Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spijker kokerrok ja of nee?

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2073

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 23 Mei 2018 21:48

Spijker kokerrok ja of nee?

Ik heb wat nieuwe zomerkleding besteld en wilde vooral rokken en jurkjes hebben. Ik kwam niet heel veel leuke dingen tegen, maar wel een spijkerrok. Ongeveer knielengte en kokermodel. Heel wat anders dan de oude spijkerrok in mijn kast :p het gaat om deze rok:
https://www.sans-online.nl/vero-moda-rokken-vmhot-nine-hw-dnm-pencil-skirt-mix-noos-10193076-medium-blue-denim-45002380?channel_code=544&s2m_product_id=45002380&gclid=EAIaIQobChMIsYyjttqc2wIV1OcbCh1SXALXEAQYAyABEgKjc_D_BwE

Maar wat vinden jullie: hip of niet? En als het wat is, wat vinden jullie dan leuke dingen om hiermee te combineren?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Mei 2018 21:57

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Ik vind hem vrij degelijk eerlijk gezegd, voor mij nee
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Mei 2018 22:06

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Het model vind ik wel oké, maar de wassing vrij suf en degelijk idd. Ik zou even verder zoeken.
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11824

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Mei 2018 22:10

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Eigenlijk hetzelfde als wat Bliss zegt. Prima rok, maar een saaie wassing.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 23 Mei 2018 22:12

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Ik vind het een beetje oubollig
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 23 Mei 2018 22:16

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Deze zou mijn keuze niet hebben ook. Misschien inderdaad kijken voor een andere wassing.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2073

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 23 Mei 2018 22:21

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

De wassing is in werkelijkheid wel wat frisser van kleur dan op de foto, gelukkig. Wat voor soort wassing zouden jullie aanraden? Of als jullie ideeen hebben voor een ander soort spijkerrok mag dat ook. Moet wel een beetje langer zijn ivm mijn werk.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 23 Mei 2018 22:43

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Gewoon geen spijkerrok kopen voor naar je werk. Zo'n soort rok is alleen leuk als je hem combineert met een nonchalant shirtje, sieraden en een warrige knot op je kop.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Mei 2018 05:47

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Mamsie schreef:Zo'n soort rok is alleen leuk als je hem combineert met een nonchalant shirtje, sieraden
En leuke sneakers er onder. Dan vind ik het best een leuke rok!
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 06:44

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Urban Naked schreef:
Mamsie schreef:Zo'n soort rok is alleen leuk als je hem combineert met een nonchalant shirtje, sieraden
En leuke sneakers er onder. Dan vind ik het best een leuke rok!

Ja, eens! Dan is het een leuke rok en als dat jouw styl is zou ik ‘m lekker houden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Mei 2018 08:28

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Het model vind ik op zich wel leuk, maar het stofje niet zo, en die kontzakken ook niet zo. Ik vind dat je bij die spijkerrokken (en ook shortjes) die wat hoger in de taille zitten en die van die kontzakken zonder stiksels hebben, en waar je dan een shirtje in draagt, dat iemand er al heel snel zo'n rare kont in krijgt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Mei 2018 08:31

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Ik ben een beetje allergisch voor dit soort rokken vanwege mijn bible belt background denk ik. In de gemeentes waar de meisjes rokken mogen dragen is dit zo ongeveer het hipste wat ze mogen dragen en wordt dan ook veelvuldig gedaan en dan meestal niet zo superhip gecombineerd..
Ik vind dit soort rokken verschrikkelijk.

Heeeeel misschien zie ik het voor me idd met een tof shirtje, warrige knot, grote sieraden en sneakers, maar dat moet wel écht precies goed zijn dan. Eigenlijk is het gewoon heel moeilijk om van zoiets stijfs iets hips te maken. Ligt ook aan de stof van de rok trouwens. Het is geen fladderspijker maar te degelijk. Dit valt niet soepel.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Mei 2018 09:39

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Och, volgens mij hangt het ook van je figuur af. Ik zou er een kleine prop in zijn, maar als je 6 meter lange benen hebt en het combineert met een losvallende top en een paar leuke sneakers dan vind ik het echt geen stomme rok.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2073

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 24 Mei 2018 16:39

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Gemengde reacties dus... aangezien ik verder niet super hip ben twijfel ik dan wel of het bij mij hip combineert of juist truttig. Snap de associatie met biblebelt ook wel nml.... Hebben jullie misschien andere tips van rokken die leuk zijn voor deze zomer? Beetje makkelijk draagbaar en combineerbaar. Een leuke leren rok heb ik al, maar dat plakt soms zo, daarom zoek ik eigenlijk wat anders nu.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Mei 2018 16:44

Re: Spijker kokerrok ja of nee?

Caro schreef:Och, volgens mij hangt het ook van je figuur af. Ik zou er een kleine prop in zijn, maar als je 6 meter lange benen hebt en het combineert met een losvallende top en een paar leuke sneakers dan vind ik het echt geen stomme rok.


Ik bedoel ook niet dat je er een dikke kont in krijgt, maar juist zo'n vreemde lange kont, kan het niet echt anders omschrijven. Vind ik dus ook van die spijkershortjes met een hoge tailleband en van die zakken. Maar misschien vinden anderen dat juist wel woest mooi.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers