Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boobtape of strapless beha?

<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 01 Jun 2023 19:01

Boobtape of strapless beha?

Voor onder een jurkje met een soort halter neklijn zoek ik 'iets' qua beha. Ik heb maar een kleine cup en normaal draag ik push ups met vulling. Strapless beha's heb ik wel eerder gehad maar die zakken vaak naar beneden. Daarom dacht ik aan boob tape. Al valt daarmee weinig te push uppen misschien. Heeft iemand tips voor goede strapless beha's bij een kleinere cup of voor welk merk/soort boob tape? Of ervaring met van die plak-beha's zonder bandjes?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 01 Jun 2023 19:07

Re: Boobtape of strapless beha?

Ik vind de strapless bh's van de H&M top, zakt nooit af bij mij.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 02 Jun 2023 12:08

Re: Boobtape of strapless beha?

https://sasive.nl/products/gratis

Ik heb hier een proefpakket aangevraagd om te testen.
Hoorde hier goede verhalen over en met het oog op m’n trouwjurk straks een testen of dit mogelijk iets is
Juli 2019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Jun 2023 12:23

Re: Boobtape of strapless beha?

Ik heb met mn verjaardag een plak BH aangehad van Hunkemöller. Bleef perfect zitten!

https://www.hunkemoller.nl/plak-bh-zwart-112856.html
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 03 Jun 2023 08:04

Re: Boobtape of strapless beha?

Ik zou voor boob tape gaan. Heb van kruidvat eigen merk en werkt als een tiet 😃.
Je kan daar ook gewoon een push up effect mee creëren en het blijft goed zitten.
Hij is niet zo duur dus je kan alvast beetje oefenen (met een rol kun je wel een aantal keer doen). Zijn meerdere manieren om het vast te tapen en daar moet je wel even handigheidje in vinden.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 03 Jun 2023 10:55

Re: Boobtape of strapless beha?

Jip schreef:Ik heb met mn verjaardag een plak BH aangehad van Hunkemöller. Bleef perfect zitten!

https://www.hunkemoller.nl/plak-bh-zwart-112856.html


Ja zoiets lijkt me top als dat goed blijft zitten inderdaad

@Janne is dat ook nog een beetje makkelijk te verwijderen? Ga eens kijken bij de kv van de week. Zag al meerdere tactieken om te plakken inderdaad, haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Jun 2023 22:17

Re: Boobtape of strapless beha?

Verwijderen gaat prima hoor! Ik kan wel een watje oid aanraden voor over je tepels 😇😬
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 04 Jun 2023 07:56

Re: Boobtape of strapless beha?

Hier blijft strapless nooit echt goed zitten, maar ik heb cup D, denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. Ik ben tevreden over boobtape. Ik had het via bol.com besteld, staan genoeg reviews bij.

Van die nipple covers zijn inderdaad wel fijn i.c.m. boobtape. Je hebt ook setjes met die er al bij. Als het verwijderen moeizaam gaat, kun je het ook onder de douche verwijderen of met wat badolie.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 04 Jun 2023 09:33

Re: Boobtape of strapless beha?

Ja nipple covers lijken me wel een must 😂
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 04 Jun 2023 11:43

Re: Boobtape of strapless beha?

Ik vind boobtape wel echt een enorm verschil tov een strapless bh. Boobtape vind ik zoveel fijner. Ik moet zeggen dat ik niet de officiële gebruikt heb maar extra breed medical tape wel idd ff tepel bescherming erbij hebben. En ff oefenen.
2015 💙
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 05 Jul 2023 13:31

Re: Boobtape of strapless beha?

Om nog even terug te komen hierop: ik heb voor die dag dat ik het nodig had een plakbeha gebruikt van de Hunkemöller, net zoiets als die van Jip. Bijna een uur in de zon weg zitten smelten dus daarna zat hij niet helaas zo mooi meer als eerst maar zeker nog wel op z'n plek. De rest van de middag en avond ook blijven zitten. Dus die kan ik aanraden!

Boobtape ook geprobeerd maar dan mis ik gewoon echt dat beetje push-up/voorgevormde cup. En ik heb niet zoveel geduld om dat goed voor elkaa te krijgen en dat is nog wel even oefenen 😅 Huid reageerde ook licht geïrriteerd, terwijl de plak-beha geen reactie opwekte.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers