Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bikini met hoge taille

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2023 15:11

Bikini met hoge taille

Na enkele jaren alleen maar badpakken dragen wil ik eigenlijk komende zomer weer een bikini dragen. Vind dat wel een beetje spannend, niet zozeer met m'n familie van de zomer maar wel met m'n collega's in Marokko in september, maar ik vind het ook wel gewoon kunnen. Schaam me niet zo voor m'n striae, wel wat meer voor m'n dikke buik.
Ik neig naar een bikini broekje met hoge taille om die reden.

Heb nu na wat Googlen deze gevonden. Geen idee of het een goed merk is. Iemand die het kent?

Afbeelding

https://m-eu.cupshe.com/products/spring ... -bikiniset

Wie heeft er tips voor een goed merk? Beetje form fitting mag dus wel. Merci!
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2023 15:22

Re: Bikini met hoge taille

Ik heb een heel mooi hoog broekje van H&M, wel van vorig jaar maar je zou daar even online kunnen kijken.
Oh en ik heb echt een perfect badpak gevonden dit jaar, misschien is dat ook wel iets voor jou:
https://beachlife.com/en/product/green- ... -swimsuit/

Cupshe ken ik verder alleen van de reclames op Insta.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 28 Mei 2023 15:29

Re: Bikini met hoge taille

Ik vind die je gevonden hebt erg mooi! En niet duur ook. Zou ik gewoon proberen.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 28 Mei 2023 15:30

Re: Bikini met hoge taille

Dit broekje van HM is heel fijn en goed: Bikinislip - High waist
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0600886001.html

Ik heb 1 maat groter dan normaal ervan.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2023 15:33

Re: Bikini met hoge taille

Volgens mij heb ik dezelfde als Ginny 🙂
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2023 15:51

Re: Bikini met hoge taille

Scandic schreef:Volgens mij heb ik dezelfde als Ginny 🙂


Wat toevallig. Zal even bij HM kijken inderdaad.

Mooi badpak! Ik heb al wel twee leuke badpakken dus daar heb ik niks nieuws nodig.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Mei 2023 16:00

Re: Bikini met hoge taille

Ik zou het advies geven om eens verschillende modellen te proberen. Je hebt zoveel verschillende modellen bikini dat het niet eens zo hoeft te zijn dat een hoge taille het mooiste staat. Wellicht geeft dat juist de nadruk op een gebied wat je niet wil.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2023 16:13

Re: Bikini met hoge taille

Minx schreef:Ik zou het advies geven om eens verschillende modellen te proberen. Je hebt zoveel verschillende modellen bikini dat het niet eens zo hoeft te zijn dat een hoge taille het mooiste staat. Wellicht geeft dat juist de nadruk op een gebied wat je niet wil.


Aan m'n onderbroeken zie ik zo wel eigenlijk dat dit een goede keuze gaat zijn 😅 Maar kan geen kwaad te gaan passen idd. Kan wel eens weer naar de grote (sport) winkel in de buurt gaan waar m'n ene badpak ook vandaan komt.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Mei 2023 16:20

Re: Bikini met hoge taille

Goede lingeriezaak zou ook goed advies moeten kunnen geven. Mix and match is dan helemaal ideaal.
2015 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Mei 2023 16:52

Re: Bikini met hoge taille

Marin schreef:Na enkele jaren alleen maar badpakken dragen wil ik eigenlijk komende zomer weer een bikini dragen. Vind dat wel een beetje spannend, niet zozeer met m'n familie van de zomer maar wel met m'n collega's in Marokko in september, maar ik vind het ook wel gewoon kunnen. Schaam me niet zo voor m'n striae, wel wat meer voor m'n dikke buik.
Ik neig naar een bikini broekje met hoge taille om die reden.

Heb nu na wat Googlen deze gevonden. Geen idee of het een goed merk is. Iemand die het kent?

Afbeelding

https://m-eu.cupshe.com/products/spring ... -bikiniset

Wie heeft er tips voor een goed merk? Beetje form fitting mag dus wel. Merci!

Deze komt bij mij ook steeds voorbij, vind hem heel mooi. Ik ging ook voor een high waist. Maar wat iemand eerder zei was bij mij dus het geval. Bij het passen in de winkel bleek een niet high waist veel mooier te zitten, ondanks mn dikke buik. Mijn advies is dus ook zeker: ga passen!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Mei 2023 19:11

Re: Bikini met hoge taille

Ik zou ook zeggen: ga naar goede lingeriezaak want een goed passend topje doet ook zoveel voor je lichaam.
Op vakantie zag ik best wat vrouwen met een leuke bikini aan, maar totaal geen steun en alles bewoog alle kanten op.
Zelf heb ik nu een broekje dat niet zo hoog is opgesneden, ook niet tot aan mijn navel. Het lijkt wel wat op de foto en het staat en zit erg lekker. Ik denk dat je lekker erin voelen op zijn minst even belangrijk is.
08/2018
05/2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2023 20:28

Re: Bikini met hoge taille

Ja dat is zeker waar Miss Energy!
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 28 Mei 2023 20:33

Re: Bikini met hoge taille

Dit is niet wat je vraagt. Ik noem em toch even, ik heb zelf een badjurkje: https://www.paprika-shopping.nl/p/badju ... NL&start=1
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2023 21:21

Re: Bikini met hoge taille

Ja dat is niet echt wat ik zoek inderdaad, denk ook dat dat bij mij juist snel als maternity wear lijkt om t zo even te zeggen.

Ja leuk Salome! En best hoog broekje denk ik inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 29 Mei 2023 01:13

Re: Bikini met hoge taille

Ik zweer bij de omslagbroekjes (met bikini top) van wow bikinis. Ik heb er nu al de vierde bikini van. Erg mooi valt die over t minst charmante punt van mijn buik. En ze hebben leuke designs.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Mei 2023 07:25

Re: Bikini met hoge taille

Welk broekje is dat dan ?
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 29 Mei 2023 10:09

Re: Bikini met hoge taille

Ik heb even gezocht en vond ze onder de naam “TC WOW Flip-over”, maar ook als ik zoek op “TC WOW omslagbroekje”. Denk dat dat ze zijn?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 29 Mei 2023 10:19

Re: Bikini met hoge taille

Ja! Dat zijn ze!
Wat ik ook vooral vind is dat het door die omslag in het broekje niet zo oogt als high waist. Ik heb ook een soort 'vetrol' (klinkt negatief, maar weet het even niet anders uit te leggen) als gevolg van zwangerschap. Een gewoon high waist broekje (zonder omslag) laat die vetrol alsnog zien, welliswaar onder het broekje. Dat valt bij deze broekjes niet zo op, je buik lijkt dus platter. Wat willen we nog meer?😊
Juli 2015
Maart 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Mei 2023 11:12

Re: Bikini met hoge taille

Goeie tip Pure. Ik ga er daar eentje van bestellen om te proberen. Degene die ik gisteren deelde had ik al besteld intussen.
Draag je het broekje met die omslag dan omhoog of omgeklapt?
Ik plaats even wat links hoor, dan kan ik't onthouden welke ik leuk vind.😂
https://www.tencateondergoed.nl/tc-wow- ... 20309-1466

Deze lijkt wel weer stuk lager of niet?
https://www.tencateondergoed.nl/tc-wow- ... 20107-3028

Zo onhandig dat de tops er niet standaard bij staan.
Let's discover the world together.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 29 Mei 2023 12:34

Re: Bikini met hoge taille

De bedoeling is dat je ze omslaat, anders zit het denk ik niet mooi. Ik snap dat je bij de tweede link denkt dat hij lager is. Dat doet het plaatje. Maar ze zijn allen even hoog. Leuke van die tops is dat je sommige op meerdere manieren kan dragen en er bij elk broekje ook een stuk of drie tops hebt die je kan bestellen. Voor elk wat wils.

Maar jeetje, ik hou op want ik lijk wel een tc wow verkoopster 😂
Juli 2015
Maart 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Mei 2023 12:38

Re: Bikini met hoge taille

Haha nee hoor leuk en handige info juist. En ik bedenk me net dat er een zaakje hier in 't dorp zit dat Ten Cate verkoopt dus daar ga ik van de week wel even kijken!
Let's discover the world together.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 29 Mei 2023 20:42

Re: Bikini met hoge taille

Pure* schreef:Ik zweer bij de omslagbroekjes (met bikini top) van wow bikinis. Ik heb er nu al de vierde bikini van. Erg mooi valt die over t minst charmante punt van mijn buik. En ze hebben leuke designs.


Ook mijn favoriet idd
Juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Mei 2023 21:14

Re: Bikini met hoge taille

Goed om te lezen Radler!

Ik vind dit merk dus ook echt zo mooi, volg het al een tijd op Instagram. Maar zo ongelooflijk duur. Dat wil ik eigenlijk niet betalen aan een bikini. Hoewel ik ooit een bikini van 80 dollar heb gekocht in Amerika en die echt tien jaar is mee gegaan maar dit is 100 dollar voor een broekje en 130 dollar voor een top. Mocht ik echt niks kunnen vinden kan ik er nog eens over nadenken maar hoop eigenlijk op een goedkoper alternatief. 😂

https://baiia.co/
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Mei 2023 21:42

Re: Bikini met hoge taille

https://www.primadonna.com/nl-nl/p/prim ... 4010016WBL

Deze vind ik heel tof maar ook zo duur. Ik wacht de zomer even af en koop dan in de sale een tweede bikini erbij.
2015 💙
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers