Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(nieuwe) favorieten

<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 09:50

(nieuwe) favorieten

Vertel, heb jij de laatste tijd nog een (nieuw) favoriet product ontdekt?

Ik ben de shampoo en conditioner van Living Proof (de PHD lijn) gaan gebruiken en ik ben zo tevreden! Mijn haar ziet er serieus beter uit, minder droog en veel minder pluizig. De geur vind ik niet zo lekker als Moroccanoil maar dat neem ik voor lief.

En mijn nieuwe favoriete geurtje is Mon Paris van Yves Saint Laurent. Vervliegt helaas vrij snel (ondanks dat het een eau de parfum is), maar ik vind hem zo lekker zomers.

En dan nog mijn all-time favourite concealer van Clarins. Op mijn huid is bijna alles te roze, deze heeft een kleur die wel perfect is voor mij. En mijn huid verdraagt het!

edit: plaatjes doen het helaas niet dus heb ik even verwijderd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 31 Aug 2017 10:04

Re: (nieuwe) favorieten

Rock Couture waterproof mascara van Catrice.
Super fijn borsteltje én het blijft perfect zitten. Bij andere mascara's heb ik na een paar uur altijd zwarte vegen onder m'n ogen maar bij deze totaal niet. Het mooiste is nog dat ie nog geen €4 kost!

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 10:33

Re: (nieuwe) favorieten

Ja! Die heb ik ook en die is inderdaad fantastisch!
<<

Anoniem222

Bericht 31 Aug 2017 12:35

Re: (nieuwe) favorieten

Gebruiken jullie altijd waterproof mascara? Ik vind dat altijd zo rottig verwijderen.

Mijn nieuwe favo is de paarse primer van Becca. Het is eigenlijk een primer voor onder foundation maar ik gebruik hem ook vaak zonder foundation omdat je alleen al van die primer een mooie huid krijgt.

Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Aug 2017 12:54

Re: (nieuwe) favorieten

Ik gebruik nooit waterproof, krijg dat er zo lastig af dat ik veel wimpers verlies dan.

Heb toevallig pas ook nog met die mascara in mijn handen gestaan maar toen ik het borsteltje zag dacht ik dit worden vast heel veel klonten. Had em toch moeten kopen lees ik nu :smile:


Ik ben sinds kort fan van de shampoo en conditioner van Dove en dan die met avocado. Ruikt lekker en mijn haar is lekker zacht na het wassen en ik verlies echt een stuk minder haren sinds ik het gebruik.

En fan van deze highlighter. Ik heb de meest linkse en die is zoooo mooi! :cheering:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Beachgirl op 31 Aug 2017 13:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 31 Aug 2017 13:08

Re: (nieuwe) favorieten

Ik gebruik wel altijd waterproof ja.
Blijft (voor mijn gevoel?) beter zitten. En omdat ik het halve jaar altijd veel last van hooikoorts heb en dus tranende ogen vind ik het fijn dat alles goed op z'n plek blijft zitten.

Om het er af te halen gebruik ik altijd remover van Nivea. Gaat heel makkelijk. Even met je vingers op je ogen wrijven en dan er af vegen met een Wattenschijfje.


Beachgirl; ik was ook bang voor klontjes maar alles behalve! Op de top van het borsteltje zitten ook nog haartjes, dat vind ik ook heel fijn, ideaal voor de onderste wimpers en in de hoeken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Aug 2017 13:17

Re: (nieuwe) favorieten

Ik heb sowieso altijd dat ik een mascara pas fijn ga vinden als ie een week of 2 open is. Ik vind ze nieuw vaak veels te nat en als ze een tijdje open zijn dan zijn ze wat droger en dan vind ik het fijner werken.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 31 Aug 2017 14:40

Re: (nieuwe) favorieten

Ja dat heb ik ook. En dan de nieuwe borstel in het oude flesje dippen :palm:
Maar deze vond ik echt vanaf de eerste keer heel fijn.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Aug 2017 15:12

Re: (nieuwe) favorieten

Ik ben erg tevreden over deze van Catrice:

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Aug 2017 15:15

Re: (nieuwe) favorieten

Deze heb ik al een tijd, en is wat mij betreft de beste concealer die ik heb gehad:

Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Aug 2017 19:57

Re: (nieuwe) favorieten

Ooh La La! schreef:Ja dat heb ik ook. En dan de nieuwe borstel in het oude flesje dippen :palm:
Maar deze vond ik echt vanaf de eerste keer heel fijn.


Ben hem vanmiddag ook gaan halen :smile: mijn oude mascara werd toch oud en was aardig op. Ze hadden alleen nog maar de waterproof liggen dus ben toch maar gezwicht. :D Dan maar wat meer moeite doen met de make up remover.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers