Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Panty onder deze jurk?

<<

Floor

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 14 Mei 2015 15:17

Bericht 29 Mrt 2024 15:39

Panty onder deze jurk?

Ik heb deze jurk gekocht: https://www.gestuz.com/nl-nl/light-blue ... 932-105519 en wil hem graag met Pasen aan.
Het zou eerst heerlijk weer worden, maar nu is dat toch weer teruggedraaid. Dus mijn blote-benen-plan valt een beetje in het water denk ik :(

Ik wil sneakers onder de jurk aan, maar dan is een panty niet zo mooi toch? Of wat zouden jullie doen?

Hij valt trouwens iets langer dan op de afbeelding. Tot de bovenkant van mijn kuiten ongeveer.
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 29 Mrt 2024 17:09

Re: Panty onder deze jurk?

Ik zou er laarsjes onder doen en geen panty. Of sneakers zonder panty inderdaad. Leuke jurk!
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 29 Mrt 2024 20:12

Re: Panty onder deze jurk?

Ik zou geen sneakers en panty eronder doen, maar hoge laarzen zodat je zo goed als geen been ziet.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers