Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Donkere kringen

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 18 Jun 2018 12:50

Donkere kringen

Wat is nou jullie ultieme donkere kringen middeltje? Ik heb verschillende concealers gebruikt maar toch valt de dekking altijd enorm tegen. Of ik moet zoveel smeren dat het opvalt en ik eigenlijk mijn hele hoofd moet foundation-en om mijn concealer te kunnen blenden.. en ik heb verder gewoon een mooie gave huid dus daar wil ik geen troep op smeren. Help?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Jun 2018 13:00

Re: Donkere kringen

Ik vind deze enorm fijn! Moet je alleen wel online bestellen..

https://www.itcosmetics.com/award-winne ... -concealer
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2018 15:12

Re: Donkere kringen

Whatever schreef:Wat is nou jullie ultieme donkere kringen middeltje? Ik heb verschillende concealers gebruikt maar toch valt de dekking altijd enorm tegen. Of ik moet zoveel smeren dat het opvalt en ik eigenlijk mijn hele hoofd moet foundation-en om mijn concealer te kunnen blenden.. en ik heb verder gewoon een mooie gave huid dus daar wil ik geen troep op smeren. Help?

Ik heb sinds een paar weken de concealer van L'oreal, true match en hij zit goed! Goed blenden, dat werkt prima bij mij, ik gebruik sinds een aantal weken ook geen foundation meer. Daarna even afpoederen met kleurloos los poeder tegen het creasen. Maar dat is bij elke concealer.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Jun 2018 01:33

Re: Donkere kringen

Ik weet hoe dit klinkt maar....
aambeien creme werkt heel goed.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 20 Jun 2018 06:48

Re: Donkere kringen

Aambeiencreme werkt toch alleen tegen gezwollen oogleden?
Heb er verder geen verstand van en dus ook geen tips voor je.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 09:45

Re: Donkere kringen

Marsy31 schreef:Ik weet hoe dit klinkt maar....
aambeien creme werkt heel goed.

Nee hoor, dat is tegen wallen, dit zijn donkere kringen, dat is iets heel anders.

En ik vind het niet raar klinken hoor, tegen wallen, dit weet en hoor ik al sinds mijn 12e ofzo, dat dat een optie is.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Jun 2018 10:00

Re: Donkere kringen

Top ik ga eens naar de true match concealers kijken dan! Vind online bestellen toch lastig qua kleur. Thanks! ♡
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Jun 2018 10:07

Re: Donkere kringen

Carrie schreef:
Marsy31 schreef:Ik weet hoe dit klinkt maar....
aambeien creme werkt heel goed.

Nee hoor, dat is tegen wallen, dit zijn donkere kringen, dat is iets heel anders.

En ik vind het niet raar klinken hoor, tegen wallen, dit weet en hoor ik al sinds mijn 12e ofzo, dat dat een optie is.


Nee hoor, google maar eens
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 10:16

Re: Donkere kringen

Marsy31 schreef:
Carrie schreef:
Marsy31 schreef:Ik weet hoe dit klinkt maar....
aambeien creme werkt heel goed.

Nee hoor, dat is tegen wallen, dit zijn donkere kringen, dat is iets heel anders.

En ik vind het niet raar klinken hoor, tegen wallen, dit weet en hoor ik al sinds mijn 12e ofzo, dat dat een optie is.


Nee hoor, google maar eens


Oja, ik zie wel iets:
Aambeienzalf
Koning van de 'wondermiddeltjes' is een opvallende vondst van Hollywood, dat veelvuldig door sterren en topmodellen gebruikt wordt: aambeienzalf. Volgens Velthuis is dit zeker een manier om je kringen (tijdelijk) tegen te gaan. Alleen kan dit op de langere termijn de boel alleen maar erger maken. 'Want', zegt Velthuis, 'aambeienzalf irriteert de huid een beetje. Dat zorgt voor een zwelling onder je ogen, waardoor je huid minder dun is, en de donkere kleur voor een paar uur wegtrekt. Maar als je dit elke dag gebruikt, krijg je geheid eczeem en gaat de huid schilferen en beschadigen.'


Niet echt de beste oplossing. Denk dat fillers in je traangootje een betere lange-termijnoplossing is. Of concealer dus.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 10:23

Re: Donkere kringen

Whatever schreef:Top ik ga eens naar de true match concealers kijken dan! Vind online bestellen toch lastig qua kleur. Thanks! ♡

Het heeft een heel fijn systeem vind ik, weet je al of je huid koel of warm is? Want de c staat voor koel en de w voor warm, dat helpt al enorm met kiezen!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Jun 2018 10:31

Re: Donkere kringen

Carrie schreef:
Whatever schreef:Top ik ga eens naar de true match concealers kijken dan! Vind online bestellen toch lastig qua kleur. Thanks! ♡

Het heeft een heel fijn systeem vind ik, weet je al of je huid koel of warm is? Want de c staat voor koel en de w voor warm, dat helpt al enorm met kiezen!


Nee daar ben ik nog steeds niet uit... ik neig wel meer naar warm omdat kleuren als aubergine en donkergroen echt mijn beste kleuren zijn, maar het is gewoon een beetje gek dat ik in de zomer echt veel gebruinder en goudachtiger lijk dan in de winter. Maar dan kan ik ook felgeel hebben enzo terwijl dat in de winter hem echt niet is.. Net alsof ik twee kleurtypes ben ofzo.. maar miss moet ik het even uitproberen in de winkel :))
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 10:50

Re: Donkere kringen

Whatever schreef:
Carrie schreef:
Whatever schreef:Top ik ga eens naar de true match concealers kijken dan! Vind online bestellen toch lastig qua kleur. Thanks! ♡

Het heeft een heel fijn systeem vind ik, weet je al of je huid koel of warm is? Want de c staat voor koel en de w voor warm, dat helpt al enorm met kiezen!


Nee daar ben ik nog steeds niet uit... ik neig wel meer naar warm omdat kleuren als aubergine en donkergroen echt mijn beste kleuren zijn, maar het is gewoon een beetje gek dat ik in de zomer echt veel gebruinder en goudachtiger lijk dan in de winter. Maar dan kan ik ook felgeel hebben enzo terwijl dat in de winter hem echt niet is.. Net alsof ik twee kleurtypes ben ofzo.. maar miss moet ik het even uitproberen in de winkel :))

En je haarkleur, is die warm of koel?

Geel kan jij helpen, mocht je dit toevallig lezen :smile:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Jun 2018 15:22

Re: Donkere kringen

Carrie schreef:
Whatever schreef:
Carrie schreef:Het heeft een heel fijn systeem vind ik, weet je al of je huid koel of warm is? Want de c staat voor koel en de w voor warm, dat helpt al enorm met kiezen!


Nee daar ben ik nog steeds niet uit... ik neig wel meer naar warm omdat kleuren als aubergine en donkergroen echt mijn beste kleuren zijn, maar het is gewoon een beetje gek dat ik in de zomer echt veel gebruinder en goudachtiger lijk dan in de winter. Maar dan kan ik ook felgeel hebben enzo terwijl dat in de winter hem echt niet is.. Net alsof ik twee kleurtypes ben ofzo.. maar miss moet ik het even uitproberen in de winkel :))

En je haarkleur, is die warm of koel?

Geel kan jij helpen, mocht je dit toevallig lezen :smile:


Geel heeft haar hoofd er al wel eens over gebroken.. :smile: :smile: Ik ben denk ik wel meer goudblond dan assig.
<<

ChiQ

Bericht 20 Jun 2018 15:53

Re: Donkere kringen

Whatever schreef:
Carrie schreef:
Whatever schreef:
Nee daar ben ik nog steeds niet uit... ik neig wel meer naar warm omdat kleuren als aubergine en donkergroen echt mijn beste kleuren zijn, maar het is gewoon een beetje gek dat ik in de zomer echt veel gebruinder en goudachtiger lijk dan in de winter. Maar dan kan ik ook felgeel hebben enzo terwijl dat in de winter hem echt niet is.. Net alsof ik twee kleurtypes ben ofzo.. maar miss moet ik het even uitproberen in de winkel :))

En je haarkleur, is die warm of koel?

Geel kan jij helpen, mocht je dit toevallig lezen :smile:


Geel heeft haar hoofd er al wel eens over gebroken.. :smile: :smile: Ik ben denk ik wel meer goudblond dan assig.

Er is toch ook N - neutral?
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 18:00

Re: Donkere kringen

Oja ChiQ! Dan is N wellicht de oplossing. Was voor mij te roze trouwens. Maar goed ben ook warm.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 28 Okt 2018 18:56

Re: Donkere kringen

Even een upje want ik ben behoorlijk lyrisch over de nieuwe concealer van Too Faced! Ik zie er echt megafris uit en hij is direct mat, dekt fantastisch, je ziet ‘m dan weer amper en blijft zover ik nu kan beoordelen heel goed zitten! Zeker even het testen waard! Hij is ook overal constant uitverkocht trouwens!
<<

ChiQ

Bericht 28 Okt 2018 19:00

Re: Donkere kringen

Ik heb donderdag een afspraak voor traangootfiller. Als ik het aandurf laat ik het doen. Dat schijnt dé oplossing te zijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Okt 2018 19:04

Re: Donkere kringen

Ik ben benieuwd hoe je het vindt, ChiQ!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 28 Okt 2018 19:23

Re: Donkere kringen

Bedankt voor de tip, Feline! Dan ga ik die een keer proberen :D
Spannend, Chiq! Ik heb ook weleens gekeken naar dergelijke oplossingen voor mijn donkere kringen, maar vind dat toch best een beetje eng.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Okt 2018 20:07

Re: Donkere kringen

Carrie schreef:
Marsy31 schreef:
Carrie schreef:Nee hoor, dat is tegen wallen, dit zijn donkere kringen, dat is iets heel anders.

En ik vind het niet raar klinken hoor, tegen wallen, dit weet en hoor ik al sinds mijn 12e ofzo, dat dat een optie is.


Nee hoor, google maar eens


Oja, ik zie wel iets:
Aambeienzalf
Koning van de 'wondermiddeltjes' is een opvallende vondst van Hollywood, dat veelvuldig door sterren en topmodellen gebruikt wordt: aambeienzalf. Volgens Velthuis is dit zeker een manier om je kringen (tijdelijk) tegen te gaan. Alleen kan dit op de langere termijn de boel alleen maar erger maken. 'Want', zegt Velthuis, 'aambeienzalf irriteert de huid een beetje. Dat zorgt voor een zwelling onder je ogen, waardoor je huid minder dun is, en de donkere kleur voor een paar uur wegtrekt. Maar als je dit elke dag gebruikt, krijg je geheid eczeem en gaat de huid schilferen en beschadigen.'


Niet echt de beste oplossing. Denk dat fillers in je traangootje een betere lange-termijnoplossing is. Of concealer dus.


Dat klinkt ergens wel logisch. Ik heb ook best snel last van donkere kringen, en ik weet nog dat ik een paar jaar geleden een keer een mega-allergische reactie had, compleet met opgezwollen ogen, en toen waren inderdaad mijn kringen helemaal weg. Geen aanrader verder, het was niet dat ik toen heel florissant uit mijn ogen keek.

Ik had heel fijn spul van het merk Seventeen, van Boots, deze:

https://www.amazon.co.uk/SEVENTEEN-Fair ... B07CSD3QB9

Helaas in Nederland niet te koop.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem246

Bericht 29 Okt 2018 07:27

Re: Donkere kringen

Waar de dag al niet mee kan beginnen, ik heb iets geleerd over True Match. Ik gebruik 1.5 N en qua concealer ook de N serie. Ik ben absoluut niet te spreken over de concealer en gebruik daarom de NYX concealer onder de ogen. Maar misschien dat ik ook fout zit met de N-serie? En dat daarom de concealer voor mijn huid niet juist dekt? Die spinnenwebben zijn weer eens doorbroken, toch eens verder kijken haha.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2018 09:24

Re: Donkere kringen

ChiQ schreef:Ik heb donderdag een afspraak voor traangootfiller. Als ik het aandurf laat ik het doen. Dat schijnt dé oplossing te zijn.

Ja! Zou ik zeker doen! Ik zat er ook al naar te kijken.
<<

Anoniem250

Bericht 29 Okt 2018 09:32

Re: Donkere kringen

Touche eclat werkt bij mij erg goed.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2018 09:37

Re: Donkere kringen

HollyGolightly schreef:Touche eclat werkt bij mij erg goed.

Bij mij helaas niet. Het is ook eigenlijk een highlighter en geen concealer. Hij is wel prachtig vind ik met die reflecterende deeltjes maar helaas niet voor mij.

Ben heel tevreden over de concealer van L’Oreal true match!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Nov 2018 09:30

Re: Donkere kringen

Chiq, hoe was de intake afgelopen donderdag?
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron