Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2018 21:51

Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

'Vroeger' verfde ik elk jaar m'n haar in de herfst, in een chocoladebruine kleur. Dan was ik klaar voor de herfst qua looks vond ik zelf (en ik hou van de herfst, m'n favoriete seizoen). Vandaag zag ik zo'n Facebook reminder daarvan, waardoor ik er aan moest denken. Zo was het toen:
Afbeelding

Nou is dit misschien wel heel hard in m'n gezicht maar ik zou het wel graag weer willen verven. Misschien met wat verschillende kleuren, wat subtieler?

Momenteel is het zo qua kleur (m'n eigen kleur volgens mij, al twee jaar niet meer geverfd geloof ik), even met foto aan de achterkant zodat je de lichte uitgroei ook ziet:

Afbeelding

Afbeelding

Wat is nou een mooie bruine kleur die bij mijn gezicht past? Kan ik dat beter bij een kapper laten doen of kan ik dat zelf ook thuis? Dat deed ik vroeger, maar kan natuurlijk ook gerust naar de kapper hiervoor, zeker als het meerdere kleuren zijn. Hoor graag wat jullie vinden passen qua kleur!
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 30 Aug 2018 22:16

Re: Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

Ik zou voor een donkere soft balayage gaan.

Ff Google op soft dark balayage bob
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 30 Aug 2018 22:19

Re: Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

Afbeelding

Beetje zoals dit.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2018 22:26

Re: Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

Dat ziet er idd mooi uit. Ik heb even balayage gegoogled, ik hoorde die term hier laatst ook al maar wist niet precies wat het was. Dat geeft inderdaad wel wat speling in 't haar en maakt het niet zo'n vlak zoals op m'n eerste foto. Dank je!
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 30 Aug 2018 22:38

Re: Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

Precies! Graag gedaan hoor ;)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 31 Aug 2018 20:49

Re: Mooie kleur bruin (haarverf) gezocht.

Oh ik vind je haar op de eerste foto echt heel mooi!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers