Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oorbellen

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Jun 2018 22:41

Oorbellen

Dragen jullie oorbellen? Iedere dag dezelfde of verschillende? Ik kan zelf alleen maar tegen echt zilver/goud en kan niet echt leuke oorbellen meer vinden, wie heeft er tips? Ik hou van simpele/minimalistische oorbellen, voorkeur voor zilver.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2018 23:06

Re: Oorbellen

Ik heb altijd oorbellen in. Veel van wat ik heb is echt zilver, maar ik heb ook van de Six oid.
De meeste die ik heb zijn juist niet minimalistisch, behalve deze:

https://www.wiezewasjes.nl/sieraden/gold-plated/ginti

Ik heb de lange staafjes in het zilver.
<<

Anoniem272

Bericht 01 Jul 2018 06:27

Re: Oorbellen

Ik verdraag ook alleen echt zilver. Heb laatst via bol.com een paar heel mooie oorbellen besteld bij deze webwinkel : http://www.shannashop.nl/epages/7833605 ... orsieraden

(allemaal echt zilver)

Ze bevallen goed!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 01 Jul 2018 11:33

Re: Oorbellen

Ik heb in beide oren 2 gaatjes en in 1 oor ook nog 1 bovenin. In alle gaatjes draag ik simpele piercings met een klein steentje. Ik vind bij normale oorknopjes die achterkantjes zo rot met slapen. Vandaar al jaren helixpiercings.
Deze heb ik:

http://piercingmania.nl/tragus-set-met- ... kristallen
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem241

Bericht 01 Jul 2018 12:47

Re: Oorbellen

Ja altijd. Ik heb in beide oren 2 gaatjes, maar draag er maar 1. Ik kan alleen goud verdragen. Van mijn eerste salaris in 2003 heb ik gouden ringetjes gekocht (van die kleine brede die je openklapt) en die heb ik nooit meer uit gedaan. Ik weet het nog zo goed, bijna €300 waren ze toen.
<<

Anoniem247

Bericht 01 Jul 2018 13:37

Re: Oorbellen

Ik draag het meest mijn zilveren ringetjes. Soms ook knopjes maar die wissel ik dan ‘s avonds weer om als ik ga slapen. Ik vind dat niet fijn slapen als zo’n achterkantje in mijn hoofd prikt als ik op mijn zij lig. Bij mijn ringetjes heb ik dat niet. Ik heb nu 1 gaatje (en een Helix met een labret) maar twijfel al een tijdje of ik er niet een bij laat schieten.
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 01 Jul 2018 17:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Jul 2018 13:41

Re: Oorbellen

Ik heb 2 gaatjes in elk oor en draag bijna dagelijks wat anders. Het ene moment zilver, het andere moment goud. Eigenlijk altijd minimaal, knopjes en ringetjes.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jul 2018 17:07

Re: Oorbellen

Tot een paar jaar geleden had ik een gigantische oorbellentic (en sieraden in het algemeen trouwens), denk dat ik zeker 150 paar had in alle kleuren, vormen en maten. Bij elke outfit had ik weer een ander paar in. Dit werd steeds minder, ik ging steeds vaker dezelfde oorbellen dragen en op een gegeven moment wilde ik ook liever echt zilver. Nu draag ik al anderhalf jaar hetzelfde volgens mij, heb even een foto gemaakt:

Afbeelding

In m'n andere oor heb ik maar één gaatje, dus daarin draag ik alleen de onderste oorbel. Iets meer afwisseling zou misschien wel weer eens leuk zijn, maar ben er gewoon te lui voor geworden. :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 01 Jul 2018 18:13

Re: Oorbellen

Ik heb in ieder oor 2 gaatjes en heb daarin eigenlijk altijd zilveren knopjes.

2014 - ♥
2019 - ♥

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers