Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapla

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 02 Dec 2017 09:48

Kapla

Voor Sinterklaas heb ik Kapla gekocht, alleen kwam mijn zus er nu mee dat ik bij haar voor € 22,50 dus de namaak variant kan kopen met 1000 latjes.
Nu heb ik er 200 voor € 39,95 (waar ik er ook 1000 van wil hebben en met kerst de andere 800 wil geven zodat we niet alles hoeven mee te verhuizen volgende week).

Dilemma dus! € 200,- of € 22,50

Weet iemand of er veel verschil tussen de echte en de namaak variant (Kruidvat) zit?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 02 Dec 2017 14:37

Re: Kapla

1000 voor 22.50! Combineren van de twee lukt hier niet helemaal. Het gaat wel maar de goedkopere zijn niet zo mooi vlak en antiglip als de kapla. Dat is geen enkel probleem als 1000 latjes voldoende is en de combi niet gemaakt zal worden. Hier heb ik eerst de kapla gekocht en pas daarna de goedkopere, als ik dat had geweten...
<<

Anoniem247

Bericht 02 Dec 2017 15:11

Re: Kapla

Ik zou de namaak versie pakken. Al is het maar om te kijken of ze er wel iets mee doen. En daarbij vind ik 200,- echt teveel geld voor een paar latjes.

Wij hebben ook de nepvariant van de Trekpleister. Toen gekocht in de sale voor 5 euro en in de ton zitten 200 latjes. Onze kinderen doen er veel mee. Niet echt boten of huisjes bouwen maar mee wegen voor hun speelgoed auto's en stapels maken die ze dan met hun Playmobil heftruck en kiepwagen op komen halen. Voor hun zijn 200 latjes dus meer dan genoeg.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 02 Dec 2017 19:23

Re: Kapla

Wij hebben hier de echte Kapla, kinderen spelen er al jaaaaaren mee.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 02 Dec 2017 19:24

Re: Kapla

Hier een namaak emmer waar weinig mee gespeeld word. Als het echte bouwers/ fans zijn schijnt de originele wel beter te zijn en minder snel krom te trekken
<<

Anoniem336

Bericht 02 Dec 2017 21:07

Re: Kapla

Hebben een neppe variant van Action. Prima spul voor prima prijsje.
En de oudste heeft er een oplossing voor gevonden. Paar weken na aankoop zag ik dat hij op een deel van de latjes Kapla had geschreven "dan is het net de echte mama".
Tuurlijk jongen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 03 Dec 2017 10:34

Re: Kapla

Slimme jongen Elja!

Ik heb gisteren hier nog even gauw twee emmers bij kruidvat gehaald en ze zijn er al vanaf 7u mee bezig. Andere 3 haal ik dan via mijn zus erbij. Gaan er ook wat in pastelkleuren verven.

Als ze er veel mee blijven spelen kopen we nog wel de echte kapla en leggen we deze goedkope bij mijn ouders of in het huis in Marokko. Kapla wordt in Marokko (Tanger, waar onze familie woont) gemaakt dus mijn man wil de bevolking daar geen werk ontnemen door een goedkopere versie te nemen als ze er veel mee spelen.
Laatst gewijzigd door Chaos op 03 Dec 2017 10:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 03 Dec 2017 10:46

Re: Kapla

Ava schreef:Ik zou de namaak versie pakken. Al is het maar om te kijken of ze er wel iets mee doen. En daarbij vind ik 200,- echt teveel geld voor een paar latjes.


Het zijn dan natuurlijk niet maar een paar latjes, maar 1000 latjes. En van hele goede kwaliteit wat eigenlijk niet kapot kan. Ik vind de prijs dan wel reuze meevallen. Zeker als je kijkt naar wat je aan lego pakketten kwijt bent waar hier amper naar om gekeken wordt.
Maar naast 22,50 is 200,- wel een boel geld natuurlijk als er weinig naar omgekeken wordt. Maar de kwaliteit zal ongetwijfeld beter zijn en de latjes zijn ook wel mooier, vind ik. En het is waardevast en goed door te verkopen.
Als ze er veel mee spelen en je het omrekent naar de uren/jaren plezier die ze er van hebben dan valt het echt heel erg mee.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: sarah1985