Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TOMS

<<

Anoniem119

Bericht 11 Mrt 2015 07:13

TOMS

Wie van jullie heeft er TOMS?

Ik wil ze denk ik heel graag want ik vind ze er zo leuk uit zien, lekker zomers. En dan in zo'n kleurtje.

Afbeelding

Afbeelding


Wie heeft ze? Lopen ze lekker? Je kunt ze zeker echt alleen met blote voeten dragen? Gaat het niet zweten?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Mrt 2015 07:19

Re: TOMS

Ze lopen heerlijk! Maar gaan wel zweten en stinken helaas. Een vriendin van me heeft dit ook.
Ik doe ze af en toe in de wasmachine, gaat prima.

Zelf draag ik ze alleen met blote voeten. Met sokken of panty vind ik er niet uitzien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mrt 2015 09:43

Re: TOMS

Ik heb witte opengewerkte. Zonder sokken ja, anders is het geen porem. Ze zweten bij mij wel wat en ik voel de randjes ook wel wat als ik ze voor het eerst weer draag.

In de wasmachine? Er zit toch leer in? Ik durf dat niet, denk ik.
<<

Anoniem147

Bericht 11 Mrt 2015 09:49

Re: TOMS

Ik heb ze ook. Heb ze in een suède stofje.

Heb er van die echt hele mini sokjes bij van Falke. Zonder krijg ik echt zweetvoeten, terwijl ik dat nooit heb. Met sokjes nergens last van en je ziet ze ook niet. Fijn aan die Falke sokjes is dat ze zo'n plastic stukje hebben waardoor ze niet afzakken.

Deze dus:
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 11 Mrt 2015 09:52

Re: TOMS

Ik heb ze ook! Zitten fijn hoor, maar 0 steun. Ik heb geen zweetvoeten maar dat heb ik nooit, zelfs niet in plasticschoeisel.
<<

Anoniem147

Bericht 11 Mrt 2015 09:53

Re: TOMS

Nee ik ook niet, ook niet in pumps of andere sneakertjes. Maar in die Toms ga ik op een of andere manier echt 'zakken'. Omdat die zooltjes zo heerlijk zacht zijn. Ik denk dat ik daar plakkerige voeten van krijg ofzo.
<<

ChiQ

Bericht 11 Mrt 2015 09:57

Re: TOMS

Marni schreef:Nee ik ook niet, ook niet in pumps of andere sneakertjes. Maar in die Toms ga ik op een of andere manier echt 'zakken'. Omdat die zooltjes zo heerlijk zacht zijn. Ik denk dat ik daar plakkerige voeten van krijg ofzo.


Hmm, kan idd maar ik heb er in toms ook geen last van.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Mrt 2015 10:02

Re: TOMS

Ik heb ook TOMS en had daar ook wat last van ja! Maar de wasmachine is misschien een idee. Dit jaar wil ik een tweede paar, ik weet nog niet welke kleur.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Mrt 2015 10:11

Re: TOMS

Exogenesis schreef:Ik heb witte opengewerkte. Zonder sokken ja, anders is het geen porem. Ze zweten bij mij wel wat en ik voel de randjes ook wel wat als ik ze voor het eerst weer draag.

In de wasmachine? Er zit toch leer in? Ik durf dat niet, denk ik.


Ik heb het gewoon een keer geprobeerd. Ik droeg ze al een tijdje niet meer omdat ze zo stonken. Dat is ook zonde.
Die ope gewerkte wil ik ook graag, het liefst in fel blauw of wit.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem130

Bericht 11 Mrt 2015 10:17

Re: TOMS

Oh die zijn leuk!! Hoe vallen ze qua breedte? Ik heb vaak bij zomerschoenen het probleem dat ik er te makkelijk uit stap omdat ik wel maat 41/42 heb maar smalle voeten en ze dan gaan flapperen.. Vallen ze smal of eerder iets breder of normaal?
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2015 10:20

Re: TOMS

Ik vind deze erg leuk! En nog leuker dat er ook maat 35,5 is. Misschien pas ik ze dan wel zonder eruit te slippen!

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mrt 2015 10:30

Re: TOMS

Dip dye! Erg leuk!

Whatever, ik vind ze normaal tot smal vallen. Mijn smalle voetjes zitten er goed in, in elk geval.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 11 Mrt 2015 11:46

Re: TOMS

Ik vind het een beetje omaschoenen eigenlijk haha :redface:
<<

Anoniem124

Bericht 11 Mrt 2015 11:48

Re: TOMS

Ikke! Van zwart kant. Ik vind ze fantastisch zitten en leuk staan. Mijn dochter krijgt ook een paar en ik ga nog een paar 'dichte' kopen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Mrt 2015 12:27

Re: TOMS

Ik vind die beige kanten wel erg leuk :)
Vorig jaar ook al, maar ik heb al zo veel schoenen..

Die mini sokjes hebben ze trouwens ook bij de Hema! Iets meer budgetproof dan Falke denk ik :wink:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 11 Mrt 2015 12:32

Re: TOMS

Vorig jaar heb ik twee paar gekocht, de witte open gewerkte en een versie met denim en witte stippen. Ik vind ze heerlijk lopen en krijg er geen stinkvoeten in. Kan niet wachten tot ze weer uit de kast kunnen (hoewel de witte aan vervanging toe zijn).

Ik zag gisteren op de website van TOMS dat ze ook hele leuke nieuwe hebben dit jaar, met kant.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Mrt 2015 16:42

Re: TOMS

Ik wil ook graag TOMS, maar ik wil ze het liefst in de winkel kopen (dus niet online). Welke winkels verkopen ze?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Mrt 2015 16:47

Re: TOMS

Ik wil ze ook heel graag! Alleen rot alles aan mijn voeten in zomer, behalve slippers. Echt alles stinkt onder mijn voeten weg gewoon....

Dus dan kan ik deze ook wel vergeten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 11 Mrt 2015 22:06

Re: TOMS

Ik heb rode toms, ze lopen heerlijk! Draag ze met blote voeten en was ze af en toe. Ze gaan bij mij toch wel stinken na een tijdje.. Ik heb best brede voeten, en inlopen was even pijnlijk, maar ze zijn echt goed naar mijn voeten gaan staan.
Ik zag ze laatst bij Fifty six!
Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 11 Mrt 2015 22:25

Re: TOMS

Misschien ben ik raar, maar ik vind de meeste modellen echt lelijk hiervan. De kanten zijn nog wel ok, maar van een hoop andere kleuren / versies kan ik echt niet warm worden.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 11 Mrt 2015 22:35

Re: TOMS

Ik heb twee jaar geleden een paar in Canada gekocht. Ze lopen heerlijk en ik had er geen stinkvoeten in maar ze zijn nu wel op. Ik ga eens even op de website kijken.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Mrt 2015 19:32

Re: TOMS

Pomsky schreef:Ik heb rode toms, ze lopen heerlijk! Draag ze met blote voeten en was ze af en toe. Ze gaan bij mij toch wel stinken na een tijdje.. Ik heb best brede voeten, en inlopen was even pijnlijk, maar ze zijn echt goed naar mijn voeten gaan staan.
Ik zag ze laatst bij Fifty six!


Dankjewel! Alleen zit die winkel alleen in het noorden van het land en ik woon in zuiden.
Weet iemand anders nog winkels waar ze Toms verkopen?
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mrt 2015 20:01

Re: TOMS

Nee, ik heb ze besteld!

Ze zijn echt heel leuk! Lopen ze ook nog een klein beetje uit? Weet iemand dat?
<<

Anoniem187

Bericht 17 Mrt 2015 20:08

Re: TOMS

Ik vind de neuzen van de TOMS zo lelijk :(
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 17 Mrt 2015 20:21

Re: TOMS

Zonnetje schreef:
Pomsky schreef:Ik heb rode toms, ze lopen heerlijk! Draag ze met blote voeten en was ze af en toe. Ze gaan bij mij toch wel stinken na een tijdje.. Ik heb best brede voeten, en inlopen was even pijnlijk, maar ze zijn echt goed naar mijn voeten gaan staan.
Ik zag ze laatst bij Fifty six!


Dankjewel! Alleen zit die winkel alleen in het noorden van het land en ik woon in zuiden.
Weet iemand anders nog winkels waar ze Toms verkopen?


Ik heb ze bij Van Arendonk gekocht, die zit o.a. in Breda, Bavel, Tilburg, Den Bosch en Eindhoven.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers