Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oogcrème

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2019 07:25

Oogcrème

Omdat de huid onder mijn ogen droog en een beetje kapot is ben ik op zoek naar een fijne oogcrème. Maar hoe weet je welke fijn is?
Ik heb heel snel ontstoken ogen en ben vaak allergisch voor producten maar ik heb niet zo veel zin om 20 tubes te moeten kopen en weer weggooien omdat ik er niet tegen kan.
Heeft iemand een goede tip voor een fijne oogcrème, of kun je misschien ergens ook proefmonsters krijgen/kopen?
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2019 08:08

Re: Oogcrème

Jetske Ultee. Zij heeft geen aparte oogcreme maar een dag- en nachtcrème die zo zacht is dat hij ook onder de ogen kan. De crème is ook geurloos, heel fijn en zacht dus.
<<

Saar

Noob

Berichten: 87

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:42

Bericht 27 Nov 2019 08:44

Re: Oogcrème

Ik heb sinds kort de Kiehl's Avocado Creamy Eye Treatment. Wat prijziger, maar zooo fijn voor een droge huid onder de ogen. De creme is enorm voedend en zacht.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 27 Nov 2019 10:11

Re: Oogcrème

Ik heb die Saar noemt ook. Heel fijne creme!
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2019 14:43

Re: Oogcrème

Die klinkt ook wel echt lekker ja!
<<

Anoniem317

Bericht 27 Nov 2019 15:45

Re: Oogcrème

Ik gebruik die van Image (Vital C).
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 27 Nov 2019 21:57

Re: Oogcrème

Het is geen echte oogcreme maar voor mij werkt hij prefect tegen droge (kapotte) huid onder m’n ogen. Ik gebruik het ook tegen de eczeem op m’n handen.
la roche possay lipikar baume Ap+ Je kunt bij je apotheek (als ze het verkopen) een monstertje aanvragen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 27 Nov 2019 22:13

Re: Oogcrème

Carrie schreef:Jetske Ultee. Zij heeft geen aparte oogcreme maar een dag- en nachtcrème die zo zacht is dat hij ook onder de ogen kan. De crème is ook geurloos, heel fijn en zacht dus.


Bedoel jij de moisturizer of de repair?

Ik heb trouwens de zonnebrandcreme van haar (die voor je lijf) en die vind ik wel zo stinken. Echt jammer.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2019 22:38

Re: Oogcrème

De moisturizer! Ja die zonnebrand ruikt niet heel lekker nee. Vind hem ook niet per se stinken. Vind hem wel heel fijn, Bo krijgt van bijna alles uitslag en van deze niet.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 27 Nov 2019 22:42

Re: Oogcrème

Ja fijn is hij wel, maar mijn kinderen stonden bijna te kokhalzen toen ik het enthousiast op hun gezichten smeerde..??
Ik gebruik hem nu zelf maar voor m’n gezicht, gelukkig vervliegt de geur snel.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2019 22:51

Re: Oogcrème

Haha! Bo vindt het ook stinken zegt ze altijd ja! Vind het ook wel handig en voordelig, zo’n grote halve literfles met pomp voor € 36,00. Doe er sowieso de hele zomer mee.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers