iets leuks te gaan doen... misschien een ontbijt of brunch of een dagje weg met zijn kindjes
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jun 2017 21:07

Re: Vaderdag

Ik heb een tekst bij Lejow gekocht om op de muur te plakken. What you imagine you become, zoiets. Hij roept dat altijd.

En verder knutselen de kinderen wat op school&gastouder&opvang.
R. 2013
D. 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 06 Jun 2017 04:34

Re: Vaderdag

E zal iets op school knutselen, dat zal voor haar vader zijn.
Voor mijn vriend moet ze ook nog iets knutselen. Gelukkig heeft hij daar zelf niet heel veel mee, dus mocht sjefke zich eerder aandienen dan volstaat een tekening ook.

Maar ik wil er ook nog een cadeau bij.
- heb nog een set schroevendraaiers liggen die hij wilde (en zelf vergeten is te kopen)(alleen heeft hij deze al zien liggen..)
- ik heb 3 mooie foto's op a4 van de kist apart gekregen. Die kan ik inlijsten voor boven de trap (en dan een leeg a4tje voor sjefke erbij)
- ik kan nog iets voor in de tuin kopen..
- maar ik wil eigenlijk nog iets kopen als echte herinnering aan de geboorte van onze zoon. Bijv een hamer met tekst. Maar dan meer namens mij gegeven, dus dan klopt de tekst 'ik kan op je bouwen' ook niet echt.. En de tekst 'vader en zoon, vrienden voor t leven' vind ik dan weer niks voor op een hamer. Mss maar een hamer met 'for building memories' ofzo. Of ik moet hier nog leuke tips tegenkomen:)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jun 2017 06:14

Re: Vaderdag

Boerenkool schreef:Een lijst met daarop ideeën om te dingen te maken voor moederdag.

Hahaha nee is dit serieus?!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jun 2017 06:17

Re: Vaderdag

Anansi schreef:Mijn man gaat met de oudste twee naar Vadernacht in Dierenpark Amersfoort. Met een tentje kamperen in de dierentuin, s avonds een barbecue, kampvuur en een speurtocht en op vaderdag zelf een dag in het dierenpark.

Wat ontzettend leuk zeg!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 06 Jun 2017 06:40

Re: Vaderdag

Ik heb een houten bordje voor in de garage met daarop 'papa's werkplaats, betalen met kusjes en knuffels'
Met mijn (gast)kinderen knutselen we onderzetters. En misschien bestel ik er nog een foto van onze kinderen bij op canvas.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Jun 2017 08:21

Re: Vaderdag

Vorig jaar had ik twee matchende zwembroeken gekocht voor onze zoon (die toen nog niet geboren was) en mijn man. Vond hij erg leuk! Dus een tip voor iedereen die niks kan bedenken (te bestellen bij Next direct)
Overigens was de zwembroek voor mijn man een beetje groot en die voor onze zoon te klein toen we voor het eerst gingen zwemmen :smile:

Ik weet nog niet wat ik dit jaar namens zoon ga kopen.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 06 Jun 2017 08:56

Re: Vaderdag

Wat een leuke ideeën komen hier voorbij zeg!
Mijn dochter knutselt iets op het KDV en thuis maken we ook nog iets.
Daarnaast krijgt hij een boek van ons wat hij erg graag wil.

@Jezzie, waar heb je dat bordje vandaan als ik vragen mag?

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Jun 2017 09:09

Re: Vaderdag

Ik twijfel nog tussen een bbq voor in onze nieuwe tuin of een boek met gitaarmuziek. Hij wil graag gitaar leren spelen. Een gitaar moet ie dan zelf maar uitkiezen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Jun 2017 09:20

Re: Vaderdag

Oh dat vind ik ook wel een leuk idee, Green_Pepper!
2012 & 2016
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 06 Jun 2017 09:45

Re: Vaderdag

Ik heb onderzetters voor glazen gekocht, in de vorm van lp's. Ze houden beiden van muziek en platen. Ik wil de kinderen er dan zelf ook nog een geknutselde onderzetter bij laten maken denk ik. En ik denk dat ik met de kinderen nog even naar de winkels ga, mogen ze ieder zelf nog een kleinigheidje kiezen dat ze zelf leuk vinden om te geven. Dan krijg je soms nog grappige dingen, vorig jaar had dochter in haar hoofd dat ze een aantal dingen wilde geven. Waren allemaal dingen met geur, zoals aftershave, douchegel, maar ook een geurkaars. Dus we grapten nog of dat misschien een stille hint was naar papa. Maar dat soort dingen vind ik dus ook altijd wel leuk, iets dat ze zelf uitkiezen.
<<

Anoniem219

Bericht 06 Jun 2017 10:43

Re: Vaderdag

Ik ga met de oudste naar de winkels en dan mag ze zelf iets uitzoeken wat ze graag aan papa wil geven. Mijn man doet dit ook met Moederdag en zo kreeg ik twee jaar geleden o a een doosje pleisters omdat ze het doosje zo mooi vind haha
<<

Anoniem210

Bericht 06 Jun 2017 11:00

Re: Vaderdag

Green_Pepper schreef:Vorig jaar had ik twee matchende zwembroeken gekocht voor onze zoon (die toen nog niet geboren was) en mijn man. Vond hij erg leuk! Dus een tip voor iedereen die niks kan bedenken (te bestellen bij Next direct)
Overigens was de zwembroek voor mijn man een beetje groot en die voor onze zoon te klein toen we voor het eerst gingen zwemmen :smile:

Ik weet nog niet wat ik dit jaar namens zoon ga kopen.


Heel leuk idee!
Ik denk alleen niet dat mijn man blij is met een matchende badpak. :P

Dochter en ik geven een ontbijt op bed en H heeft een mooie knutsel gemaakt.
Misschien koop ik er nog een cadeautje bij maar heb nog geen idee wat...
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 06 Jun 2017 18:47

Re: Vaderdag

Ik naar het idee van Green pepper snel gaan zoeken. Maar helaas alle goede maten uitverkocht. Zo jammer.

En het t-shirt van kwak heb ik ook aan zitten denken. Zag ik op pinterest voorbij komen.

Ik heb nu voor mijn vriend en z'n vader een whiskey brouw workshop gekocht. Ik heb de datum die ze vrij moeten houden door gegeven.
Ze zijn allebei gek op whiskey dus dat zal wel goed komen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]