Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag aan de brildragers (zonnebril)

<<

anoniem203

Bericht 05 Jun 2017 22:02

Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik wil mijn bril meer gaan dragen overdag maar ik zoek nog iets voor de zon ivm mijn migraine. Met zo'n weer als dit is een zonnebril echt onmisbaar voor mij. Maar wat is het het fijnst in gebruik? Een op sterkte, een overzetbril, zo'n op-klik stukje?

Wat hebben jullie?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jun 2017 22:04

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb lenzen, maar mijn moeder en zus hebben niet liefste hun zonnebril op sterkte op in de zomer. Mijn vader pakt een pet, met zijn -10 is op sterkte niet te betalen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 05 Jun 2017 22:04

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem203

Bericht 05 Jun 2017 22:09

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb zelf -6,75 dus zonder bril zie ik echt geen knoop. Is een zonnebril op sterkte dan wel handig? Houdt je die dan op tijdens het winkelen in de supermarkt, H&M, Kruidvat ofzo? Of wissel je dan weer met je gewone bril?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 05 Jun 2017 22:12

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik wissel mijn gewone bril en zonnebril op sterkte steeds. Wel lastig af en toe, maar ik ben echt zo blij met mijn zonnebril op sterkte!
10.04.17
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jun 2017 22:38

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Met auto rijden zet ik hem over m'n bril heen niemand die het ziet en verder alleen de zonnebril. Alleen ik heb maar -0.75 en zie als het zonnig is beter dan als het bewolkt is.
2015 💙
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Jun 2017 02:14

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte. In de winkel hou ik die dus gewoon op. Tenzij ik lang in die winkel ben, dan wissel ik even. Het is wel rot soms op bv een terras waar je dan onverwacht tot heel laat blijft, ik heb nl vaak geen tas bij en dus ook niet m'n gewone bril. Ik heb dus al eens in het donker op het terras gezeten met m'n zonnebril. Ziet er stik gek uit maar ik zie anders niks.
30-04-2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jun 2017 04:41

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte en in winkels hou ik hem vaak wel op. Ik zie dan niet ineens extreem donker. Je hebt verschillende soorten kleuren glazen en ik heb 1 waar alles veel mooier door word.

Ik heb meestal wel mijn gewone bril bij me om evt te wisselen. Vorig jaar 1x vergeten en toen liep ik de hele dag met een zonnebril op maar was geen enkel probleem met kijken
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 06 Jun 2017 05:32

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Saga schreef:Ik wissel mijn gewone bril en zonnebril op sterkte steeds. Wel lastig af en toe, maar ik ben echt zo blij met mijn zonnebril op sterkte!


Zo doe ik het ook, ik vind het altijd een beetje asociaal om mijn zonnebril op te houden met afrekenen.
<<

Anoniem281

Bericht 06 Jun 2017 06:07

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte, maar kan in principe ook redelijk zien zonder bril dus laat meestal m'n gewone bril thuis (of in de tas, of in de auto enz enz)
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2017 06:24

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb geen zonnebril.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 06 Jun 2017 06:26

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Emma schreef:
Saga schreef:Ik wissel mijn gewone bril en zonnebril op sterkte steeds. Wel lastig af en toe, maar ik ben echt zo blij met mijn zonnebril op sterkte!


Zo doe ik het ook, ik vind het altijd een beetje asociaal om mijn zonnebril op te houden met afrekenen.


Hier idem dito. Nou kan ik voor korte tijd zonder bril ook goed zien dus als ik kort binnen ben zet ik mn bril ook rustig even op mijn hoofd.

Ik heb trouwens een grote zonnebril die ervoor zorgt dat er via de zij/bovenkant ook geen zonlicht in mijn ogen kan vallen, ideaal!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 06 Jun 2017 07:09

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Emma schreef:
Saga schreef:Ik wissel mijn gewone bril en zonnebril op sterkte steeds. Wel lastig af en toe, maar ik ben echt zo blij met mijn zonnebril op sterkte!


Zo doe ik het ook, ik vind het altijd een beetje asociaal om mijn zonnebril op te houden met afrekenen.


Hier hetzelfde
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Jun 2017 08:15

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Saga schreef:Ik wissel mijn gewone bril en zonnebril op sterkte steeds. Wel lastig af en toe, maar ik ben echt zo blij met mijn zonnebril op sterkte!


Zo doe ik het ook.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Jun 2017 08:24

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ooh La La! schreef:
Saga schreef:Ik wissel mijn gewone bril en zonnebril op sterkte steeds. Wel lastig af en toe, maar ik ben echt zo blij met mijn zonnebril op sterkte!


Zo doe ik het ook.


Ik ook!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 06 Jun 2017 08:59

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik wissel ook tenzij ik, net als Kees, even snel de winkel in en uit hoef.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jun 2017 15:00

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte. Maar heb een hekel aan steeds wisselen daardoor heb ik de zonnebril niet veel op.

Mijn moeder heeft een overzet zonnebril een hele mooie. Je ziet haar bril niet er onder zitten. Wil misschien ook wel een kopen.
2014 2016
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 06 Jun 2017 16:39

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte, heel fijn. In een winkel laat ik hem gewoon op meestal. Heb ook geen enorm donkere glazen dus heb vaak helemaal niet door dat ik binnen in huis mijn zonnebril nog op heb. Vaak wijst mijn man mij daar op ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 06 Jun 2017 20:42

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik ben een voorstander van mijn zonnebril op sterkte :) Maar bij de kassa gaat die inderdaad even omhoog. Heb mijn bril sowieso voor de spiraal, dus die afstand naar de medewerk(st)er achter de kassa lukt me ook wel zonder. Als je trouwens op charlietemple.nl kijkt heb je een zonnebril op sterkte voor 25 euro.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Jun 2017 20:59

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb een zonnebril op sterkte, en zou nooit meer zonder willen. Lang uitgesteld maar. En er zo blij mee. Ik heb de dan ook altijd beide bij me. Nu kan ik zonder bril prima mijn pincode intoetsen dus in de winkel zet ik de bril even af.
Zelfs vandaag de hele dag in de auto mijn zonnebril gebruikt, vind ik veel fijner rijden ook.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 09 Jun 2017 16:13

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik had een zonnebril op sterkte, maar vond t iritant om steeds te wisselen (bv in de auto) waardoor ik m veel minder heb gebruikt dan gepland. En was ook best prijzig. Inmiddels klopt de sterkte ook niet meer, dus ik zou voor een overzetbril of klepje gaan, mits je een redelijk leuke kunt vinden. (Ik doe t nu zonder zonnebril, maar dat is ook niet ideaal). Zou wel een met polaroid nemen, dat is zooo fijn!
<<

anoniem203

Bericht 10 Jun 2017 20:57

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Nou ik heb er vandaag een besteld en over 2 weken kan ik 'm gaan halen. Ik heb een donkerbruin montuur en voor een beetje blauwige glazen gekozen. Schijnt het fijnst te zijn voor mensen die veel hoofdpijn/migraine hebben.

Nog bedankt voor jullie reacties!
<<

Anoniem321

Bericht 12 Jun 2017 07:41

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

Ik heb naast mijn gewone bril een zonnebril op sterkte. Als ik ergens naar binnen ga wissel ik altijd van bril. Ik heb ze dus ook altijd beide bij me.
Het is soms wel lastig, maar dat neem ik op de koop toe.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 12 Jun 2017 11:14

Re: Vraag aan de brildragers (zonnebril)

bosjesvrouw schreef:Ik heb een zonnebril op sterkte. Maar heb een hekel aan steeds wisselen daardoor heb ik de zonnebril niet veel op.

Mijn moeder heeft een overzet zonnebril een hele mooie. Je ziet haar bril niet er onder zitten. Wil misschien ook wel een kopen.



Ja ik ook, vind het erg vervelend dus daarom draag ik heb weinig.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers