Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The ordinary

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 16 Nov 2020 16:38

The ordinary

Gebruik iemand deze producten? En zo ja wat vind je ervan?
Hoor meerdere postive verhalen erover en was benieuwd of hier mensen het gebruiken ;-)
<<

Anoniem313

Bericht 16 Nov 2020 16:45

Re: The ordinary

Ik heb het een tijdje veel gebruikt tot ik overging op Jetske Ultee. Van de Hylamide lijn gebruik ik nog wel Glow. Ik vond het altijd fijn, vooral de Buffet. Oh en de AHA peel gebruik ik ook nog. En ik ben wel benieuwd naar de suncare, misschien nu maar eens bestellen, tijdens Knowvember.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Nov 2020 16:55

Re: The ordinary

Ik heb the squalane cleanser van the Ordinary gebruikt maar vond 't helemaal niks. M'n gezicht werd er erg vet van.
Let's discover the world together.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 16 Nov 2020 17:14

Re: The ordinary

Het is heel erg afhankelijk van je huid wat wel of niet werkt. Ik vind de squalane cleanser bv wel heel fijn (gebruik deze alleen in de avond). Natural Moisturizing Factors + HA Vind ik niet zo fijn, omdat hij voor mij niet voedend genoeg is. Verder gebruik ik nog wel andere producten van the ordinary, maar die zijn huidspecifiek. Je zal toch moeten kijken wat je huid nodig heeft en hoe het er op reageert.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem316

Bericht 16 Nov 2020 17:18

Re: The ordinary

Ik gebruik sinds kort de hyaluronzuur van the ordinary. Die vind ik wel fijn. Mijn huid wordt er een stuk rustiger en minder vet van.
Ik had hiervoor eentje van Rituals maar die kostte 30 euro per flesje, vond ik te duur. Dit is een goede, betaalbare vervanger.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Nov 2020 21:47

Re: The ordinary

Marin schreef:Ik heb the squalane cleanser van the Ordinary gebruikt maar vond 't helemaal niks. M'n gezicht werd er erg vet van.


Heb je die wel goed tussen de handen gerubbed Marin? Want een vriendin van mij had dezelfde ervaring maar door dat stevig te doen verandert de substantie. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Het is met the Ordinary wel erg zoeken inderdaad en je eigen regimen opbouwen, daar moet je zin in hebben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Nov 2020 22:10

Re: The ordinary

Nee dat heb ik niet gedaan, had ik vast niet goed gelezen dan dat dat moest. Oh well intussen is ie op.
Let's discover the world together.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers