Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke schoenen en welke jurk

<<

Daisym

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 20 Mei 2017 12:56

Bericht 20 Mei 2017 13:22

Welke schoenen en welke jurk

Hoi ik ben hier nieuw en heb al direct een vraag,

Ik ben zo onzeker over mezelf dat ik niet weet wat ik moet aan doen.

Ik ga binnen kort naar een trouw, maar ik en jurken is zo een ramp, en een broek vind ik dan miss weer niks voor een trouw?

Nu heb ik een aantal jurken maar ik draag echt geen hakken, laarzen vind ik altijd wel leuk.
Maar is het wel mooi?
De grijze laarzen heb ik net nog gekocht maar is dan precies toch wel lelijker dan de bruine? pfff

Welke combinatie vinden jullie mooi?
Of hebben jullie nog een jurk die je denkt die bij me past? ik ben echt fan van zwart :p
En weet er iemand waar ik zo een nylon kousen kan krijgen zoals onder de zwarte jurk?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 20 Mei 2017 14:34

Re: Welke schoenen en welke jurk

Zo, dat zijn een hoop foto's :)
Leuk jurkje hoor, staat je goed en ik vind het ook geschikt voor een trouwerij. Ik zou niet voor laarzen gaan, dat maakt het minder feestelijk, en ook warm, zeker met die panty! Op een voorjaars- of zomerbruiloft zou ik echt met blote benen gaan en pumps dragen. Staat je vast heel mooi.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mei 2017 14:36

Re: Welke schoenen en welke jurk

Ik vind alle jurkjes leuk. Je hebt een mooi figuur en dat komt mooi uit door de vorm van de jurkjes. Maar de laarsjes vind ik eigenlijk niet zo goed passen bij de outfit. Dan zou ik eerder platte zwarte schoentjes kiezen.
<<

Anoniem313

Bericht 20 Mei 2017 14:36

Re: Welke schoenen en welke jurk

Ik vind je strapless jurkje trouwens het leukst.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 20 Mei 2017 15:45

Re: Welke schoenen en welke jurk

Ik vind de laatste het leukste (donkerblauw, wit, bloemen), maar niet met een zwarte panty. Bij allemjurkjes is het uit balans door de donkere panty en blote armen/zomerse jurkje. Ik zou dus geen panty doen en een leuke open schoen erbij of een enkellaarsje als je graag laarsjes wilt.

Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Daisym

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 20 Mei 2017 12:56

Bericht 20 Mei 2017 17:16

Re: Welke schoenen en welke jurk

Probleem is dat ik niet graag met blote benen loop voel me daar niet goed in :(
Dus open schoenen is dan al geen optie als ik panty's aan wil.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Mei 2017 17:23

Re: Welke schoenen en welke jurk

Ik vind het laatste jurkje het leukst. Als je niet zonder panty wil, dan zou ik een lichte, dunne panty dragen met pumps of mooie ballerina's. Deze combi maakt het voor mij te lomp, sorry :)
L2014 & H2017
<<

Daisym

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 20 Mei 2017 12:56

Bericht 20 Mei 2017 18:05

Re: Welke schoenen en welke jurk

Zou deze er onder staan?
Afbeelding
Of deze
Afbeelding
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 20 Mei 2017 20:08

Re: Welke schoenen en welke jurk

O ik vind je kastenwand/kastenkamer echt super!

Qua jurkjes vind ik ze allemaal kunnen, maar ik zou er wel andere schoenen onder doen. Is dichte pumps niet een idee als je geen blote voeten Wilt?
<<

Daisym

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 20 Mei 2017 12:56

Bericht 20 Mei 2017 20:57

Re: Welke schoenen en welke jurk

Het zijn die hakken waar ik geen weg mee kan :p
Heb je miss een vb van schoen :p
<<

Daisym

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 20 Mei 2017 12:56

Bericht 20 Mei 2017 20:59

Re: Welke schoenen en welke jurk

Oh thx ja het zijn echte leuke kasten, lijken gewoon deurtjes, maar als je de deuren open doet is er een inloop kast, dus nog een kamer achter de kasten :)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 23 Mei 2017 13:39

Re: Welke schoenen en welke jurk

Vind het jurkje met de all over print het leukste (laatste foto) als je blote benen niet prettig vind zou je een huidskleurige panty aan kunnen doen en dan oets van ballerina's. Ik vind laarsjes al snel te lomp ogen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 23 Mei 2017 13:42

Re: Welke schoenen en welke jurk

Ik vind die laatste jurk het mooiste, maar ik zou er wel wat fijnere schoenen onder doen, niet die enkellaarsjes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Geel

Bericht 23 Mei 2017 14:22

Re: Welke schoenen en welke jurk

Wanneer is je bruiloft?
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 14:50

Re: Welke schoenen en welke jurk

Als je een jurkje draagt met motiefje, zou ik er zeker geen panty bij dragen waarin ook een motiefje in is verweven. Dat maakt het te druk en oogt niet als geheel. Ik zou er sowieso pumps (zwart) bij dragen en misschien zie ik het verkeerd, maar het rode(?) bh-bandje vind ik ook niet kunnen. Toch pleit ik echt voor blote benen; dat staat in alle gevallen het mooist, vind ik. :)
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 24 Mei 2017 15:45

Re: Welke schoenen en welke jurk

Ik vind alle jurkjes je leuk staan, vooral die met de print over het hele jurkje, maar ik ben het er mee eens dat de laarzen er niet zo bij passen. Ik zou als je geen hakken wilt dan gaan voor ballerina's of als je toch met blote benen durft voor sandaaltjes of slippertjes. Bij van haren ofzo is vast wel iets te vinden wat iets meer zomers oogt.

En een soort tussen oplossing voor blote benen dmv een broekje die niet onder je jurkje uit komt dan? Is dat misschien nog een optie? (Ik knip zelf altijd leggings af want ik vind het anders echt niet lekker zitten, en dat zie je alleen als een jurkje of rokje te ver omhoog gaat, maar voelt toch wat minder bloot)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers