Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2017 17:15

Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Zo ik ben naar Morango Gurls geweest en ik dacht laat ik even een update schrijven!

Ik had om 12.30 uur een afspraak en eerst werd er een before-foto gemaakt en begon de eigenaresse met het droog knippen van mijn haar. Het krult heel erg in in mijn nek en de voorkant was uitgerekt en steil. Dus dat ging/moest er allemaal af om met een schone lei te beginnen. Daarna gingen ze mijn haar wassen met Dreft om alle siliconen en build-up eruit te wassen. Vervolgens kreeg ik een conditioneer heel goed in mijn natte haar gemasseerd, om daarna een half uur onder de stoomkap te zitten. Toen werd mijn haar uitgespoeld met koud water om de haarschubben weer te sluiten.

Mijn haar werd wat droog geknepen met een microvezeldoekje, toen pakte ze een kam met 3 rijen soepele plastic pinnetjes en begon ze mijn haar sectie voor sectie in te smeren met deze crème.
Afbeelding

Dus niet 2 kneepjes en doorkammen maar echt sectie voor sectie. Daarna moest ik voorover bukken en ging ze mijn haar drogen met de diffuser. Weer daarna moest ik weer achterover zitten zij deed de stoel dan bijna plat zodat ik lag en mijn haar hing en ging verder met de diffuser om het helemaal droog te maken. Ze kneep er ook wat mousse in. Ook nu knipte ze mijn krullen weer bij, je zag er eer steile ‘dode’ plukken onderuit piepen. En toen was ik na ruim 2 uur klaar!

Dit is de voor- en nafoto:
Afbeelding

Ik vind het heel erg mooi, mijn krullen zijn in jaren en jaren niet zo mooi geweest! Wel is het echt erg kort, dat moest wel omdat het zo beschadigd was maar dat vind ik best jammer:


Maar dat is dan maar niet anders! Ik mag mijn haar nog maar een maal per week wassen (deed dit 2 keer), en geen siliconen en parabenen meer gebruiken voor mijn haar. Dus heb meteen de shampoo, conditioner en de gel gekocht. En ik slaap al op een satijnen kussensloop, dus daar kreeg ik een complimentje voor en ik gebruik ook de juiste haarelastiekjes. Dit was mijn review!
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 18 Jan 2018 19:43, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Nov 2017 17:18

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Ik hoopte al dat je dit zou doen! Super mooi geworden.
Inderdaad een stuk korter maar dat is denk ik een goede investering in mooie langere krullen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Nov 2017 17:19

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

WoW joh die foto’s lijken echt gewoon nep zo’n enorm verschil. Echt heel erg mooi!!!
2015 💙
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Nov 2017 17:19

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wauw, mooie krullen Carrie! Jammer dat er zoveel af moest, maar het staat je echt heel erg goed!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 17:20

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wow wat een verschil. Je ziet de krullen echt tot leven komen. Prachtig. Wel kort inderdaad maar dat is dan maar even nodig. Wat neem je al veel maatregelen voor mooi haar zeg. Ik wist dat allemaal niet.
Ik kreeg laatst ook krullenles van m'n kapper, maar thuis doe ik het toch weer niet.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Nov 2017 17:20

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Ik zag je foto al op IG en je krullen zijn echt mooi geworden joh! Hele verbetering! Kan me voorstellen dat je even moet slikken wat de lengte betreft, maar het staat je goed! En een nieuwe coupe geeft je altijd een lekkere boost vind ik, gewoon weer even wat anders.
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Nov 2017 17:21

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Love it! Wat een verschil joh. Staat je goed hoor dat korte. Ik heb ook een heel stuk van mijn haar geknipt, groeit wel weer aan hoor.
<<

Anoniem306

Bericht 01 Nov 2017 17:23

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wauw wat een verschil en wat is het mooi geworden.
<<

Anoniem257

Bericht 01 Nov 2017 17:26

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Super mooi is het geworden, het is wel wat kort inderdaad. Ik vind de manier van knippen van de echte krullenkappers heel tof om te zien! Ik denk niet dat jij nu nog naar een normale kapper gaat ? :P
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2017 17:30

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

SoGood schreef:Love it! Wat een verschil joh. Staat je goed hoor dat korte. Ik heb ook een heel stuk van mijn haar geknipt, groeit wel weer aan hoor.


Bedankt allemaal! Ja precies, groeit wel weer aan! Bij krullen lijkt het alleen langer te duren omdat het eerst in een heel rondje je hoofhuid uit moet komen :smile: maar dan nog! Heb over 7 maanden weer een afspraak staan bij ze om wat bij te knippen, wil nu echt gaan sparen en ze raden dan om het half jaar aan om het bij te laten knippen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Nov 2017 17:33

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Ja, dat is waar. Maar goed, je haar is weer happy. Misschien groeit het dan ook sneller. Goede investering voor je mooie krullen!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Nov 2017 19:28

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wauw! Wat een verschil! Dat is het wachten wel waard zeg!
30-04-2017
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 01 Nov 2017 19:42

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wow...ik wil ook! Al weet ik niet of er onder die lange "slierten" bij mij wel van die mooie krullen zitten! Het is prachtig Carrie!
⁠♡♡♡
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 01 Nov 2017 19:44

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Prachtig zeg! En het korte staat ook mooi!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 01 Nov 2017 20:19

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Oh wauw prachtig!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Nov 2017 20:30

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Mooi geworden zeg! Ik zat net te bedenken dat ik er ook wel eens met mijn dochter naartoe kan gaan, zij heeft van nature krullen maar heel droog haar dat snel pluist en waar de krullen dan ook weer uit zakken. In haar nek en aan de plukjes bij haar voorhoofd zie je wel dat het echt krult.

Maar goed, ze zijn voor de rest van 2017 volgeboekt. Populaire kapper.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2017 20:44

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Klinkt wel als iets voor je dochter ja Susan! Ja joh, ze maken pas ook in februari weer nieuwe afspraken met nieuwe klanten. Dus dan ‘mag’ men pas weer bellen om een afspraak te maken, ze lopen helemaal vol.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Nov 2017 20:51

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wauw, jeetje wat een oppepper! Ik vind de lengte je ook heel goed staan. Goede zet Carrie!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 01 Nov 2017 21:02

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wat een verschil zeg! Je mag echt supertrots zijn op je krullen haha!
04-2014
10-2015
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2017 21:09

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wat een leuke lieve reacties, bedankt!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Nov 2017 21:30

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wow, heel mooi!
<<

Anoniem252

Bericht 01 Nov 2017 21:57

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Prachtig carrie!
<<

Patsy

Bericht 02 Nov 2017 07:00

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wat mooi, Carrie! Ik ben jaloers op jouw haar, echt prachtig.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 02 Nov 2017 07:28

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Wow! Heel mooi! Krijg je het zelf ook zo mooi in model?
<<

ChiQ

Bericht 02 Nov 2017 07:42

Re: Naar de krullenkapper geweest! (foto's)

Heel mooi Carrie. Je haar is gewoon goed geknipt maar je snapt denk ik dat hoe zwaarder krullen zijn, hoe meer uitgerekt ze zijn. Ik ben benieuwd of het ook zo blijft als het langer wordt, al vind ik het zo kort eigenlijk superstoer!
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers